Cambionn schreef:Daarbij zit je met AVG, en zodra de ING weet dat dochter niks met de afschrijving te maken heeft en ze wel die data geven, verstrekken ze dus persoonsgegevens van de aanvaller of geldezel.
Dat is toch helemaal niet zo, een onrechtmatig uitgevoerde transactie hoeft geen persoonsgegevens te bevatten.
Cambionn schreef:Waar ik enkel wel de ING echt op aankijk, is dat na 4 maanden contact ING er pas een kopie-brief komt. Hoezo komt ING daar niet veel eerder mee? Daar hebben ze wat mij betreft vooral steken laten vallen. En dat voor een klant waarvan ze minimaal (want TS heeft enkel "bedrag met 4 nullen" gezegd, het kan dus veel meer zijn) 10K van in bewaring hebben.
Een klant met 4 nullen is voor een bank totaal niet boeiend. Heel jammer als er iemand vanuit de bank nalatig is geweest in de loop van het hele traject, maar ze gaan hun regels niet ombuigen omdat een klant 4 nullen heeft hoor

Denk dat de crux in het feit zit dat het allemaal van horen zeggen is, het kan best zijn dat e.e.a. wat de dochter doorgeeft gewoon niet helemaal klopt. En daarmee bedoel ik niet dat zij nou de schuld moet hebben, maar gewoon... mensen vertellen altijd hun versie van het verhaal in hun eigen voordeel, iedereen doet dat