Nog even en de Oleander groeit hier gewoon in de berm als onkruid, net als op Sicilië

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Ik ben een zaaibed aan het maken voor een laagblijvend bijen mengsel. Hoe diep zaai ik dat? Om niet weer dezelfde fout de maken als met de Petunia's![]()
Volgens de verpakking mag het nu gelijk in volle grond
Lucia88 schreef:Jouw balkon is wel een mooi voorbeeld voor de rest vd buurt![]()
Mooi hoor!
Zolala schreef:Lucia88 schreef:Jouw balkon is wel een mooi voorbeeld voor de rest vd buurt![]()
Mooi hoor!
Dankjewel! Het wordt alleen niet opgepikt..![]()
Ik heb al zolang ik hier woon aan de voorkant een weelderig groen balkon, maar dat heeft ook nooit navolging gekregen.
Daarom extra fijn dat er hier een topic voor is waar ik mijn enthousiasme kan delen, en op Facebook zijn ook een paar erg leuke (en leerzame) groepen. Elke stap is er één
black_kelpie schreef:Ik word echt blij van jouw balkon Zolala
JorineV schreef:Waar woon je Zolala? Doet me denken aan Den Haag Moerwijk, waar wij gewoond hebben.
Anna79 schreef:Krijgen jullie ook altijd de neiging om iedereen aan te spreken die giftige rommel koopt?
axel_1997 schreef:Nee maar ik vrees dat ik er zelf ook nog af en toe schuldig aan ben.