Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poepen op het toilet van een restaurant moet gewoon kunnen

Ja
810 (92%)
Nee
54 (6%)
Anders (en dat licht ik graag toe)
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 873

Tallie1979

Re: Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:20

Wat ik altijd wel bijzonder onaangenaam vind, is als ik de “poep weeën” krijg. Dat is helaas een bijverschijnsel van PDS. Die kramp is zo erg, dat ik niet eens rechtop kan staan, of überhaupt op kan staan. Super ongemakkelijk!

Ik heb een keer meegemaakt dat ik in een soort paniek op zoek moest naar een toilet (ik was met de auto) en ik kon gewoon geen benzinestation/toilet vinden. Ik ben toen in blinde paniek een paar bosjes in gerend, gewoon binnen de bebouwde kom en ik was net op tijd om mijn broek los te krijgen.

Daar had ik de boete zonder probleem voor in ontvangst genomen. Auto was serieus onverkoopbaar geworden als ik het in mijn broek had gedaan. :))

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:27

Tallie1979 schreef:
Wat ik altijd wel bijzonder onaangenaam vind, is als ik de “poep weeën” krijg. Dat is helaas een bijverschijnsel van PDS. Die kramp is zo erg, dat ik niet eens rechtop kan staan, of überhaupt op kan staan. Super ongemakkelijk!

Ik heb een keer meegemaakt dat ik in een soort paniek op zoek moest naar een toilet (ik was met de auto) en ik kon gewoon geen benzinestation/toilet vinden. Ik ben toen in blinde paniek een paar bosjes in gerend, gewoon binnen de bebouwde kom en ik was net op tijd om mijn broek los te krijgen.

Daar had ik de boete zonder probleem voor in ontvangst genomen. Auto was serieus onverkoopbaar geworden als ik het in mijn broek had gedaan. :))

Nou dat dus, zie mijn verhaal van paar pagina’s terug in Key West, maar ook een keer toen we terug reden vanuit Frankrijk. We vertrokken daar in het donker en opeens moest ik. Dus een parkeerplaats op, waar allemaal witte bestelbusjes stonden, met lichtjes voor de ramen :+
Zat ik daar tussen de prutsmutsen ( wist ik veel dat die daar op die achterafweggetjes stonden in die bestelbusjes ) mijn darmen te legen.
Slap van de lach om de situatie weer opgelucht de auto ingestapt.. :')

En op zoek naar de poepversie van Nico Haak “ als ze me missen “ kwam ik deze tegen. Ik ging stuk.
https://schooltv.nl/video-item/het-poep ... ver-poepen

En de Nico versie, denk dat veel generatiegenoten dit wel kennen:

Als ze me missen dan ben ik pissen
Als ze me roepen dan ben ik poepen..
Verder weet ik hem niet meer.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:29

Nee, ik vind het niet kunnen. Maar ik snap dat er genoeg mensen zijn die niet anders kunnen dus dan is het idd fijn dat er toiletten zijn.

Zelf maar 1 keer in mijn leven meegemaakt dat ik in een restaurant moest: toen ik zwanger was. Tja, niks aan te doen.

Maar begrijp uit de reacties dat ik gezegend ben hier geen problemen mee te hebben (het kunnen ophouden dus).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:30

Marocje schreef:
Nee, ik vind het niet kunnen. Maar ik snap dat er genoeg mensen zijn die niet anders kunnen dus dan is het idd fijn dat er toiletten zijn.

Zelf maar 1 keer in mijn leven meegemaakt dat ik in een restaurant moest: toen ik zwanger was. Tja, niks aan te doen.

Maar begrijp uit de reacties dat ik gezegend ben hier geen problemen mee te hebben (het kunnen ophouden dus).

Je vindt t niet kunnen, tot je zelf de noodzaak hebt wel te gaan?

Beetje hypocriet, niet?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:31

Waarom vind je het niet kunnen? Er zijn toiletten om naar de wc te kunnen gaan. Ongeacht wat je op dat moment moet doen. Ik begrijp dat echt niet...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:32

Ik ga niet graag ergens anders dan thuis en houd het ook het liefst op tot ik thuis ben. Maar als ik echt moet dan moet ik. Ook 1 x gehad in de supermarkt en ik was superblij dat ik naar de wc mocht. Dus ik ga eigenlijk nooit in een restaurant naar de wc. Maar als het echt moet dan wel.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:33

Marocje schreef:

Waarom zou je dat überhaupt willen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:34

Goof schreef:
Marocje schreef:

Waarom zou je dat überhaupt willen?

Omdat je liever thuis gaat?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:44

_San87_ schreef:
Marocje schreef:

Beetje hypocriet, niet?

Neehoor, ik geef toch juist aan dat ik nu snap dat ‘wanneer je moet, je moet’? Voorheen snapte ik dat idd niet. Als ik moest, kon ik het prima ophouden. Tot die keer.

Daarnaast vind ik wel dat er door sommigen te gemakkelijk over wordt gedaan. Op het werk bijv die verhalen gehoord. En nee, in dat soort situaties heb ik er geen begrip voor.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:48

Bellatrix schreef:
Waarom vind je het niet kunnen? Er zijn toiletten om naar de wc te kunnen gaan. Ongeacht wat je op dat moment moet doen. Ik begrijp dat echt niet...

Tja. Ik ben daar idd wat lastiger in. Ga sowieso niet/amper ergens anders naar de wc. Das gewoon een ding van mij wat ik altijd al heb gehad. Zo ook met een concert laatst: vriend was al drie keer wezen plassen, we stonden samen in de rij (hadden vip dus ook nog eens megaschone toiletten) en op het laatste moment hoef ik toch niet. Dus niet eens dat hokje in geweest. Geen idee waar dit vandaan komt.

Idd wat Suzanne zegt: ga gewoon liever thuis.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:50

Maar waarom kan het niet dat mensen op het werk moeten? Als je er nou 40 uur per week doorbrengt (buiten reistijd) dan zou je dus 5 dagen per week op moeten houden, met alle onaangename gevolgen van dien?

Ik heb geleerd dat je moet gaan wanneer je aandrang krijgt. Negeer je dat, dan bestaat er een kans dat je verstopt raakt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:53

Marocje schreef:
_San87_ schreef:

Beetje hypocriet, niet?

Neehoor, ik geef toch juist aan dat ik nu snap dat ‘wanneer je moet, je moet’? Voorheen snapte ik dat idd niet. Als ik moest, kon ik het prima ophouden. Tot die keer.

Daarnaast vind ik wel dat er door sommigen te gemakkelijk over wordt gedaan. Op het werk bijv die verhalen gehoord. En nee, in dat soort situaties heb ik er geen begrip voor.

Je zegt 'Nee, ik vind het niet kunnen'. Vandaar mijn vraag.

Over welke verhalen op het werk heb je het, bijvoorbeeld? Ik kan het niet 8 uur ophouden, dus wanneer ik toevallig op mijn werk moet poepen, dan ga ik naar het toilet. Ik zie daar geen problemen mee.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:54

Marocje schreef:
Nee, ik vind het niet kunnen.

Maar waarom?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:54

Dat je liever thuis gaat begrijp ik heel goed maar dat je het niet vindt kunnen om in een restaurant op de wc te gaan poepen snap ik niet. Daar zijn toiletten voor. Dat jij liever thuis gaat helemaal prima maar laat een ander in het restaurant gaan als ze dat willen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 16:55

Tallie1979 schreef:
Maar waarom kan het niet dat mensen op het werk moeten? Als je er nou 40 uur per week doorbrengt (buiten reistijd) dan zou je dus 5 dagen per week op moeten houden, met alle onaangename gevolgen van dien?

Ik heb geleerd dat je moet gaan wanneer je aandrang krijgt. Negeer je dat, dan bestaat er een kans dat je verstopt raakt.

Nee sorry, was niet duidelijk: door de verhalen op het werk: dat ‘ze’ dit lekker op het werk deden, in de baas zijn tijd. Dat werd dan echt zo verteld dat ik er daarom anders naar ben gaan kijken. Dát vind ik dus gewoon niet kunnen. Naast dat het de baas zijn tijd is dus want je zadelt je collega’s met de stank op (daar begon het gesprek dan mee nl ;) )

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:00

Nou, ik ga echt niet ophouden omdat ik toevallig moet poepen of plassen in de baas zijn tijd :=.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:01

Marocje schreef:
Nee sorry, was niet duidelijk: door de verhalen op het werk: dat ‘ze’ dit lekker op het werk deden, in de baas zijn tijd. Dat werd dan echt zo verteld dat ik er daarom anders naar ben gaan kijken. Dát vind ik dus gewoon niet kunnen. Naast dat het de baas zijn tijd is dus want je zadelt je collega’s met de stank op (daar begon het gesprek dan mee nl ;) )

Sorry, maar dit is toch helemaal absurd.

Als werknemer moet je wel een schijthekel hebben aan je werk om er genoegen in te scheppen extra lang de WC te bezetten om zo je baas lekker geld te kosten.

En als werkgever is het helemaal van de pot gerukt om je personeel erop aan te kijken dat ze onder werktijd naar het toilet gaan.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:06

Marocje schreef:

En je denkt niet dat dat gewoon een grapje is? Mensen gaan toch niet 's morgens de deur uit terwijl ze eigenlijk al moeten poepen, om het onderweg naar kantoor lekker op te houden om het daar in de baas z'n tijd te doen?

En als ze dat wél doen, wordt er dan ook gepraat over roken in de baas z'n tijd? Of koffie halen (en ouowehoeren bij het koffieapparaat) in de baas z'n tijd? Daar gaat meer tijd mee verloren dat een kwartier op de plee zitten.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-24 17:08

Ibbel schreef:
Marocje schreef:

En je denkt niet dat dat gewoon een grapje is? Mensen gaan toch niet 's morgens de deur uit terwijl ze eigenlijk al moeten poepen, om het onderweg naar kantoor lekker op te houden om het daar in de baas z'n tijd te doen?

En als ze dat wél doen, wordt er dan ook gepraat over roken in de baas z'n tijd? Of koffie halen (en ouowehoeren bij het koffieapparaat) in de baas z'n tijd? Daar gaat meer tijd mee verloren dat een kwartier op de plee zitten.

Mijn moeder vertelde dat ze vroeger in het restaurant van een ziekenhuis werkte. Ze startten om 08.00 met een grote schoonmaak van het toilet, en iedere dag nèt als ze klaar waren, kwam de technische dienst binnen gewandeld (die van huis was komen fietsen en dus niet uren in de auto had gezeten) en ging uitgebreid zitten poepen, remsporen achterlatend en alles.
Daar hebben ze toen wel wat van gezegd.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:13

Ik moet ook wel eens in de baas zijn tijd poepen en soms ook meerdere keren achter elkaar. Maar ik neem altijd deo mee om de stank weg te werken en ik maak netjes de pot schoon.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:30

purny schreef:
Ik moet ook wel eens in de baas zijn tijd poepen en soms ook meerdere keren achter elkaar. Maar ik neem altijd deo mee om de stank weg te werken en ik maak netjes de pot schoon.

Deospray vind ik ook smerig maar ik heb dit altijd bij me:

https://www.luxplus.nl/product/poo-pour ... -ml?gsmp=1

Even een paar keer in de pot sprayen en je ruikt niks.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:32

Vjestagirl schreef:
Mijn moeder vertelde dat ze vroeger in het restaurant van een ziekenhuis werkte. Ze startten om 08.00 met een grote schoonmaak van het toilet, en iedere dag nèt als ze klaar waren, kwam de technische dienst binnen gewandeld (die van huis was komen fietsen en dus niet uren in de auto had gezeten) en ging uitgebreid zitten poepen, remsporen achterlatend en alles.

Whahaha, ik werkte dus in de keuken vh ziekenhuis..

En ja, het gesprek was al grappend, maar er zat zéker een kern van waarheid in!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:57

Marocje schreef:
Vjestagirl schreef:

Whahaha, ik werkte dus in de keuken vh ziekenhuis..

En ja, het gesprek was al grappend, maar er zat zéker een kern van waarheid in!

Maar ff serieus; je darmen gaan met name ‘aan’ op beweging. ‘s nachts moeten mensen doorgaans niet poepen omdat je lichaam dan in rust is. Maar als ‘‘s ochtends alles in gang wordt gebracht, je gauw opstaat, boterham eet en een fietstocht maakt; ja, logisch dat je dan ff moet legen.
Ik moet dat dus ook vaak ‘ ‘s ochtends. (Op werk als ik daar ben)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 18:12

Schijten op het werk is tot daar aan toe, de rest echter ....

Fika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 18:16

Tallie1979 schreef:
Ik heb ook PDS, maar ik dacht dat iedereen dit had. := Hebben mensen zonder PDS dit niet?