Snap helemaal het dilemma over hoe je zelf je bruiloft wil hebben, en hoe de buitenwereld hier tegenover staat. Zo lastig, maar uiteindelijk is het jullie dag. En je kan het nooit voor iedereen goed doen.....
Wat betreft Assepoester, die verhalen die hier worden gedeeld, herken ik helemaal. Zo had ik bijv een jurk aan van rond de 900 euro. Keek je gewoon doorheen, toen ik dat aangaf zij de verkoopster 'je kan er wel een laagje tussen laten zetten'. Nou voor dat geld mag ik toch verwachten dat het degelijke kwaliteit is. Verder vond ik de winkel heel benauwd en druk propperig over komen. Veel prikkels zeg maar. Dat was bij Wed2be al zoveel beter, maar daar dus ook niet geslaagd.
Openingsdans, hebben wij het nog niet over gehad maar is ook niets voor ons. Kwam laatst een idee tegen, om een groepsfoto te maken op de dansvloer ipv van een openingsdans. Dat vond ik wel een optie. Maar nog niet met aanstaande over gehad

Wij hebben titanium vriendschapsringen, die we ook gaan gebruiken als trouwringen. Heb ze net bij de juwelier opgehaald om ze te laten graveren. Titanium is vaak ook wel betaalbaar. Tuurlijk, er zijn hele mooie trouwringen, maar vind het zonde om er heel veel geld aan uit te geven, terwijl we goede ringen hebben. Dus voor dit gekozen.