Farjen schreef:Kan ik iemand plezier doen met een halve doos ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten? (clearblue en sensi)
Ik hoef enkel verzendkosten
Vergeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Kan ik iemand hier blij maken met een mooie massief houten IKEA bartafel? 126l x 70b x 105h met 4 stoelen, 2 barkrukken en 2 ikea barkrukken. Heb ook nog extra hoezen in turqoise. Ophalen in Den Haag.
[ Afbeelding ]
Tafel is trouwens compleet zwart/bruin maar de bovenkant is een wrap, deze zal denk ik wel te verwijderen zijn met een fohn zonder schade aan de tafel zelf? mocht wit niet je kleur zijn haha
Moet ruimte maken voor een riante krabpaal
Citaat:Ik heb nog 3 volle kaarten en een 4e kaart met 4 (vd 6) zegels voor de Jumbo boerderijvriendjes. Wie kan ik daar blij mee maken (tegen verzendkosten)?
Graag een PB sturen.
Roodvos @ [HK] Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten
Roodvos schreef:Citaat:Ik heb nog 3 volle kaarten en een 4e kaart met 4 (vd 6) zegels voor de Jumbo boerderijvriendjes. Wie kan ik daar blij mee maken (tegen verzendkosten)?
Graag een PB sturen.
Roodvos @ [HK] Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten
En voor degenen die balen dat ze de seatsaver zijn misgelopen, ik heb er ook nog 2.
Graag PB en welke je wil. Die het eerste komt die het eerste maalt.
Wit
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zwart
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jespri schreef:Wie kan ik blij maken met een kortingsvoucher van 30% voor de musical van Frozen?
Voorwaarden
Dit aanbod is geldig voor geselecteerde shows dit jaar en eerste week januari.
Dit aanbod is geldig voor stoelen op rang 1 t/m 5;
Dit aanbod is geldig op basis van beschikbaarheid;
Niet te gebruiken in combinatie met andere aanbiedingen;
Maximaal 8 kaarten per boeking;
De getoonde ticketprijzen zijn inclusief Eventim servicekosten maar exclusief Eventim orderkosten;
De 30% voordeel wordt berekend over de prijs exclusief €7,80 Eventim servicekosten per ticket en toeslagen.
De getoonde ticketprijzen zijn exclusief €2,15 transactiekosten per reservering en afhankelijk van de verzendwijze maximaal €4,50 verzendkosten per bestelling.
Het is niet mogelijk om na jouw boeking de reservering te wijzigen of te annuleren;
Op reeds gemaakte reserveringen wordt geen restitutie verleend;
Stage Entertainment Nederland behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen;
Jespri schreef:Wie kan ik blij maken met een kortingsvoucher van 30% voor de musical van Frozen?
Voorwaarden
Dit aanbod is geldig voor geselecteerde shows dit jaar en eerste week januari.
Dit aanbod is geldig voor stoelen op rang 1 t/m 5;
Dit aanbod is geldig op basis van beschikbaarheid;
Niet te gebruiken in combinatie met andere aanbiedingen;
Maximaal 8 kaarten per boeking;
De getoonde ticketprijzen zijn inclusief Eventim servicekosten maar exclusief Eventim orderkosten;
De 30% voordeel wordt berekend over de prijs exclusief €7,80 Eventim servicekosten per ticket en toeslagen.
De getoonde ticketprijzen zijn exclusief €2,15 transactiekosten per reservering en afhankelijk van de verzendwijze maximaal €4,50 verzendkosten per bestelling.
Het is niet mogelijk om na jouw boeking de reservering te wijzigen of te annuleren;
Op reeds gemaakte reserveringen wordt geen restitutie verleend;
Stage Entertainment Nederland behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen;