Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 21:47

Je hebt ook ontvochtigers, die hebben wij eentje op zolder staan. Kost ook wat stroom maar volgens mij niet zo veel als de droger. Daar droogt de was toch wat sneller van, kan hier vaak dan na een nachtje hangen wel van de lijn. Water wat hij opvangt gooi ik gewoon in de wasmachine (net als het water van de droger uit het opvangbakje) en dat pompt die dan weer af bij de start van een wascyclus. Als ik niet meteen daarna een was aan zet laat ik de wasmachine gewoon even los afpompen.

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:49

Omdat we het over de was hebben, hier de wasmand helemaal leeg.
Mijn ergernis is dan wel dat hij zichzelf toch weer vult zonder dat ik er invloed op heb.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 22:09

Eind sept een nieuwe winterdeken besteld en betaald, kreeg direct mail vd ruitersport winkel ( mag je die naam hier noemen?)dat de dekens nog niet binnen waren maar met 2 weken zouden ze binnenkomen en opgestuurd worden naar mij, prima toen was het nog volop zomer…. Ondertussen heb ik hem toch wel ongeveer nodig, maar nog niks en krijg ook geen contact meer ;(
Morgen maar eens bellen, maar ik kan ook nergens reviews vinden.
Dus als iemand in de buurt van lunteren woont, let me know.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 22:49

Mobiel laten vallen en nu een barst in het scherm.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 23:00

xSagan schreef:
Deze deel ik. Hier helemaal geen droger ivm geen plek. Ik kreeg hier de tip de ventilator erop te zetten. Ga ik toch maar eens proberen….

Hier ook geen plek voor een aparte droger, ik heb een was- droogcombinatie en die wil ik echt niet meer missen. Ja, ze presteren minder dan 2 afzonderlijke apparaten maar wassen gaat goed en de droger gebruik ik gemiddeld 1x per week.

En om terug te komen op mijn ergernis van eerder deze week, na 15(!!!) dagen is mijn nieuwe was- droogcombinatie dan toch eindelijk vandaag bezorgd! (Hij droogt wel een stuk beter dan de vorige :Y) )

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 00:24

Britta31 schreef:
Mobiel laten vallen en nu een barst in het scherm.

Nooo zonde!

Ik wil slapen maar ik ben veel te wakker

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 01:44

Nog steeds wakker

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 02:09

Overprikkeld omdat mn sokken te strak zaten.
Waarom ben ik zo? :')
En waarom duurt het zo lang totdat ik snap waarom ik me zo geprikkeld voel? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 07:01

Vriendje werd om 6:10 wakker en ging toen douchen Enzo. :z

Hij hoeft niet zo vroeg uit bed.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 08:34

De mist en de vele fietsers zonder licht daarin. Snap ook niet dat die lantaarns dan uit blijven staan. Je ziet dan echt gewoon niets…

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 08:42

xSagan schreef:
De mist en de vele fietsers zonder licht daarin. Snap ook niet dat die lantaarns dan uit blijven staan. Je ziet dan echt gewoon niets…

Niet alleen de fietsers, vandaag ook heel wat auto’s tegen gekomen zonder verlichting.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 08:47

wyoming schreef:
xSagan schreef:

Niet alleen de fietsers, vandaag ook heel wat auto’s tegen gekomen zonder verlichting.

Die had ik nog niet mogen invullen op mijn bingo kaart vanochtend, maar geloof je meteen. Mensen leren het daarin ook echt niet..

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 09:26

Auto's en fietsers zonder licht is een chronische ergernis...ik snap van auto's ook echt niet waarom niet standaard de lichten aan zijn, ook met licht zie je ze veel beter

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 09:56

Ventilator op natte kleding zetten werkt erg goed.
Mijn natgeregende jas is dan ook vlot droog.

Teveel medisch gedoe, te vroeg opstaan, te hectisch, zeer lijf, ijskoud en moe.
Kan niet naar bed want moet (alweer) naar ziekenhuis.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 09:57

Juist vandaag alleen maar oliebol klanten

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 10:04

Ik ben het niet eens hoe school denkt over mijn dochter. En het dus vooral niet eens met hun oplossingen. Naar mijn idee wordt er totaal in de verkeerde hoek gezocht.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 10:24

xSagan schreef:

Omdat de lantaarnpalen op een timer staan en niet op weersomstandigheden.

Ik baal van een zekere opticien die begint met een P. Ze hebben mijn lenzen eruit gegooid. De lenzen waar ik destijds zoveel tijd aan kwijt ben geweest om die te vinden. Ze hebben precies het goede comfortniveau hadden en bleven heel.
Ik moet nu dus weer die hele molen in van lenzen krijgen. Eerste testset kon ik max 2uur dragen. Mijn tweede testset is na 2x dragen kapot. Achteraf gezien heb ik beide lenzen ook al gehad in de eerste ronde met uitproberen destijds. Ik heb hier zo geen zin in. Daarnaast heb ik ook weinig vertrouwen meer in de opticiens daar. Heel veel wisselingen in personeel.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 10:29

moe..

vannacht weer een tweeling veel te vroeg geboren bij een blauwtong koe. Kalfjes zijn echt ieniemini. Maar ze leven wel, dus we doen ons best om dat zo te houden. biest met de sonde, warme lamp er op en duimen maar. Veearts komt zo met injectie voor longrijping. Beestjes zijn kleiner dan mijn hond (15 kg).
hopen dat ze het redden dus..
maar de zoveelste gebroken nacht begint wel op te breken. :O

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 10:33

Ik wil een grote container laten plaatsen om heel het huis leeg te maken maar dat is veel te duur en nu weet ik niet hoe ik verder moet.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 10:36

Het vicieuze cirkeltje.
Ik snap mijn schoolopdracht niet. Ik blijf erover nadenken. Ik snap het nog steeds niet, maar ik snap eigenlijk niet wat ik niet snap of waar ik nou eigenlijk hulp mee nodig heb, dus ik vraag geen hulp. Ik heb nog ongeveer 2 weken voor 2 opdrachten (die ene snap ik wel, maar moet ik even tijd voor maken om het uit te voeren op werk, maar in die andere loop ik echt vast).

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 10:46

Juval, och wat erg! Ik duim dat de kalfjes goed doorkomen en dat jij een beetje rust kunt pakken.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 10:56

Juval: :(:) Sterkte. Hopelijk heb je nog ergens een momentje om wat rust te pakken

Kairos: wat is de opdracht? Misschien kunnen we meedenken?

Hoor net dat mijn neefje (6) in het ziekenhuis ligt met koorts, vochttekort en zuurstoftekort... ;(

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 10:58

juval schreef:
moe..

vannacht weer een tweeling veel te vroeg geboren bij een blauwtong koe. Kalfjes zijn echt ieniemini. Maar ze leven wel, dus we doen ons best om dat zo te houden. biest met de sonde, warme lamp er op en duimen maar. Veearts komt zo met injectie voor longrijping. Beestjes zijn kleiner dan mijn hond (15 kg).
hopen dat ze het redden dus..
maar de zoveelste gebroken nacht begint wel op te breken. :O

Oh vreselijk, sterkte :knuffel:

@kairos, hier je vraag stellen, misschien kan hier iemand je helpen met het begrijpen vd opdracht.

Na mijn ergenis van gister mbt mijn nieuwe deken; hij komt morgen *\o/*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 11:10

Juval sterkte ik duim mee dat ze het redden.

Kairos hoe luid de opdracht?

Ik heb maandag een belafspraak in het ziekenhuis, maar ook heb ik tussen 13 en 14 uur therapie, dus ik bel met het afspraken bureau om te vragen hoelaat de belafspraak ongeveer is? Zegt ze ja rond lunchtijd.
Dus ik geef aan dat ik tussen 13 en 14 uur niet bereikbaar ben en de reden waarom. Verbindt ze me door met de betreffende afdeling. Daar kreeg ik iemand aan de lijn die duidelijk niet luistert, want nadat ik opnieuw had gezegd dat ik tussen 13 en 14 uur niet bereikbaar was en waarom, zegt ze als eerste dat het afspraken bureau niet moet zeggen dat de arts rond lunchtijd zal bellen, want dat is niet zo. Eh… Dat moet je intern dan oplossen en niet afreageren op mij als patiënt mevrouw.
Kreeg ik wel een sorry op voor wat het waard was.
Vervolgens vraagt ze wanneer ik niet bereikbaar ben.

Inmiddels was ik het zeker na dat afreageren wel een beetje zat dus zei ik heel langzaam en duidelijk “ Zoals ik al eerder zei tussen 13 en 14 uur ben ik niet bereikbaar, dus dat graag noteren bij de afspraak in mijn dossier, lukt dat?” }:0

Sterkte Winged, dat is naar zeg :knuffel:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 11:29

Ik probeer nog super behulpzaam te zijn voor mijn ex-teamgenoten op werk, maar er kan serieus nooit een bedankje van af :\