Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:Joy_Mennings schreef:Tegenwoordig kun je telefoons niet echt meer open maken. Ik kam dat niet bij mijn Pixel in ieder geval.
Je kunt het ook bij instellingen vinden: instellingen > over de telefoon > Model
Ik zie inderdaad iets staan. Moet er later even goed voor zitten. Ik zie dat de imei nummers in de telefoon en op de doos overeenkomen en die komen ook overeen met het serienummer op de factuur. Dus in de telefoon heet het imei maar dat is hetzelfde als het serienummer op de factuur
Joy_Mennings schreef:BeFunny schreef:Klopt IMEI (ook identificatie nummer) is bij mobile telefoons ook het serie nummer.
Is dat altijd zo? Ik heb 2 IMEI nummers maar die zijn beide anders dan het serienummer.
BeFunny schreef:Één IMEI nummer is meestal gekoppeld aan simkaart één. Verder zouden toestellen met een 3G/4G functionaliteit één IMEI nummer hebben dat ook het serienummer is. Bij mijn weten alle toestellen met dus die functionaliteit en dat zou dan IMEI nummer twee zijn als je er twee hebt.
Joy_Mennings schreef:BeFunny schreef:Één IMEI nummer is meestal gekoppeld aan simkaart één. Verder zouden toestellen met een 3G/4G functionaliteit één IMEI nummer hebben dat ook het serienummer is. Bij mijn weten alle toestellen met dus die functionaliteit en dat zou dan IMEI nummer twee zijn als je er twee hebt.
Hmm vreemd. Ik heb dus twee IMEI nummers (heb dual sim, dus beide gekoppeld aan een sleuf). Beide nummers zijn bijna identiek. Maar mijn serienummer is compleet anders en een combinatie tussen letters en cijfers in plaats van alleen cijfers.
BrankaZ schreef:Dat is volgens deze afbeelding bij een iPhone het geval, maar is dat hetzelfde bij een Google Pixel telefoon?
Aanvulling: een linkje met de informatie over IMEI en andere ID's bij een Pixel:
https://support.google.com/pixelphone/a ... 2530?hl=nl
Yenni schreef:Ben je al iets meer gewend aan de telefoon ts?
Ben je al terug geweest naar een telefoon winkel ts?
ApplePapple schreef:@ts, hoe bevalt de telefoon verder?
Biebz schreef:Dat eerste ligt idd aan de ing app. Ik hoor er daar meerdere over met verschillende telefoons helaas. Zelf ook last van. Ook mobiel betalen gaat helaas niet altijd goed.
Dat 2e zou gewoon niet mogen gebeuren. Moest je idd nog iets veranderen bij de instellingen? Ik heb het ook nog nooit gezien moet ik zeggen. Alleen mijn eigen geplaatste foto's in reviews.
BeFunny schreef:Dat met betalingen via ING heb ik ook wel eens en dat komt idd door de ING app.
Dat tweede is echt niet ok.
En kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Ik heb dat met Android nooit gehad. Denk dat je instellingen bij Google even moet aanpassen en vooral de toestemmingen tot camera en bestanden
Dat heeft niks met de telefoon zelf te maken maar de toestemmingen die je geeft en dus ok hebt aangevinkt vaak al bij het instellen.
Dorine92 schreef:BeFunny schreef:Dat met betalingen via ING heb ik ook wel eens en dat komt idd door de ING app.
Dat tweede is echt niet ok.
En kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Ik heb dat met Android nooit gehad. Denk dat je instellingen bij Google even moet aanpassen en vooral de toestemmingen tot camera en bestanden
Dat heeft niks met de telefoon zelf te maken maar de toestemmingen die je geeft en dus ok hebt aangevinkt vaak al bij het instellen.
Ik heb bij letterlijk alles waar ze toestemming vroegen nee gezegd in het begin. En als dan een app daardoor niet werkte en aangaf waarom, dan pas gaf ik toestemming. Want zonder toegang tot je locatie werkt Google maps niet en zonder toegang tot je camera kun je geen foto delen op whatsapp
CharleyT schreef:Dorine92 schreef:
Vraagje: heb je gps altijd aan staan? Ik gebruik gps alleen als ik google maps als routeplanner gebruik. Zodra ik op bestemming ben gaat gps weer uit. Misschien dat het helpt.
Biebz schreef:Ik kreeg nu idd een melding dat mijn foto's meer dan 10.000 keer bekeken waren.
Vervolgens ook een mailtje erover.
[ [url=m/Mslytu.png]Afbeelding[/url] ]
Maar dit zijn foto's die ik zelf bij een review heb gezet. Dus zelf openbaar.
Heb jij toen niet perongeluk een review geplaatst over die plek?