Siggislief schreef:Ik mis de Tschisi Ijsje
Jaaaaa die wil ik ook weer terug! Te lekker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Ik mis de Tschisi Ijsje
Nikass schreef:SusanH schreef:Zie dat er ook non food items voorbij komen. Ik mis de Mountain Horse laarzen die ze voor een jaar of 15 terug nog maakten. Die zaten zo heerlijk. Helaas moeten er steeds nieuwe modellen komen. Het was voor mij de ideale rijlaars. Meeste nu heeft geen fijn voetbed, is te chique, heeft veters aan de voorkant ( wat ik niet mooi vind) lak of bling. Heb ze nog een aantal keer op laten lappen bij de schoenmaker om het te rekken het moment dat ze echt op waren. Maar helaas heb ik afscheid moeten nemen.
Ja die laarzen had ik ook. Fantastisch. Maar inderdaad worden de modellen steeds weer vernieuwd, en voor mij niet beter
anjali schreef:colunder schreef:Vroeger, ong 40 jaar geleden nam mijn moeder vaak laurierdropstaven mee van de winkel" dille en kamille"
Die waren ong.20 cm lang, 1 cm doorsnee en kei hard.
Je kon er niet een stuk afbijten.
Ik heb al heel veel gegoogled, maar niet meer gevonden.
Die waren ook niet om zo op te eten maar om "poeliepek" van te maken. Dat is lang geleden zeg!
herr_balou schreef:Nikass schreef:Bestond toen de Dille & Kamille al?
Aangezien Dille & Kamille in 1974 de eerste winkel opende bestonden ze 40 jaar geleden al. Volgend jaar bestaan ze dus 50 jaar.
Heel vaag kan ik me die dropstaafjes ook herinneren maar niet genoeg om ze te missen.
Nielojram schreef:Dove face-wash:
[ [url=m/3SX1w3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het rook naar:
[ [url=m/IsiPwe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haalde alle meuk van je gezicht, foundation, mascara, oogschaduw, teer, PFAS, verf, radio-actieve deeltjes, noem-maar-op.
Sinds een jaar of wat nergens meer te vinden..
Het werkte té goed, dan moet het van de markt af.. ( heb ik wel eens het idee)
Nielojram schreef:Dove face-wash:
[ [url=m/3SX1w3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het rook naar:
[ [url=m/IsiPwe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haalde alle meuk van je gezicht, foundation, mascara, oogschaduw, teer, PFAS, verf, radio-actieve deeltjes, noem-maar-op.
Sinds een jaar of wat nergens meer te vinden..
Het werkte té goed, dan moet het van de markt af.. ( heb ik wel eens het idee)
c_alsemgeest schreef:Veel mensen kregen een reactie op deze facewash, ws door de parfum die er in zat. Daarom toen opgeheven.