Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:_lautje_ schreef:Annemiek: een zijden rok van zoveel stof is altijd veel geld nieuw.
Bij RL is het ook afhankelijk van welke lijn van hun. Heb je Lauren Ralph Lauren (groen of zwart label met Lauren er op) is het een stuk ‘goedkoper’ dan Polo, Ralph Lauren blue label of RL Black Label (ealph lauren in blokletters in een zwart label, nu bij RL Collection getrokken) of Ralph Lauren Collection (paars label). Een zijden rok van Lauren is altijd tussen de €2/300. Van Collection gaat het naar €2000,-
Wat handig om te weten!
Zit er ook echt verschil in kwaliteit tussen de goedkopere en duurdere kleding? Gaat het duurdere spul langer mee? Of waar zit dat prijsverschil vooral in?
Bootsiebob schreef:maessie schreef:Gave carnavalsoutfit! En dat paardenjurkjewaar is die van?
Van Adolfo Dominguez
Ik zie wel deze nog te koop staan
https://www.vinted.nl/dames/kleding/rok ... talla-3840
Lughnassadh schreef:Deze nitwit vraagt zich af wat ze moet doen als ze een bod heeft gekregen en deze wil accepteren? Ik zie het even niet. Wil iemand het uitleggen?
_San87_ schreef:[ [url=m/HYY2EP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9SJT1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze twee truien van een kasjmier zijde mix kunnen kopen. Beide nieuw, zonder prijskaartje.
Hopelijk worden ze volgende week verstuurd en kunnen vrienden ze meenemen wanneer ze ons volgend weekend in Friesland komen bezoeken.
tita schreef:Aangezien label los zit denk ik niet nieuw
Tiggs schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/HYY2EP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9SJT1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze twee truien van een kasjmier zijde mix kunnen kopen. Beide nieuw, zonder prijskaartje.
Hopelijk worden ze volgende week verstuurd en kunnen vrienden ze meenemen wanneer ze ons volgend weekend in Friesland komen bezoeken.
Mooie truien!
Kaplaars schreef:Bedankt voor de tip!
Dit model heeft niet zo’n giga hoge hak, dus hopelijk ideaal.
Aranel schreef:Leuk topic!
Ik koop best regelmatig wat op Vinted, zowel voor mijn kinderen als voor mezelf.
[ [url=m/dtQ859.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn laatste aankoop is deze trui van Josh V voor 10 euro.