Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sirius_ schreef:Ok
Mijn Goodreads wishlist is https://www.goodreads.com/review/list/1 ... on&order=a en bestaat voornamelijk uit tips die ik op bokt heb gezien, niet iets wat ik altijd lees. Maar ik ben absoluut in voor een verrassingsuitstapje
Momenteel ben ik dus bezig met de reiziger serie van Diana Gabaldon, k heb voor mijn verjaardag bijna alle delen bij elkaar gespaard en mis alleen deel 8 en 9 nog.
ik lees het liefst Nederlands omdat ik op dit moment de concentratie voor Engels mis maar ik heb wel deze week Babel, or the necessity of violence aangeschaft en volgens mij is dat ook niet direct simpel Engels :’) ik zeg dus niet per definitie nee tegen Engelstalige boeken.
Momo94 schreef:Haha, ik heb toch de reiziger van diana gabaldon in mijn verlanglijst. Gezien het avontuur begint met de herst, want het is dan snel samhain festival in schotland. Voor de rest ga ik nog even zoeken. Zijn suggesties, als je zelf een mooi boek vind is dat bij mij past vind ik ook fantastisch!
Sirius_ schreef:Momo94 schreef:Haha, ik heb toch de reiziger van diana gabaldon in mijn verlanglijst. Gezien het avontuur begint met de herst, want het is dan snel samhain festival in schotland. Voor de rest ga ik nog even zoeken. Zijn suggesties, als je zelf een mooi boek vind is dat bij mij past vind ik ook fantastisch!
In de seriede boeken bevatten volgens mij een foutje, of vinden een jaar later plaats. Maar ze gaat eind april/begin mei naar de stenen in het boek. Het is in ieder geval een voorjaarsfeest en geen Halloween. Maar evengoed heerlijke boeken