[***] schreef:Wat voor wedstrijd heeft dat precies gewonnen?
Een kleurwedstrijd?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Die tafel! Anita!Zou het niet zo lelijk en in de weg staan en geld kosten dat beter besteed kan worden, dan zou het grappig zijn.
Wat je online vindt qua "kunst" inventarisatie van de gemiddelde gemeente slaat toch echt alles. Hier wordt tonnen geld tegenaan gegooid en in het merendeel van de gevallen krab je in je haar als burger "wat staat hier nou en wat wil het zeggen?"
Hier de lijst van Zwijndrecht in NL:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... wijndrecht
Foaly schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik vraag me altijd af wie dit gedrocht verzonnen heeft en wie vervolgens heeft bedacht dat ook daadwerkelijk neer te zetten. Then again, het staat in Zoetermeer dus heel veel erger kon het straatbeeld toch al niet worden
(sorry Zoetermeer)
Karin schreef:Ik ben groot fan van muurschilderingen. Half Utrecht is beschilderd door Jan Is De Man en die is inmiddels ook flink internationaal gegaan. Laatst kwam ik langs de mural van RoosArt op de blauwe muur van Organon in Oss. Die is gaaf gewordenmaar idd misschien iets voor een nieuw topic.
Ik moest laatst overstappen in Roermond, maar ik moest ook nog wat eten. Toen ben ik het centrum in gelopen en toen zag ik dit![]()
[ [url=m/va4c6S.jpg]Afbeelding[/url] ]
...maar volgens mij zag ik 'm laatst vanuit de trein op de gemeentewerf staanIk ken wat locals die er niet rouwig om zouden zijn als het ding niet meer op zijn plek zou terugkeren.
Sellyxx schreef:![]()
![]()
De ontheemden (ook Gouda) vind ik wel intens, zowel naam als beeld.
[ Afbeelding ]
/
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
foxy80 schreef:Ibbel schreef:In Brielle hebben ze Paaseiland geprobeerd te imiteren:
[ [url=m/swws3U.jpg]Afbeelding[/url] ]
neeeeeeeeee![]()
Echt, wie bedenkt dit, wie keurt dit goed en quanta costa?
Snadrem schreef:Nou Dorus wat leuk! Ik heb me net enorm vermaakt op de website van de gemeente Best waar de hele kunstverzameling ook op staat. Ik was op zoek naar een plaatje van dat lelijke geval vlak bij waar de rijksweg onder het spoor door gaat. Maar Best kan er ook wat van, vooral de omschrijvingen er bij maken het.... Fantastisch.
Waar het me om te doen was, De Spriet:
[ [url=m/hUzfOe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CfY5dx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar wat ik daarnaast ook nog vond![]()
[ [url=m/fxlliy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZxuBJU.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze niet meewerkende campeertafel was toch wel de kers op de taart die ik nog miste.
[ [url=m/IfZLVf.jpg]Afbeelding[/url] ]