Onder de rook van Rotterdam vond ik het heerlijk vandaag. Even mijn boeltje thuis kunnen doen en door kunnen waaien in huis. Een dagje geen zon en zelfs wat druppels gevallen.
nevica
Geplaatst: 18-06-23 21:37
Berdien schreef:
Wat een afschuwelijke plakwarmte dit Geen wind, benauwd.. Dat wordt afzien vannacht.
Ik lig er net in en ben me aan het bedenken hoe ik ooit ga slapen.
Overigens vind ik dit topic echt heel fijn om lekker te klagen met gelijkgestemden! Als ik in real life klaag worden sommige gewoon boos want 'dit is toch lekker warm' en 'je kan nu zoveel leuks doen' en 'je moet ervan genieten'.
Morrie
Geplaatst: 18-06-23 21:46
O ja, mijn buren “genieten “ zich ook suf. Wees blij dat de zon schijnt enzo
purny
Geplaatst: 18-06-23 21:48
Ik voelde net een zweetdruppel letterlijk van mijn haar in mijn nek landen... heel fijn, niet dus Ik moest gelijk omhoog kijken, deed me een beetje aan csi denken, als mensen onder een lijk staan...
Supervixen
Geplaatst: 18-06-23 21:52
Ik loop graag lange afstanden hard door het bos in het weekend (lees: minimaal 21km). Vanmorgen om 8 uur was ik in het bos, maar tegen 10 uur was het zo benauwd! De laatste kilometers kreeg ik mijn voeten bijna niet van de grond en mijn hemd was doorweekt. Twee seconden stilstaan betekende een muggenaanval. Pfff..
Ik loop echt als een dweil met dit weer.. wanneer wordt het weer 10 graden koeler zodat ik weer heerlijk op tempo kan lopen.
Granoek
Geplaatst: 18-06-23 22:02
Ik zit op terras in de “regen”. Wat een oplichterij zeg
Voor de zekerheid wel mijn slaapkamerraam niet helemaal open gezet, ben bang dat als het vannacht toch opeens gaat regenen het dan helemaal nat regent. Alleen zegt buienradar dat het hier niet gaat regenen, maar ik heb ergens nog een beetje hoop .