Broertje overleden door verkeersongeval

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anna224
Berichten: 120
Geregistreerd: 20-01-22

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 11:32

Je hebt PB THEBIGONE

Anna224
Berichten: 120
Geregistreerd: 20-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 11:43


Anna224
Berichten: 120
Geregistreerd: 20-01-22

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 15:27

De politie is net bij mijn ouders geweest, het verhoor van die vriend is afgerond. De politie zegt dat die vriend vertelde dat mijn broertje verslaafd was aan GHB, en heeft geprobeerd af te kicken. Maar het niet durfde te vertellen aan mijn ouders. Omdat hij bang was voor mijn ouders hun reactie.

Independence
Berichten: 1394
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:29

Dat lijkt me behoorlijk heftig om te horen, dat hij dus blijkbaar al verslaafd was, maar dat niemand dat wist...
Veel sterkte Y;(

Anna224
Berichten: 120
Geregistreerd: 20-01-22

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 15:49

ja ben hier ook behoorlijk van geschrokken

Anna224
Berichten: 120
Geregistreerd: 20-01-22

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 15:57

Als het zo was had die het gerust aan mij mogen vertellen, we zijn altijd heel close geweest. Ik was echt niet boos op hem geworden :(

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 16:21

Wat verdrietig om te horen.

Anna224
Berichten: 120
Geregistreerd: 20-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 17:26

Sorry meiden, zit hier helemaal met tranen in m'n ogen. En te denken lieverd waarom ben je niet gewoon bij me gekomen, je weet dat je altijd bij me terecht kon. |( |( |(

Anoniem

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 17:30

Drugs veranderd een hoop bij mensen :knuffel:

sterregoud
Berichten: 1906
Geregistreerd: 09-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 17:30

Anna224 schreef:
Sorry meiden, zit hier helemaal met tranen in m'n ogen. En te denken lieverd waarom ben je niet gewoon bij me gekomen, je weet dat je altijd bij me terecht kon. |( |( |(



Maar ook als die bij je terecht kon, was het niet ineens opgelost. Als hij echt verslaafd was, dan was dat niet direct gestopt.
Dus maak je zelf niet gek met gedachtes als wat als. Het is heel verdrietig hoe het gegaan is.

BigOne
Berichten: 38693
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 17:34

Ts, hij mag dan onder invloed zijn geweest, het is s’nachts gebeurd dus er kan ook een ree oid voor z’n auto zijn gekomen. Dus niet blindstaren op drugs, je weet het gewoon niet.

marleen_88

Berichten: 14167
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 17:36

Wat heftig voor jullie om deze update te krijgen. Ik snap dat jullie met veel vragen achterblijven.

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 17:51

BigOne schreef:
Ts, hij mag dan onder invloed zijn geweest, het is s’nachts gebeurd dus er kan ook een ree oid voor z’n auto zijn gekomen. Dus niet blindstaren op drugs, je weet het gewoon niet.

Dat klopt, maar je zou niet blij zijn als je wordt aangereden door iemand die gedronken heeft of drugs gebruikt heeft. Je reactievermogen is toch trager. Dus zonder was er misschien wel geen aanrijding geweest. In zo'n geval ben ik blij dat die persoon alleen zichzelf aangereden heeft, hoe hard het ook klinkt.
Ja, de familie is een kind/zoon/neefje kwijt, heel erg triest. Die komt ook niet meer terug. Maar er was ook een kans dat die persoon dus iemand anders meegenomen had in het ongeluk. Dit is gelukkig niet gebeurd.
Dit vinden jullie vast een (te) harde reactie, maar het is wel de andere kant. Met drank of drugs neem je niet deel aan het verkeer, punt. Ik heb helaas gezien hoe drank en drugs je kapot kunnen maken, maar ook levens van anderen kunnen verwoesten. Dus daarom ben ik misschien wel extra hard. Ik heb dat dus meegemaakt.

Het neemt niet weg dat ik de TS sterkte wil wensen overigens, want het was haar broer die er niet meer is. En iets minder hard gestraft worden voor iets had natuurlijk ook gekund, want nu wordt ook de familie keihard gestraft.
Laatst bijgewerkt door germie op 25-05-23 18:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Leo

Berichten: 50250
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 17:52

Een tijd en een plaats Germie.... een beetje inlevingsvermogen aub.


Jeetje TS wat een rollercoaster toch :(:)

cursebreaker

Berichten: 11636
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 17:58

Inderdaad, sluit me bij Leo aan.. Zulke reacties horen hier gewoon niet thuis. Waarom menen mensen dat ze op openbare fora maar gewoon Alles moeten schrijven, constant, overal en altijd. Sommige dingen kun je gewoon beter voor jezelf houden - ook dat speculeren van eerder waar zelfs na mod opmerkingen nog over doorgegaan werd. Waar is dat toch voor nodig. There's a time and a place... En dit is niet het moment of de plek om over zulke dingen te gaan schrijven nu, walgelijk is het. Alsof iemand hier en vooral TS zelf er ook op zit te wachten om te lezen :n.

TS, enerzijds wel fijn dat je wat meer antwoorden hebt nu misschien, maar ik kan me goed indenken dat er nu een heleboel extra gevoelens en gedachtes vrijkomen en nog meer vragen. Nogmaals veel sterkte gewenst

Shiloh

Berichten: 19807
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 18:10

Pffff. Jammer dat exact waar ik een pagina geleden over schreef nu dan hier weer gebeurd. Houd dit soort meningen gewoon voor je Germie. Dit is niet de plaats.

Degene aan wie je dat wilt zeggen is er niet meer. De familie heeft daar allemaal geen schuld aan. Dus is het in een topic waar familie om steun vraagt gewoon niet gepast.

Shiloh

Berichten: 19807
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 18:16

Wat een ontzettend heftig nieuws Anna224. Je zult nog zoveel keren denken “had hij maar…”, “had ik maar…”.

Voel het. Wordt er boos om. Wordt er verdrietig om. Geef het een plekje met de tijd. Probeer te zorgen dat je het niet opvreet. En dat is ook niet vandaag of morgen voorbij.

Twee jaar na het ongeluk van mijn nicht kreeg ik een zakelijke lease auto met lanekeeping assist en lane detectie waarschuwing. De eerste keer dat die auto ingreep en waarschuwde sprongen spontaan de tranen in mijn ogen. “Als mijn nicht dit had gehad was ze er nog geweest”.

Uit het niks overviel het me weer.

Laat vooral niemand je iets wijs maken over je eigen verdriet en over of dat er wel of niet mag zijn. Los van wat hij deed, jij mist hem, jij hield van hem. En dat pakt niemand je af. Sterkte.

Artimes

Berichten: 506
Geregistreerd: 21-02-15

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 18:45

Jeetje wat enorm naar voor je TS. Vreselijk, heel veel sterkte gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 19:00

Shiloh schreef:
Wat een ontzettend heftig nieuws Anna224. Je zult nog zoveel keren denken “had hij maar…”, “had ik maar…”.

Voel het. Wordt er boos om. Wordt er verdrietig om. Geef het een plekje met de tijd. Probeer te zorgen dat je het niet opvreet. En dat is ook niet vandaag of morgen voorbij.

Twee jaar na het ongeluk van mijn nicht kreeg ik een zakelijke lease auto met lanekeeping assist en lane detectie waarschuwing. De eerste keer dat die auto ingreep en waarschuwde sprongen spontaan de tranen in mijn ogen. “Als mijn nicht dit had gehad was ze er nog geweest”.

Uit het niks overviel het me weer.

Laat vooral niemand je iets wijs maken over je eigen verdriet en over of dat er wel of niet mag zijn. Los van wat hij deed, jij mist hem, jij hield van hem. En dat pakt niemand je af. Sterkte.


Mooie post Shiloh! Jij ook sterkte!

KSHancox
Berichten: 1272
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 20:16

germie schreef:
Dit vinden jullie vast een (te) harde reactie


Je weet het wel en je plaatst het toch.

Sterkte met de situatie TS.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 21:29

Germie, verplaats je even in TS: Zou jij het fijn vinden om jouw reactie nu in een topic te moeten lezen?
Heb aub een beetje inlevingsvermogen -O- Je geeft de familie in essentie gewoon nog even een trap na..

TS: Wat heftig om te horen dat je broertje verslaafd was.
Nogmaals heel veel sterkte :knuffel:

D_akota

Berichten: 685
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 22:14

Pff, blijft heftig als een dierbare om wat voor een rede dan ook zo uit het leven gerukt wordt. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Anna224
Berichten: 120
Geregistreerd: 20-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 22:37

Shiloh schreef:
Wat een ontzettend heftig nieuws Anna224. Je zult nog zoveel keren denken “had hij maar…”, “had ik maar…”.

Voel het. Wordt er boos om. Wordt er verdrietig om. Geef het een plekje met de tijd. Probeer te zorgen dat je het niet opvreet. En dat is ook niet vandaag of morgen voorbij.

Twee jaar na het ongeluk van mijn nicht kreeg ik een zakelijke lease auto met lanekeeping assist en lane detectie waarschuwing. De eerste keer dat die auto ingreep en waarschuwde sprongen spontaan de tranen in mijn ogen. “Als mijn nicht dit had gehad was ze er nog geweest”.

Uit het niks overviel het me weer.

Laat vooral niemand je iets wijs maken over je eigen verdriet en over of dat er wel of niet mag zijn. Los van wat hij deed, jij mist hem, jij hield van hem. En dat pakt niemand je af. Sterkte.


Wat een mooie post Shiloh, wens jou ook veel sterkte.

Liefs Anna

Anna224
Berichten: 120
Geregistreerd: 20-01-22

Re: Broertje overleden door verkeersongeval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 22:40

Heb net 3 uurtjes op het rouwcentrum gezeten bij mijn broertje. Hij lag er heel mooi en vredig bij. Mijn aanstaande zie ik bijna nooit met tranen in zijn ogen, maar op het rouwcentrum overviel het hem ook. En begon ook echt te brullen.

Sellyxx

Berichten: 1252
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 01:05

Ondanks dat het waarschijnlijk enorm onwerkelijk is, wel fijn dat hij er vredig bij ligt. En de tranen van je vriend zeggen juist ook iets over de mooie band die ook hij met hem had. Heel veel sterkte, ook de komende dagen richting de uitvaart van je lieve broertje.. :knuffel: