Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

emilyslaluna schreef:@Eilinora, nou dat was onze gedachten dus ook. Ik snap het echt niet meer. Nu hebben ze 4 dagen later een mail gestuurd dat ze toch wel kunnen, en dat ze voor ons allerlei dingen hebben verschoven in hun agenda....
Echt waar. Wat moet je hiermee. We hebben gisteren via zoom even elkaar gesproken want wij zijn het echt beu om zo heen en weer gegooid te worden. Maar zij spelen het nu op het feit dat ze nooit officieel hebben gecanceld, want dan teken je beiderzijds een annuleringscontract. Sorry hoor, maar als je tegen ons zegt dat je niet meer kan op onze trouwdag dan klinkt dat voor mij als annuleren. Ga dan niet vervolgens 4 dagen in radiostilte op de achtergrond proberen het toch mogelijk te maken. Super lief maar had dan op zn minst een mail gestuurd om te zeggen: Hey, sorry voor alle stress. We willen er toch alles aan doen om dit op te lossen dus nog geen paniek, we komen er na het weekend op terug. Dat was al voldoende geweest.
Maarja, omdat zij beweren niet officieel geannuleerd te hebben, krijgen we niet ons geld terug ...
Zo leuk dat het nu allemaal steeds echter wordt. 

Wat super vervelend al dit gedoe. Maar het gaat vast goed komen!!
Ik had hem aan en WAUW, ik wist dat dat hem was. De jurk erna vond ik ook heel erg mooi, maar ik wilde toch weer DE jurk aan. Dus helemaal blij
De jurk heb ik van mijn ouders gekregen en ik heb ook schoenen, een haarsieraad en een sluier erbij gekregen. Voor mijn verjaardag vorige week heb ik ook nog eens cadeau gekregen dat ik nog sieraden mag uitzoeken. Ik voel me zo ongelooflijk verwend en dankbaar dat mijn ouders dit voor mij doen
Wij gaan op 30/08 trouwen! Wisten al veel langer dat we het wilden en waren al aan het sparen maar aanzoek kwam toch als een verrassing omdat ik pas 2026 in mn hoofd had.
Uiteindelijk ga ik begin december jurken passen en ga ik deze week toch maar even mn best doen om de save the dates eruit te sturen (al weten de belangrijke mensen de datum toch al) aangezien het de laatste vrijdag van de zomervakantie voor Noord is...
Xanthippe schreef:Tucktuck - 2 februari
Jojoleinee - 1 mei
Leo - 2 mei
Hanneke137 - 3 mei
Nardxash - 7 mei
Xanthippe - 8 mei
November108 - 25 mei
Denise_Storm - 5 juli
Marjo1996 - 6 juli
emilyslaluna - 14 juli
Eilinora - 26 juli
Renee87 - 30 augustus
. Ik ging er vanuit dat ik wel even een tijdje bezig zou zijn met zoeken omdat ik erg zinnig ben en iets specifiek in gedachten had. Hier vlakbij zit een outlet winkel waar ik een afspraak had gemaakt, via Marktplaats een aantal advertenties van de winkel geliked en doorgestuurd. Ik ging passen met mijn aanstaande schoonmoeder, dochter van 9 en 2 vriendinnen. De eerste jurk die ze voor mij klaar had gehangen(die ik dus zelf aan haar had doorgestuurd) had iets wat ik niet mooi vond, dus die jurk niet gepast. Vervolgens wel 20 jurken aan gehad maar niets was het. 1 jurk heb ik wel een 2e keer aangehad, die vond ik erg mooi maar echt te eenvoudig helaas. Mijn dochter van 9 had een echte prinsessenjurk uitgezocht die ze graag wilde dat ik paste. Ik vond hem onverwachts heel erg mooi maar niet bij mezelf passen. Ik voelde me wat bezwaard omdat iedereen van ver moest komen en het nog niet gelukt was. Gelukkig was iedereen erg enthousiast over een volgende pasafspraak maken en ze hadden zelfs bekokstoofd wat bij het budget te willen leggen met zn allen als dat zou helpen. Super lief
Als ik een paar kilo afval hoeft hij waarschijnlijk niet eens aangepast te worden dus heb een mooi doel voor de komende 6 maanden!
verhuizen begin april en trouwen eind mei. Liep ook een beetje vast door het contract bij de fotograaf waarover ik eerder gepost heb, en heb gewoon geen goed gevoel meer bij de fotograaf. Ik heb op het contract (gekregen in sept) heel asociaal nog niet gereageerd, maar ook niks meer ontvangen of zo. Dit weekend toch besloten voor een andere fotograaf te gaan, mede omdat we ons nu klaar gaan maken in het nieuwe huis (ik in huis, vriend in zijn mancave in de tuin). Daarmee is de noodzaak voor een second shooter voor ons ook weg. Maar goed, weer op zoek dus.
. Maar met de uitnodigingen wil ik wachten tot we de menukaarten hebben (proefeten is eind januari), en zolang wilde ik niet wachten met de écht belangrijke gasten.
.