Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met de grondwaterstand Veluwe / Achterhoek / Brabant is. Dat was lange tijd naadje.
Is dat (na afgelopen winter, voorjaar en nu zomer) een beetje bijgetrokken? Wij hebben gisteren en vannacht om en nabij de 40 mm gehad. Da's normaal toch 2/3 van het longperiod over de hele maand juli?
Celebi schreef:Guess what, dan moet ik weer werken.![]()
Baal er wel echt van. Kijk ik het hele jaar uit naar de zomervakantie en dan kun je gewoon niks.
Winged schreef:Het is een El Nino jaar... Je kan eigenlijk niks met zekerheid zeggen qua weer. En die hagelballen en modderstromen in Italie zaten ook niet echt in de planning
Celebi schreef:Thank god voor dit topic. Ik heb nu 3 weken vrij. Vanaf dat mn vakantie begon was het vies nat weer en tot nu toe lijkt het in ieder geval de hele 3 weken te regenen. Hoe dan.
Celebi schreef:Omdat ik het [LZP] paasei topic continu omhoog zie poppen met bokkers die verlangen naar vies guur weer moest ik elke keer aan dit topic denken, dus ik dacht: ik blaas er weer wat leven in.
De herfst is net begonnen, de paarden zijn net overgegaan naar 's nachts op stal, maar tellen jullie ook alweer af naar de lente van 2024?
Celebi schreef:Omdat ik het [LZP] paasei topic continu omhoog zie poppen met bokkers die verlangen naar vies guur weer moest ik elke keer aan dit topic denken, dus ik dacht: ik blaas er weer wat leven in.
De herfst is net begonnen, de paarden zijn net overgegaan naar 's nachts op stal, maar tellen jullie ook alweer af naar de lente van 2024?