Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:01

denisesilver schreef:
Daarom ook een uo. Of waren we vergeten waar dit topic om draait?

Overigens vind ik leedvermaakprogramma's ook ordinair.

Goed punt :)) In ieder geval wel een écht UO gehad, haha.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:02

S8903N schreef:
Wij moeten een compleet nieuwe garderobe aanschaffen voor de kinderen, desnoods beide twee banen als we dat niet kunnen betalen.
Geef haar gelijk even die 3k netto want daar heeft ze ongeacht redenen of wat dan ook recht op en verder vooral zeggen dat het zo’n aardige mevrouw is.
Top dit +:)+

Wat is er nou zo gek aan het idee dat vader van de kinderen kleding voor ze gaat kopen als de moeder daar blijkbaar enorm nalatig in is? :? Het zijn toch net zo goed zijn kinderen? Waar hij ook bewust voor gekozen heeft, of was het nou zo'n ooievaar verhaaltje?

Vind ik ook wat van, weekendpapa die blijkbaar alles op die luie trekzeug van een ex afschuift terwijl kinderen eronder lijden :\

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:02

Avalanche schreef:
Of het herkenbaar is of niet maakt niet uit. Je hoort de vuile was niet buiten te hangen.

Nou.. daar gaat de helft van het forum :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:04

Fly_high schreef:
Wat is er nou zo gek aan het idee dat vader van de kinderen kleding voor ze gaat kopen als de moeder daar blijkbaar enorm nalatig in is? :? Het zijn toch net zo goed zijn kinderen? Waar hij ook bewust voor gekozen heeft, of was het nou zo'n ooievaar verhaaltje?

Vind ik ook wat van, weekendpapa die blijkbaar alles op die luie trekzeug van een ex afschuift terwijl kinderen eronder lijden :

Haha ja dat soort mannen werken bij mij ook een beetje als een rode lap op een stier. De types die op hun eigen kinderen 'oppassen' en in het huishouden 'helpen' :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:06

Avalanche schreef:
denisesilver schreef:
Mijn uo is dan dat het open en bloot veel te veel informatie delen over de scheiding en ex van je vent en diens kinderen, vaak in het kader kijk eens hoe slecht we het hebben, ordinair is.

Volkomen mee eens.

S8903N schreef:
Niets of niemand is herkenbaar of terug te herleiden dus hou toch op joh. Als ik met naam en toenaam alles hier neer zet heb je gelijk maar dat is niet zo :)

Of het herkenbaar is of niet maakt niet uit. Je hoort de vuile was niet buiten te hangen.

Oké ik kon deze toch nog even niet laten:
Fijn dat jij mee doet aan de Facebook maatschappij waarbij altijd alles fantastisch met je gaat en je niet mag klagen (negativiteit is zelfs iets waarvan het complete bestaan ontkent wordt ofzo :') )
Was dit niet een van de oorzaken van depressiviteit onder de jeugd?

Dus mijn leven is af en toe poedersuiker en daar zeik ik over. Als je dat niet wil weten doe je je oren dicht of stop je me in je foei lijst. Probleem opgelost.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:07

S8903N schreef:
Niets of niemand is herkenbaar of terug te herleiden dus hou toch op joh. Als ik met naam en toenaam alles hier neer zet heb je gelijk maar dat is niet zo :)

Edit: moet wel zeggen dat ik weer veel geleerd heb over hoe men tegen gescheiden mensen aan kijkt en dan vooral wie het slachtoffer is enzo. Ben benieuwd of de maatschappij hier ooit anders mee om zal gaan.

Verder laat ik het hierbij, ik ga lekker ordinair op de bank hangen :evaw:

Had binnen 10 min je voornaam + achternaam + woonplaats gevonden.

Helemaal niet te herleiden hoor. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:08

MarlindeRooz schreef:
S8903N schreef:

Edit: moet wel zeggen dat ik weer veel geleerd heb over hoe men tegen gescheiden mensen aan kijkt en dan vooral wie het slachtoffer is enzo. Ben benieuwd of de maatschappij hier ooit anders mee om zal gaan.

Helemaal niet te herleiden hoor. :)

Tuurlijk, als jij het zegt :)

Anker_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:09

S8903N schreef:

Dan kan je ondertussen even googlen op bankencrisis, kredietcrisis, bezuinigingen, participatiewet etcetera.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:09

MarlindeRooz schreef:

Echt serieus....??
OMFG :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:10

Dat je me niet gelooft is prima ik ben niet zo kinderachtig dat ik dat in het topic openbaar ga gooien.

Ik vind het altijd grappig als mensen denken anoniem te zijn maar dat ben je niet op het internet.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 14-04-23 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Dagahra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:10

fleurtjeuh schreef:
Maar hoe simpel is het om de oude troep dan weg te gooien?
Ok, t zal tijdelijk iets duurder zijn totdat alles weer netjes is, maar daarna zou ze ergens moedwillig slechte kleren vandaan moeten halen.
Ik gok maar zo dat dat te veel moeite is.
Dus dan hebben de kinderen op termijn wel gewoon goede kleren.

Want met dit soort gedrag heb je alleen de kinderen ermee.
+ Als je vind dat jullie beter voor de kinderen kunnen zorgen, ga dat dan aanvechten.

Nee hoeft niet hoor. De ex van mijn zwager, verkoopt de goede kleding gewoon. En zo ook met spullen.

Dus zwager kiest er idd voor om zoon voor het wegbrengen, weer om te kleden. Dus zijn spullen gaan ook niet mee.

Nu ondernemen ze wel stappen, maar voordat dat allemaal rond is.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:13

Cer schreef:
MarlindeRooz schreef:

Echt serieus....??
OMFG :')

Yup, in 30 seconden te vinden :j

Hoi Steffie, lekker bezig meid :=

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:16

S8903N schreef:
Fijn dat jij mee doet aan de Facebook maatschappij waarbij altijd alles fantastisch met je gaat en je niet mag klagen (negativiteit is zelfs iets waarvan het complete bestaan ontkent wordt ofzo :') )
Was dit niet een van de oorzaken van depressiviteit onder de jeugd?

Ja vooral want dat is ook echt wat ik zeg :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:18

MarlindeRooz schreef:
Dat je me niet gelooft is prima ik ben niet zo kinderachtig dat ik dat in het topic openbaar ga gooien.

Ik vind het altijd grappig als mensen denken anoniem te zijn maar dat ben je niet op het internet.

Anoniem zijn kan wel hoor als je er bewust moeite voor doet. Maar zo op bokt is 99,9% gebruikers binnen hooguit half uurtje te vinden, de meesten waarschijnlijk binnen 30 seconden / 1 goed gemikte google search.

Dus jongens het blijft handig om alleen sh*t te posten die je onder je eigen naam ook zou durven te plaatsen :P

Cer

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:22

Echt, dat mensen dan ook iemand echt gaan zoeken... waarom echt? En dan ook de voornaam nog even vermelden omdat het kan... brrrr....

Dus, doek het topic ' heb je nog wat op te biechten' ook maar op dan, of is dat geen probleem?
Of ' waar heb jij je vandaag aan geergerd"? ....

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:25

Wil iemand mij googlen en vertellen wat ze dan over mij vinden en mij dat in pb sturen? :D
Ben wel benieuwd eigenlijk hoe makkelijk ik te vinden ben

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:25

Cer schreef:
Avalanche schreef:

Nou.. daar gaat de helft van het forum :')

Ik weet oprecht niet in welke topics jij actief bent. Je noemt het naïef dat sommigen niet weten wat er allemaal wordt verteld op het forum, maar ik ben persoonlijk gewoon niet betrokken bij dat soort topics. Het privé leven van jan en alleman kan me in het dagelijks leven doorgaans al aan m'n reet roesten.

En van wat betreft het opzoeken van iemand en vervolgens bij naam noemen, lok het dan niet uit.

Nogmaals, kunnen we gewoon weer verder met het topic? Zo niet stuur mij dan een pb als het wel weer ergens over gaat, dan ontstip ik even.
Laatst bijgewerkt door denisesilver op 14-04-23 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:27

Ik ben ook niet geïnteresseerd in die topics tbh.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:31

denisesilver schreef:
Ik weet oprecht niet in welke topics jij actief bent. Je noemt het naïef dat sommigen niet weten wat er allemaal wordt verteld op het forum, maar ik ben persoonlijk gewoon niet betrokken bij dat soort topics. Het privé leven van jan en alleman kan me in het dagelijks leven doorgaans al aan m'n reet roesten.

Ik ben er niet in actief, je kunt zien in welke topics ik actief ben, kan je opzoeken.
Maar ze staan soms tussen de 'recente topics' :j Kan je gewoon lezen..
Dat je er niet in kijkt snap ik, maar dat wil niet zeggen dat het er niet staat :D

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:34

Ik heb daar ook een UO over.

Ik snap überhaupt niet dat mensen hun hele privéleven online gooien. Positief of negatief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:35

Fly_high schreef:

Gefeliciteerd, je hebt mijn alter ego op marktplaats gevonden :j
Zal het aan haar doorgeven dat ze populair is, vindt ze vast leuk. Ik gebruik namelijk nergens mijn echte naam +:)+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:39

Avalanche schreef:
Ik heb daar ook een UO over.
Ik snap überhaupt niet dat mensen hun hele privéleven online gooien. Positief of negatief.

k weet niet of dat een UO is, volgens mij zit niemand daar echt op te wachten...
Hoewel, de reality series doen het best goed (geen idee, ik kijk geen tv :D )

toegevoegd, om hulp of advies te krijgen is soms echt wel fijn :j En dan moet je soms wat vertellen..
maar dat is niet je hele prive leven misschien..

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:43

S8903N schreef:
Fly_high schreef:

Gefeliciteerd, je hebt mijn alter ego op marktplaats gevonden :j
Zal het aan haar doorgeven dat ze populair is, vindt ze vast leuk. Ik gebruik namelijk nergens mijn echte naam +:)+

Wel alle advertenties en gepinpoint adres meteen verwijderd zodat toch niemand meer erbij kan, wat ben je stoer zeg :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:48

Klopt, die moest ik nog verwijderen, bedankt voor de reminder :)
Hoe verwijder je een pinpoint?

Moet je geen carrière switch doen als je verder niks beters te doen hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 15:49

Half bokt bestaat uit het privéleven van mensen. Niets mis mee. Soms is het internet een betere plek om je hart te luchten dan het echte te leven.

En kan nou ook niet zeggen dat het de diep technische paardgerelateerde vragen zijn die het het beste doen qua views.

Verder zal ik wel een truttige doos zijn, die hierna meteen door kan voor een sollicitatie bij de moraalpolitie. Maar zullen we even niet mensen gaan doxxen, en ze vervolgens judgen omdat ze bepaalde maatregelen nemen? Uiteindelijk is het enige wat S8903N verkeerd gedaan zou hebben haar onpopulaire mening verkondigen en haar gal spuwen over een ex van man.

Als we vanaf nu iedereen mogen doxxen omdat ze boze dingen schrijven over hun schoonmoeder of ex blijven we bezig -O- .