denisesilver schreef:Daarom ook een uo. Of waren we vergeten waar dit topic om draait?
Overigens vind ik leedvermaakprogramma's ook ordinair.
Goed punt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S8903N schreef:Wij moeten een compleet nieuwe garderobe aanschaffen voor de kinderen, desnoods beide twee banen als we dat niet kunnen betalen.
Geef haar gelijk even die 3k netto want daar heeft ze ongeacht redenen of wat dan ook recht op en verder vooral zeggen dat het zo’n aardige mevrouw is.
Top dit
Fly_high schreef:Wat is er nou zo gek aan het idee dat vader van de kinderen kleding voor ze gaat kopen als de moeder daar blijkbaar enorm nalatig in is?Het zijn toch net zo goed zijn kinderen? Waar hij ook bewust voor gekozen heeft, of was het nou zo'n ooievaar verhaaltje?
Vind ik ook wat van, weekendpapa die blijkbaar alles op die luie trekzeug van een ex afschuift terwijl kinderen eronder lijden
Avalanche schreef:denisesilver schreef:Mijn uo is dan dat het open en bloot veel te veel informatie delen over de scheiding en ex van je vent en diens kinderen, vaak in het kader kijk eens hoe slecht we het hebben, ordinair is.
Volkomen mee eens.S8903N schreef:Niets of niemand is herkenbaar of terug te herleiden dus hou toch op joh. Als ik met naam en toenaam alles hier neer zet heb je gelijk maar dat is niet zo
Of het herkenbaar is of niet maakt niet uit. Je hoort de vuile was niet buiten te hangen.
S8903N schreef:Niets of niemand is herkenbaar of terug te herleiden dus hou toch op joh. Als ik met naam en toenaam alles hier neer zet heb je gelijk maar dat is niet zo
Edit: moet wel zeggen dat ik weer veel geleerd heb over hoe men tegen gescheiden mensen aan kijkt en dan vooral wie het slachtoffer is enzo. Ben benieuwd of de maatschappij hier ooit anders mee om zal gaan.
Verder laat ik het hierbij, ik ga lekker ordinair op de bank hangen
MarlindeRooz schreef:S8903N schreef:Niets of niemand is herkenbaar of terug te herleiden dus hou toch op joh. Als ik met naam en toenaam alles hier neer zet heb je gelijk maar dat is niet zo
Edit: moet wel zeggen dat ik weer veel geleerd heb over hoe men tegen gescheiden mensen aan kijkt en dan vooral wie het slachtoffer is enzo. Ben benieuwd of de maatschappij hier ooit anders mee om zal gaan.
Verder laat ik het hierbij, ik ga lekker ordinair op de bank hangen
Had binnen 10 min je voornaam + achternaam + woonplaats gevonden.
Helemaal niet te herleiden hoor.
fleurtjeuh schreef:Maar hoe simpel is het om de oude troep dan weg te gooien?
Ok, t zal tijdelijk iets duurder zijn totdat alles weer netjes is, maar daarna zou ze ergens moedwillig slechte kleren vandaan moeten halen.
Ik gok maar zo dat dat te veel moeite is.
Dus dan hebben de kinderen op termijn wel gewoon goede kleren.
Want met dit soort gedrag heb je alleen de kinderen ermee.
+ Als je vind dat jullie beter voor de kinderen kunnen zorgen, ga dat dan aanvechten.
S8903N schreef:Fijn dat jij mee doet aan de Facebook maatschappij waarbij altijd alles fantastisch met je gaat en je niet mag klagen (negativiteit is zelfs iets waarvan het complete bestaan ontkent wordt ofzo)
Was dit niet een van de oorzaken van depressiviteit onder de jeugd?
MarlindeRooz schreef:Dat je me niet gelooft is prima ik ben niet zo kinderachtig dat ik dat in het topic openbaar ga gooien.
Ik vind het altijd grappig als mensen denken anoniem te zijn maar dat ben je niet op het internet.
Cer schreef:Avalanche schreef:Of het herkenbaar is of niet maakt niet uit. Je hoort de vuile was niet buiten te hangen.
Nou.. daar gaat de helft van het forum
denisesilver schreef:Ik weet oprecht niet in welke topics jij actief bent. Je noemt het naïef dat sommigen niet weten wat er allemaal wordt verteld op het forum, maar ik ben persoonlijk gewoon niet betrokken bij dat soort topics. Het privé leven van jan en alleman kan me in het dagelijks leven doorgaans al aan m'n reet roesten.
Avalanche schreef:Ik heb daar ook een UO over.
Ik snap überhaupt niet dat mensen hun hele privéleven online gooien. Positief of negatief.
S8903N schreef:Fly_high schreef:Yup, in 30 seconden te vinden
Hoi Steffie, lekker bezig meid
Gefeliciteerd, je hebt mijn alter ego op marktplaats gevonden![]()
Zal het aan haar doorgeven dat ze populair is, vindt ze vast leuk. Ik gebruik namelijk nergens mijn echte naam