Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:Cayenne schreef:Stomtoevallig gisteren voor het eerst controle gehad bij de zelfscan![]()
No problem hoor.. Ik vond het alleen maar interessant
En na afloop krijg je blijkbaar een sticker![]()
Bij 6 stickers (dus 6 controles) krijg je 2.50 euro korting op je boodschappen. Daar hoef je het dus niet voor te doen
Haha, ik ook. Niet mn eerste controle maar ik kreeg wel een opmerking.
Toen het op het scherm stond dat ik een controle kreeg moest ik lachen. Cassiere die kwam controleren vroeg wat er aan de hand was, was ik gister ook al niet gecontroleerd? Dus ik nee hoor, toevallig zit ik op een forum waar het over de controles van de zelfscans gaat.
Nog een tijdje over dingen gepraat voor ik wegging en idd een sticker kreeg maar dan voor stroopwafels.
Jildau schreef:Ik had vorige week bij een 1+1 gratis artikel de ene twee keer gescand. Controle en bij die 5 dingen scannen dus net dat ene artikel die dus niet gescand was (maar wel gratis zeg maar). Wat een schaamtelijke bedoeling krijg je dan.. Ik had voor een week boodschappen gedaan dus twee grote tassen vol en alles moest er daar ter plekke uit en opnieuw met medewerkers erbij. Schaamde me kapot.Voortaan dus echt elk artikel scannen.
xMyrth schreef:Zelf ook als kassière gewerkt. Er kwam op zaterdagochtend altijd zo'n aparte familie. Je herkende ze meteen! Waren bij mij tijdens een steekproef eruit gevist. Ze waren voor bijna 160€ vergeten te scannen. Ze maakten zich ook echt niet druk "ach, we zijn met een grote familie, dan wordt er wel eens een foutje gemaakt en iets in de kar gegooid... Kan toch gebeuren"...
NEE, niet voor 160 euro hahaha. En dan de week erop gewoon weer proberen. Zij kregen uiteindelijk een zelfscanverbodEn terecht...
Suzanne F. schreef:xMyrth schreef:Zelf ook als kassière gewerkt. Er kwam op zaterdagochtend altijd zo'n aparte familie. Je herkende ze meteen! Waren bij mij tijdens een steekproef eruit gevist. Ze waren voor bijna 160€ vergeten te scannen. Ze maakten zich ook echt niet druk "ach, we zijn met een grote familie, dan wordt er wel eens een foutje gemaakt en iets in de kar gegooid... Kan toch gebeuren"...
NEE, niet voor 160 euro hahaha. En dan de week erop gewoon weer proberen. Zij kregen uiteindelijk een zelfscanverbodEn terecht...
Die maken zich inderdaad niet druk want al die keren dat ze er wel mee weg zijn komen wegen veel zwaarder dan die ene keer dat ze gepakt worden.
paddington schreef:Ja echt een goed idee, als het in de praktijk ook goed zou werken zou het pas echt mooi zijnIn de UK hebben ze een systeem bij sommige supermarkten/winkels.
Je kan je item scannen maar als je die niet op de plaat naast je legt kan je niet door scannen.
En leg je bijvoorbeeld 2 items neer en je scant er 1 dan kan je ook niet verder.
Ze weten precies wat een artikel weegt.
Foaly schreef:UNEXPECTED ITEM IN BAGGING AREA
purny schreef:Ik was net bijna vergeten mijn broodjes te scannen bij de ap... gelukkig kwam ik er op tijd achter.
@baileymix: die vraag krijg ik nooit. Zelfs niet van een fysieke medewerker
BaileyMix schreef:Volgens mij is het nu anders maar die in Sainsbury's (in de UK dus) riep ook altijd KEIHARD "Sorry, payment not accepted, please use a different payment method" of zoFoaly schreef:UNEXPECTED ITEM IN BAGGING AREA
Ik raak daar altijd zo van in paniekIn Lissabon in m'n Lidl schreeuwde dat ding ook DIRECT als er iets misging, en het ging vaak mis. Kwam er ook meteen een boze mevrouw in het Portugees naar me schreeuwen
![]()
De Kruidvat heeft trouwens ook van die harde geluiden, haha. WILT U GENEESMIDDELENADVIES???? Sssssst.
Rintah schreef:purny schreef:Ik was net bijna vergeten mijn broodjes te scannen bij de ap... gelukkig kwam ik er op tijd achter.
@baileymix: die vraag krijg ik nooit. Zelfs niet van een fysieke medewerker
Die horen ze wel te stellen als je medicatie koopt. Slordigheid van het personeel van jou kruidvat dus, en gek dat het daar niet in het systeem van zelfscan zou staan...