Wat een verschrikkelijke lucht.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: Wat een verschrikkelijke lucht.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 22:45

Ik heb net 2 parfums aangeschaft.
Armani Si Eclat en Prada paradox intense <3

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 23:50

CrazyCat schreef:
Lizenlotte schreef:
Fugazzi Vanilla Haze

Net of je een coffeeshop menu opnoemt hahaha :')

_O-

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 00:17

Ik vind Alien echt super lekker maar sinds ik in een trein heb gezeten waarin mensen naast me gingen zitten en gelijk weer weg gingen, heb ik het nooit meer durven dragen. Echt heftig blijkbaar :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 08:27

Alien draag ik nu niet meer. Is een heel overheersend parfum inderdaad. Ik heb net weer 2 parfums besteld, Valentino Donna en Dans ma bulle van Carven. Voor die laatste was het echt even zoeken. Alleen Douglas heeft hem nog via een partner. Verder niks meer.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 10:18

Gnome schreef:
Ik vind Alien echt super lekker maar sinds ik in een trein heb gezeten waarin mensen naast me gingen zitten en gelijk weer weg gingen, heb ik het nooit meer durven dragen. Echt heftig blijkbaar :')

Alien is inderdaad vrij sterk en hangt goed om je heen.
Ik zou het gewoon dragen, en misschien iets minder op spuiten.
Of dichter op je lichaam, dus alleen onder je kleding.
Maar als ik zelf iets lekker vind draag ik het gewoon. Ik heb een aantal niche parfums die ook echt heel erg sterk zijn.
Vaak kijk ik wel naar waar ik het draag. Moet ik een lange tijd met iemand in de auto of een afgesloten ruimte zitten, laat ik de echt zware vaak wel even liggen :')
Mijn gold 2 van aqua di Genova is zo'n hele zware. Ik gebruik extreem weinig, en alleen onder mijn kleding op blote huid. Maar mensen kunnen hem vaak nog in een kamer ruiken als ik al uren weg ben _O-
Van atelier des ors heb ik Nuda varitas. Dat is ook een parfum die ruim om je heen hangt en je de hele dag blijft ruiken. Maar de geur zelf is heel erg "licht" en zacht bloemig en heel erg bijzonder. Lijkt op geen enkel ander bloemig parfum (ik hou normaal helemaal niet van bloemige parfums :+ ) Ondanks dat hij dus sterk is en veel mensen vinden hem erg lekker van die vragen mensen altijd welke het is en waar je hem kan kopen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 11:17

Die Prada paradox intense is ook heel aanwezig.
Maar die ga ik gebruiken voor avond gelegenheden.