Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gaabje schreef:Veel mensen zie ik zeggen, waarom heb je de tas dan meegenomen. Maar is het zo gek om in te denken dat als je deze tas al geruime tijd graag wilt en het een realistische kans is dat je hem hierna niet meer kunt krijgen, dat je dan op dat moment toch maar akkoord gaat? Omdat je de tas anders in zijn geheel misloopt? En dat je dan hoopt dat dit achteraf opgelost kan worden? Omdat je notabene je vriend niet langer heisa wilt laten maken in de winkel?
(Waar ik mezelf ook bezwaard over zou voelen richting andere klanten)
Gaabje schreef:Veel mensen zie ik zeggen, waarom heb je de tas dan meegenomen. Maar is het zo gek om in te denken dat als je deze tas al geruime tijd graag wilt en het een realistische kans is dat je hem hierna niet meer kunt krijgen, dat je dan op dat moment toch maar akkoord gaat? Omdat je de tas anders in zijn geheel misloopt? En dat je dan hoopt dat dit achteraf opgelost kan worden? Omdat je notabene je vriend niet langer heisa wilt laten maken in de winkel?
Achterom schreef:Gaabje schreef:Veel mensen zie ik zeggen, waarom heb je de tas dan meegenomen. Maar is het zo gek om in te denken dat als je deze tas al geruime tijd graag wilt en het een realistische kans is dat je hem hierna niet meer kunt krijgen, dat je dan op dat moment toch maar akkoord gaat? Omdat je de tas anders in zijn geheel misloopt? En dat je dan hoopt dat dit achteraf opgelost kan worden? Omdat je notabene je vriend niet langer heisa wilt laten maken in de winkel?
Ze kan de tas overal kopen, maar niet voor deze prijs
En daarom vind ik het zo raar om nu over die 70 euro te gaan mekkeren, moet je kijken wat je op andere plekken betaalt....
KB12 schreef:Zonnetje81 schreef:Maar met dat totaal plaatje, waarom wil je dan perse toch deze tas? Zoals ik nu begrijp is de tas wel goed schoon gemaakt?
Er staat zelfs in mijn beginpost dat de tas daar schoongemaakt is. En in de gauwigheid heb ik nog zeker 4 berichten gevonden waarin ik dit benoemd heb. Zelfs berichten waar jij op gereageerd hebt. Je noemde mij in dit bericht verwend en drammerig. Vervolgens kwam je aan bij punt C. En hierin benoemde je het reinigen van de tas.
Schuur_ schreef:Om het voorbeeld van de komkommer aan te halen. Een komkommer kost overal 2 euro. Dan is er een actie van een winkel met 50% korting. Iedereen betaalt 1 euro maar jij en alleen jij betaalt 1,50 euro. Je krijgt het ter plekke niet opgelost maar hebt echt die komkommer nodig en met de bevestiging van de klantendienst dat je morgen de 50ct terug krijgt loop je de deur uit.
De volgende dag ga je naar de winkel voor die 0,50euro terug te krijgen zoals was gezegd en je krijgt de deur in je gezicht, Dan voel je je toch flink besodemieterd?
KB12 schreef:Courses schreef:Maar TS: De foto van wat je liet zien oogt niet schoon. Degene die die tas voor jou heeft opgehaald/aangeschaft heeft dit ter plekke ook gezien? Of mis ik nu iets?
Zoals al eerder is aangehaald: Op het moment van kopen ga je een koopovereenkomst aan. Achteraf is hier, in de meeste gevallen, geen restitutie voor te ontvangen. De opties zijn in de basis heel simpel: Je bent niet tevreden met het product/de aankoop en retourneert deze voor een retourbetaling óf je houd de tas zoals deze is en ziet dit als een wijze les. In mijn beleving maken ze het niet jouw probleem, ze hebben al meerdere keren aangegeven wat de opties zijn. Deze bevallen alleen niet, dat is een ander verhaal
De foto is gemaakt in de winkel. Hier werd de tas ingepakt en in de dustbag gestopt. Toen viel het mijn vriend op dat deze tas vies was. Hij heeft er toen een foto van gemaakt en aangekaart dat de tas vies is. Hierop reageerde de medewerkster dat wij dit zelf thuis kunnen reinigen en wat later in het gesprek werd er aangeboden dat ze dit zelf ook kunnen doen maar je er dan op moet wachten. De tas is dus daar gereinigd. Achteraf blijkt dit dus het showroommodel te zijn. Het zijn niet alleen de aangegeven opties die 'gegeven' zijn, het is het hele totaalplaatje.
Biebz schreef:Dus ik zie maar een paar opties.
- je neemt je verliest en bent blij met de tas
- je brengt de tas terug en krijgt je geld terug
- je blijft nog weken/maanden klachten in dienen en ziet wel wat er uit komt.
KB12 schreef:Balenciaga schreef:Kun je de bevestiging die je na de reservatie hebt ontvangen met ons delen?
Ondertussen was de tas opgehaald door mijn vriend, vandaar dat de 'reservering' niet is opgehaald.
[ [url=m/7EDu6g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B5CYvw.jpg]Afbeelding[/url] ]