Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_lizje schreef:Sinds dien praat ze niet meer met mij en zijn het kleine pesterijtjes vanaf haar kant. Ik moet meerdere keren mijn papierbak of gftbak aan het eind van de straat ophalen in plaats van dat hij voor mijn deur staat na het legen. Ik heb haar letterlijk vanuit mijn raam mijn bak zien pakken om aan het eind van de straat te gaan zetten toen ik een keer vrij was. Mijn andere buurtjes en de rest van de straat zijn wel echt hele fijne mensen en die brengen soms mijn bak weer terug als ik hem zelf nog niet gehaald heb.
pmarena schreef:quartel schreef:Ik ben toch wel heel benieuwd wie onze nieuwe buren gaan worden.
Want dit heksenverhaal gaat eerdaags stoppen ( sorry)
Quartel, je bent nog niet eens begonnen....vertel op joh!
Ania schreef:quartel schreef:![]()
![]()
Komt goed......ik heb bijna vijf jaar verhalen.
Alleen zo weinig tijd.....
Eerst komende dinsdag even een huisje kopen.......ver weg van hier
Dus ze heeft het voor elkaar?Ze heeft je weggepest?
quartel schreef:De buren aan de andere kant naast mij.....de lieve oudjes.....hopen dat er hier een familie met veel kinderen en/of AZ mensen in komen![]()
Dan heeft de heks weer fijn wat te doen zeggen ze
Ceffyl schreef:Jeetje, wat een gezeur. Lees lekker niet mee als het je tegenstaat![]()
Vervelende buren kunnen het bloed onder je nagels halen. Sommige mensen kunnen zo zuigen dat op een gegeven moment alle redelijkheid de deur uit gaat. Genoeg topics op Bokt over zulke buren waar de mensen wel netjes blijven en die vervolgens jaaaaren getreiterd worden.