Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lys_PPA schreef:Helaas is mijn vriend van functie gewisseld, waar we voorheen wel zeker 7-10 relatiegeschenken kregen, zitten we nu op 2: een fles wijn en n gerookte zalm
deksel schreef:Ik moet mijn kerstpakket binnenkort een keer zelf ophalen. Ik heb nagevraagd bij collega's wat het is, een HooiMadam. Hiervoor nog nooit van gehoord. Past wel heel goed bij deze tijden, lekker duurzaam!
Mijn vriend heeft vandaag ook zijn kerstpakket gekregen. Blijkt een drone te zijn.Zijn werkgever heeft ook een cadeautje voor mij
Die ga ik morgen uitpakken! OOohh ik hou zoveel van cadeautjes
![]()
![]()
.
moonsparkle schreef:Nu ben ik wel benieuwd naar de foto van de tas
candalisa schreef:Ik kom net op mijn werk … niks omdat ik afgelopen week een dag ziek was … ik heb ooit eens een 2de hands kerststol gekregen (hadden hun gekregen van een leverancier open gemaakt en blijkbaar niet lekker gevonden dus kreeg ik die) maar ook wel eens een dinerbon en vorig jaar een zelf gemaakt pakket met dingen waarvan ze woesten dat ik lekker vond. Wel een beetje teleurgesteld maar ja niks aan te doen.
germie schreef:candalisa schreef:Ik kom net op mijn werk … niks omdat ik afgelopen week een dag ziek was … ik heb ooit eens een 2de hands kerststol gekregen (hadden hun gekregen van een leverancier open gemaakt en blijkbaar niet lekker gevonden dus kreeg ik die) maar ook wel eens een dinerbon en vorig jaar een zelf gemaakt pakket met dingen waarvan ze woesten dat ik lekker vond. Wel een beetje teleurgesteld maar ja niks aan te doen.
Dat is niet fijn. Een dag ziek zijn betekent toch niet dat je meteen niets meer verdient?
Een dinerbon of zelfgemaakt pakket is wel leuk.