Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maessie

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 16:24

Sommige bedrijven pakken echt flink uit zeg!! :j Fijn!!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 19:18

Zo leuk al die pakketten! Ik krijg de mijne morgen. We gaan ergens heen waar we het krijgen en dan terug naar kantoor en daarna naar een locatie voor een uitgebreid lunch diner. Ben erg benieuwd

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 20:44

Ik moet mijn kerstpakket binnenkort een keer zelf ophalen. Ik heb nagevraagd bij collega's wat het is, een HooiMadam. Hiervoor nog nooit van gehoord. Past wel heel goed bij deze tijden, lekker duurzaam!

Mijn vriend heeft vandaag ook zijn kerstpakket gekregen. Blijkt een drone te zijn. :') Zijn werkgever heeft ook een cadeautje voor mij *\o/* Die ga ik morgen uitpakken! OOohh ik hou zoveel van cadeautjes [&] {:) <3.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:19

Kleine update, mijn laatste werkdag van het jaar zit erop dus ik denk dat ik wel kan zeggen dat we geen kerstpakketten doen bij ons. :+

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:21

Lys_PPA schreef:
Helaas is mijn vriend van functie gewisseld, waar we voorheen wel zeker 7-10 relatiegeschenken kregen, zitten we nu op 2: een fles wijn en n gerookte zalm

Correctie, hij kwam toch thuis met 7 geschenken. N kerststol, nog n gerookte vis, 2 dozen met wijn, en 3 pakketten. Ik maak voor mijn moeder sinds ze niet meer werkt altijd een eigen pakket van alles dat wij niet eten :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:22

Ik kreeg vandaag tegen alle verwachtingen in toch iets leuks, en won bij de tombola nog wat anders leuks. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:22

Roosch schreef:
Ik kreeg vandaag tegen alle verwachtingen in toch iets leuks, en won bij de tombola nog wat anders leuks. :D

Wat dan?? _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:23

Een warmtekussen vanuit de afdeling en ik won bij de tombola een soort kerstpakket. :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:25

deksel schreef:
Ik moet mijn kerstpakket binnenkort een keer zelf ophalen. Ik heb nagevraagd bij collega's wat het is, een HooiMadam. Hiervoor nog nooit van gehoord. Past wel heel goed bij deze tijden, lekker duurzaam!

Mijn vriend heeft vandaag ook zijn kerstpakket gekregen. Blijkt een drone te zijn. :') Zijn werkgever heeft ook een cadeautje voor mij *\o/* Die ga ik morgen uitpakken! OOohh ik hou zoveel van cadeautjes [&] {:) <3.

HooiMadam , ik had er nog nooit van gehoord , maar ben er nu achter dat het een bedrijfje is vanuit de plaats waar ik woon , zo leer je nog eens wat :') Oh een drone is dan toch weer even heel wat anders.

--

Ik heb nog een klein kerst / overlevingspakket gemaakt voor mijn beste vriendin die kerst doorbrengt op school ( ze doet een traject waarbij je leerling bent op een schoolboerderij met koeien). Ik moet er wel een stukje voor rijden , dus ga zaterdag even op tour.

Alles bij de Xenos gekocht , hadden ze echt leuke dingen om een pakket te kunnen maken.

Ze zegt dat ze een hekel heeft aan kerst , maar ik weet wel dat er flink wat meer achter zit. Ik ben een beetje bang in de staat waarin ze nu verkeerd zich wat eenzaam gaat voelen ( als ze thuis was geweest had ze dit ook wel gehad maar dan zijn er mensen bij). Ik had het al gezegd , maar goed het is haar keuze.

In ieder geval heb ik een doos vol met lekkernijen. Zo min mogelijk kerst gerelateerd , op de kerstkaart en marshmallows na

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 23:26

Roosch schreef:
Een warmtekussen vanuit de afdeling en ik won bij de tombola een soort kerstpakket. :))

Een warmtekussen klinkt heerlijk! <3

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 00:46

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben er heel blij mee dit jaar :D
Een sjaal, tas, 2 paar oorbellen, een mok van Blond met paarden :+, 3 bakmixen waarvan ik er 1 heb weggegeven, een tas, bosje bloemen, 3 paar sokken en 4 geurkaarsen! We hadden een kerstmarkt en kregen muntjes die we in konden leveren, dus je kon zelf kiezen. Vond het echt heel leuk gedaan!

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 07:53

Ik heb mijn pakket ook gekregen: een panini/vlees grill, een pakket om zelf stokbrood te maken, pesto, olie en houten cocktailprikkers.

Maar het leukste was de eenmalige €1.000 bonus die met het salaris werd uitgekeerd!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 08:00

Ik heb een klimgordel gekregen, super blij mee, vanavond gelijk uittesten :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 09:45

Ik doe vrijwilligerswerk bij de kinderboerderij en nu was dit jaar voor het eerst weer met een hapje en drankje een kerstborrel!

De kinderboerderij hier wordt gesubsidieerd door de gemeente en er zijn wat betaalde krachten in dienst, deze maken altijd budgetvrij voor een kerstpakket voor de vrijwilligers en stellen ze zelf samen! Dit jaar had de gemeente bedacht dat de vrijwilligers hetzelfde kerstpakket kregen als de betaalde krachten van de kinderboerderij :D

Afbeelding

Lekker pakketje met eten, volgens mij gewoon zo'n "duurzaam" pakket maar toch leuk en een leuke gedachten dat de gemeente de vrijwilligers dit jaar gewoon ook genoeg gunt :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:12

Mijn pakket was niet heel bijzonder helaas, een paar leuke dingen zoals een klein flesje wijn, een worst, maar ook totaal nutteloze dingen zoals de doos waar het in zat (kost notabene 12.50 euro, heb het opgezocht omdat ik echt zoiets had van wat moet je er mee?) waar je dan een kartonnen kruk van kunt maken. Maar wat moet je er mee? Dus heel duur oud papier. Ze noemen het duurzaam, maar dat is het juist niet dus. Ik ben er verder wel blij mee hoor. Maar jammer dat ze dan proberen met het woord 'duurzaam, red dot award' om je wat te geven, maar dat het in de praktijk gewoon onbruikbaar is. Zo ook een rugzak, enorm dunne stof, geen fijne schouderbanden. Tja, denk ik dan, kijk ook of het bruikbaar is. Met bijvoorbeeld een fleecedeken ofzo is ook niet iedereen blij, maar dat is bruikbaar. Er is altijd iemand voor te vinden. Maar niet voor een doos of een rugzak zonder normale schouderbanden. De wijn, de glutenvrije bier, de ginger ale, kaas en worst gaan zeker gegeten worden. Er zat ook nog een kaartspel met quizvragen in, doe ik niets mee, maar geef ik wel weg. Dus op de doos en de slappe rugzak na een leuk pakket. Ben er wel blij mee.

En veel beter dan vorig jaar, toen kregen we het pakket per post wegens 1 of ander ongevaarlijk verkoudheidsvirus, en ik kreeg maar geen pakket. In januari contact op genomen met de baas, ja, dit is het verzendnummer. Eh, ze beweren aan de deur geweest te zijn, dat is absoluut NIET waar. Het pakket was retour afzender gegaan. Dus baas er achteraan, en het zou alsnog komen. Nou, 21 januari had ik mijn pakket. De kaarsen gebroken, andere dingen kapot, en het voelde ook gewoon niet leuk meer. Kan de baas niets aan doen natuurlijk, maar ik heb er zeker even flink van gebaald. Als het gewoon gekomen was zoals bedoeld, dan was er niets mis mee geweest. Maar het voelde hier wel alsof je vergeten was, terwijl de baas er niets aan kon doen.

Wij kregen dit jaar verder nog speculaas met Sinterklaas. Dat is altijd lekker.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:50

Nu ben ik wel benieuwd naar de foto van de tas

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:54

Hier een cadeaubon van €75 van cadeaubon.nl en een bon van €20 voor bol.com :)

Niet slecht, denk ik zo.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 10:55

Ik kom net op mijn werk … niks omdat ik afgelopen week een dag ziek was … ik heb ooit eens een 2de hands kerststol gekregen (hadden hun gekregen van een leverancier open gemaakt en blijkbaar niet lekker gevonden dus kreeg ik die) maar ook wel eens een dinerbon en vorig jaar een zelf gemaakt pakket met dingen waarvan ze woesten dat ik lekker vond. Wel een beetje teleurgesteld maar ja niks aan te doen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:05

moonsparkle schreef:
Nu ben ik wel benieuwd naar de foto van de tas

Dit is hem. Tja, zgn. minder water gebruikt, wat gercyclede materialen, maar als je dit recycling noemt, sorry, dan kun je het beter direct dumpen, want recyclen kost ook weer resources.
Maar ja, zodra er maar iets van 'duurzaamheid' op staat mag het en duur zijn en geen kwaliteit hebben lijkt het. Jammer. Echt een gemiste kans. Een rugzak met goede schouderbanden was welkom geweest.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door germie op 23-12-22 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:06

candalisa schreef:
Ik kom net op mijn werk … niks omdat ik afgelopen week een dag ziek was … ik heb ooit eens een 2de hands kerststol gekregen (hadden hun gekregen van een leverancier open gemaakt en blijkbaar niet lekker gevonden dus kreeg ik die) maar ook wel eens een dinerbon en vorig jaar een zelf gemaakt pakket met dingen waarvan ze woesten dat ik lekker vond. Wel een beetje teleurgesteld maar ja niks aan te doen.

Dat is niet fijn. Een dag ziek zijn betekent toch niet dat je meteen niets meer verdient?

Een dinerbon of zelfgemaakt pakket is wel leuk.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:19

Ik zit helaas al een aantal maanden in de ziektewet,maar gister is mijn kerstpakket hoogstpersoonlijk thuis afgeleverd,met een persoonlijke kaart erbij van de directeur.
Geen bon,maar superveel overheerlijke dingen,die ik bijna allemaal goed kan gebruiken,wat ik of mijn kinderen niet willen/lusten,geef ik weg.
Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:32

Ik vind het idee dat je van een doos een kruk kan maken eigenlijk wel leuk!

Hier gaan de dozen en de vulling (van die papieren sliertjes) meteen naar de katten. Die zijn er ook super blij mee en slapen er een heel jaar in, dan wissel ik ze om

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:34

Mijn vent heeft echt een lading:
* groot voedselpakket met alleen maar 'standaard' eten waardoor (bijna) alles ook echt wordt gegeten/dronken
* pakketje met kaas/worst/nootjes
* fleece deken
* chocolade pakketje

Ik heb:
* bluetooth speaker
* donatie gedaan aan het goede doel van de overgebleven punten
* 50 euro extra bij het loon
* rugzak van het bedrijf (super mooi ding, ga hem alleen voor het reizen gebruiken, maar wel echt kwaliteit

Wij mogen dus zeker niet klagen beide.

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:34

Hoe zit het met de zzp-ers onder ons? Krijgen jullie een kerstpakket/relatiegeschenk of geven jullie zelf iets aan de opdrachtgever?

Mijn werkgever en zijn vrouw verschillen van mening haha, maar ik kan beide wel begrijpen.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:53

germie schreef:
candalisa schreef:

Dat is niet fijn. Een dag ziek zijn betekent toch niet dat je meteen niets meer verdient?

Een dinerbon of zelfgemaakt pakket is wel leuk.

Hun redenatie was dat ze toch wat minder van mij op aan konden daardoor (werk er al bijna 8 jaar) ben vorige week nog gaan werken terwijl ik ziek was en naar huis gestuurd bleek een long ontsteking te hebben dus goed ziek geweest nu voor de feestdagen toch maar even een dag gaan werken maar waren toch teleurgesteld blijkbaar.