Wat heb jij nog nooit gedaan, wat je eigenlijk niet durf toe te geven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 14:38

Ik heb wel een tv, maar die zet ik alleen nog aan voor de sport en af en toe een interessante documentaire. Vorig jaar een keer een film op tv gekeken, dat was echt hoogst uitzonderlijk.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan, wat je eigenlijk niet durf toe te geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 14:41

Ik heb dan juist wel weer tv maar geen streamingsdiensten.
Dat is ook erg ouderwets :D

Vind het gewoon het geld niet waard om extra erbij te hebben.
En bij onze provider is tv weglaten geen besparing, dus streaming is alleen maar extra aan kosten.
Toch kijken we elke avond tv. Met wat we leuk vinden. Opgenomen, terug kijkend of live. Genoeg te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 23:20

Femke_Tweety schreef:
Hier ook al jaren geen tv, heerlijk.

Wel faecesbook, en daarmee ook you tube filmpjes nu en dan. Maar dan kijk ik echt dingen die ik op dat moment wil zien, en niet het 'de tv staat toch aan dus ik zie beeld hoor geluid en verdoe mijn tijd'.

#disclaimer, laat niemand dit nou persoonlijk nemen (ik ken bokt onderhand :') ) maar gewoon zoals ik het ervaar.

Haha hilarisch genoeg is dat voor mij echt wat lineaire televisie zo relaxt maak. Het is zo hersenloos, maar genoeg afleiding dat mijn hersen niet zelf onderwerpen gaat bedenken (die zijn nooit tof. :+ ptss’je helpt ook niet) dat ik het ultiem ontspannend vind :))

Ik besefte me vandaag dat ik nog nooit iemand op foei heb gezet op bokt :)) Ook geen behoefte aan. Zelfs de grootste klieren op bokt vind ik nog wel intrigerend.

Benieuwd of ik wel op iemands foei-lijst sta :))

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 08:53

Ik heb dan weer wel televisie en ook een ziggo abonnement, maar de tv staat tegenwoordig vaker uit dan aan, want zoveel interessants wordt er niet uitgezonden. We kijken hier nog wel het nieuws en sport (voetbal dan weer niet).

We hebben verder geen streamingsdiensten waar je voor moet betalen.
Het idee van een serie bingewatchen staat me zo tegen.
Zelfs toen we een docu-serie tegenkwamen die al in week 5 zat, hebben we 1 aflevering per dag terug gekeken via de gratis NPO app die we dus wel op onze televisie hebben, zodat we een week later, toen aflevering 6 op tv kwam, weer bij waren.

Dus ik heb nog nooit iets op HBO gezien, of Disney plus of Viaplay. Wel 1x een film op netflix, via account van stiefzoon.
Maar na die ene film hebben we dat account ook nooit weer gebruikt.
En ik heb dus nog nooit gebingewatcht.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:25

Aja, ik heb ook nog nooit de foeilijst gebruikt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 09:27

Hier wel de foeilijst maar uiteindelijk lees ik het bericht toch wel door op 'toon bericht' te klikken dus het kost eigenlijk meer moeite hahahaha. :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:59

Hier wel een foeilijst
Op sommige klik ik echt niet. Zo geen zin in.
Op andere wel omdat ik die in foei heb staan omdat ik weet dat ze in bepaalde topics ergerlijk zijn maar in een andere goed te doen :)

Ik weet zeker dat ik er bij diverse op sta.
Ik zou wel eens willen weten bij hoeveel :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:01

Ik heb er 2 op de foeilijst.

Maar snap wel dat “toon bericht” soms aantrekkelijk is om op te klikken. Even kijken of ze nog zo dom zijn zeg maar. :=
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 20-12-22 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:35

Achtung achtung, de mods grijpen waarschijnlijk zo in omdat het onder bespreken van andere bokkers valt :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:41

Klopt. :=

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:51

Jammer he. Ik ben inmiddels wel vaak genoeg op de vingers getikt O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:52

DuoPenotti schreef:
Hier wel een foeilijst
Op andere wel omdat ik die in foei heb staan omdat ik weet dat ze in bepaalde topics ergerlijk zijn maar in een andere goed te doen :)

Ik wil je best op de mijne zetten, dan weet je iig zeker dat je erbij één persoon op staat! :D Grapje uiteraard, ik vind je goed te pruimen!

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:56

Maar meestal is het bespreken van, maar net geen naam genoemd, heel duidelijk te herleiden naar wie dat is.
1 klik op iemands berichten en je ziet een woordenwisseling binnen 4 berichten staan :+
En daar dan lelijk over praten is dan wel echt een vorm van persoonlijke aanval.
Maar of je mensen op foei hebt valt toch minder snel te herleiden.
En vandaag kun je er iemand op hebben staan en denken, kan er ook weer af.

Mkango schreef:
DuoPenotti schreef:
Hier wel een foeilijst

Ik wil je best op de mijne zetten, dan weet je iig zeker dat je erbij één persoon op staat! :D Grapje uiteraard, ik vind je goed te pruimen!

haha :D
Thanks.

Ik weet dat sommige mij echt niet kunnen luchten of zien, maar dat is prima. Dat heb je gewoon met sommige mensen toch.
Op een groot bokt is dat nu eenmaal niet anders.
En ben ook wel eens wat minder aardig...ook dat hou je :P

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:05

DuoPenotti schreef:
Maar meestal is het bespreken van, maar net geen naam genoemd, heel duidelijk te herleiden naar wie dat is.
1 klik op iemands berichten en je ziet een woordenwisseling binnen 4 berichten staan :+
En daar dan lelijk over praten is dan wel echt een vorm van persoonlijke aanval.

Ik ben weleens op de vingers getikt ook vanwege zulke enorm vage berichten over de foeilijst, vandaar de waarschuwing. Mijn foeilijst is in ieder geval zo goed als leeg, ik leef voor internet drama := :Y)

Je bent trouwens aardig zat! tenminste op bokt wel ;)

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:13

Fly_high schreef:
DuoPenotti schreef:

Ik ben weleens op de vingers getikt ook vanwege zulke enorm vage berichten over de foeilijst, vandaar de waarschuwing. Mijn foeilijst is in ieder geval zo goed als leeg, ik leef voor internet drama := :Y)

Je bent trouwens aardig zat! tenminste op bokt wel ;)

ik heb nog geen alcohol op hoor :P

(of bestaat zat buiten Brabant niet als dronken? En aardig als behoorlijk?)

Oh echt over iets vaags al een foeilijst die niet te herleiden is?
Dat had ik niet verwacht.
Nou sorry mods dan voor het extra werk in nu verwijderen dan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:15

Haha, jawel, je kunt die zin inderdaad op twee manier interpreteren. _O- Scherp! :))

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:24

Geen idee, in de Randstad nog nooit iemand het zo horen gebruiken :? Weer wat geleerd :D

Ik ben helaas geen taalexpert, mijn kennis van Nederlands is 50% internet en 50% gesprekken in de trein afluisteren :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:35

Fly_high schreef:
Geen idee, in de Randstad nog nooit iemand het zo horen gebruiken :? Weer wat geleerd :D

Ik ben helaas geen taalexpert, mijn kennis van Nederlands is 50% internet en 50% gesprekken in de trein afluisteren :P
Je hoort het meestal ook niet als 'aardig zat' (behoorlijk dronken), maar als 'ladderzat' (stomdronken). :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:38

Ik heb maar 2 foeis, laf de drama veel te veel.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:08

Mkango schreef:
Fly_high schreef:

Je hoort het meestal ook niet als 'aardig zat' (behoorlijk dronken), maar als 'ladderzat' (stomdronken). :))

Soo die was ook weer aardig zat gisterenavond zeg
Ja ken wel mensen die het zo zouden zeggen. :j

Maar dat soort dingen zijn inderdaad vaak erg streek gebonden

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:18

Leerzaam :)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 19:47

Ik ben hier keer op keer, nog net niet vanaf dag één, in allerlei onleuke conflicten verzeild geraakt. Toch nog nooit iemand als vijand toegevoegd. (Ook niet als vriend trouwens.) Best vreemd eigenlijk, maar liever hou ik het zo. En nee, ik schaam me daar zeker niet voor.

Er zijn vast wel mensen die mij op hun vijandlijst hebben staan. Men doet maar. Nou ja, liever niet eigenlijk, maar beter dat dan dat ze haatmail gaan sturen of mij irl met een kettingzaag gaan opzoeken.

Wel fijn dat mensen die die functie wel gebruiken nu omschrijven wat je dan ziet, daar was ik wel een soort van benieuwd naar.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 20:56

Ik vind de gehaaide complot bokkers wel een goede oefening om je zen te houden. Immers kom je die ook in het echte leven tegen en dan kan een gratis training, met je gewoon niet druk maken en je hooguit verbazen, nooit kwaad.

Er zijn ook bokkers die in de tijd van gezellig naar heel defensief gegaan zijn. Daar maak ik me soms wel zorgen over. Achter die woede zit mogenlijk een heel verdrietige situatie.
Met de proffessionele bokt complot trollen heeft dat natuurlijk niets te doen, dat vind ik nog wel geinig op zijj tijd.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 21:01

Ik zou eerst nog uit moeten vogelen hoe je iemand überhaupt toevoegt aan de foei-lijst :')

Ik probeer maar te denken oké prima als dat je mening is , ik doe er verder niks mee en laat het weer gaan. Met sommige mensen ook in het echte leven kun je eeuwig in discussie gaan. Ik ben vooral blij dat het onbekenden via internet zijn en niet in het echt.

In het echt laat ik ze hun verhaal wel doen. Zo had ik laatst ook een collega die helemaal opging in het verhaal dat iedereen gechipt kan worden. Ik heb gewoon continue doorgevraagd maar mijn eigen mening achterwege gelaten. Alleen moest ik op het laatst toch wel een beetje moeite doen om mijn lach in te houden. Ik vertel dat wel dat ik het wel zie als het zover is maar ik daar mij nu nog geen zorgen over maak.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 23:56

Ik vind het fijn dat veel Bokkers persoonlijke informatie delen en leef mee met hun. Daarmee krijgt het forum kleur en inhoud. Alle respect daarvoor!
Toch ben ik wel anoniem.
Dat vind ik best onsportief van mezelf, maar kan me er niet toe zetten mezelf te 'outen' :)
Niet dat ik dingen te verbergen heb, maar het blijft 'het wereldwijde web'.