Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Hier ook al jaren geen tv, heerlijk.
Wel faecesbook, en daarmee ook you tube filmpjes nu en dan. Maar dan kijk ik echt dingen die ik op dat moment wil zien, en niet het 'de tv staat toch aan dus ik zie beeld hoor geluid en verdoe mijn tijd'.
#disclaimer, laat niemand dit nou persoonlijk nemen (ik ken bokt onderhand) maar gewoon zoals ik het ervaar.
DuoPenotti schreef:Ik wil je best op de mijne zetten, dan weet je iig zeker dat je erbij één persoon op staat!Hier wel een foeilijst
Op sommige klik ik echt niet. Zo geen zin in.
Op andere wel omdat ik die in foei heb staan omdat ik weet dat ze in bepaalde topics ergerlijk zijn maar in een andere goed te doen
Ik weet zeker dat ik er bij diverse op sta.
Ik zou wel eens willen weten bij hoeveel
Mkango schreef:DuoPenotti schreef:Ik wil je best op de mijne zetten, dan weet je iig zeker dat je erbij één persoon op staat!Hier wel een foeilijst
Op sommige klik ik echt niet. Zo geen zin in.
Op andere wel omdat ik die in foei heb staan omdat ik weet dat ze in bepaalde topics ergerlijk zijn maar in een andere goed te doen
Ik weet zeker dat ik er bij diverse op sta.
Ik zou wel eens willen weten bij hoeveelGrapje uiteraard, ik vind je goed te pruimen!
DuoPenotti schreef:Maar meestal is het bespreken van, maar net geen naam genoemd, heel duidelijk te herleiden naar wie dat is.
1 klik op iemands berichten en je ziet een woordenwisseling binnen 4 berichten staan
En daar dan lelijk over praten is dan wel echt een vorm van persoonlijke aanval.
Maar of je mensen op foei hebt valt toch minder snel te herleiden.
En vandaag kun je er iemand op hebben staan en denken, kan er ook weer af.
Fly_high schreef:DuoPenotti schreef:Maar meestal is het bespreken van, maar net geen naam genoemd, heel duidelijk te herleiden naar wie dat is.
1 klik op iemands berichten en je ziet een woordenwisseling binnen 4 berichten staan
En daar dan lelijk over praten is dan wel echt een vorm van persoonlijke aanval.
Maar of je mensen op foei hebt valt toch minder snel te herleiden.
En vandaag kun je er iemand op hebben staan en denken, kan er ook weer af.
Ik ben weleens op de vingers getikt ook vanwege zulke enorm vage berichten over de foeilijst, vandaar de waarschuwing. Mijn foeilijst is in ieder geval zo goed als leeg, ik leef voor internet drama![]()
![]()
Je bent trouwens aardig zat! tenminste op bokt wel
Fly_high schreef:Je hoort het meestal ook niet als 'aardig zat' (behoorlijk dronken), maar als 'ladderzat' (stomdronken).Geen idee, in de Randstad nog nooit iemand het zo horen gebruikenWeer wat geleerd
![]()
Ik ben helaas geen taalexpert, mijn kennis van Nederlands is 50% internet en 50% gesprekken in de trein afluisteren
Mkango schreef:Fly_high schreef:Je hoort het meestal ook niet als 'aardig zat' (behoorlijk dronken), maar als 'ladderzat' (stomdronken).Geen idee, in de Randstad nog nooit iemand het zo horen gebruikenWeer wat geleerd
![]()
Ik ben helaas geen taalexpert, mijn kennis van Nederlands is 50% internet en 50% gesprekken in de trein afluisteren