Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Met zoethout moet je wel oppassen dat je niet te veel binnenkrijgt omdat het bloeddrukverhogend werkt, dacht ik.
Rooibos ben ik zelf ook niet zo weg meer van, al vind ik soms in de zomer rooibos zoete zonde wel lekker.
Marlou91 schreef:Ik negeer even de rode letters boven dit topic.
Heeft er iemand een tip voor een echt lekkere herfst thee? Ik vind die van Blanche Dahl echt heerlijk en de “Hunters tea” van Proef de dag (Rooibos), maar ben eigenlijk wel een keer benieuwd naar iets nieuws.
_San87_ schreef:Marlou91 schreef:Chai is inderdaad nog een goede optie. Al houd ik niet van dat hele kruidige zonder zoetje zeg maar.
Candied Nuts ken ik, dat is een soort van onze "huisthee" het hele jaar door. Veel mensen drinken die bij ons.
Chai met een beetje donkere basterdsuiker, very lekker.
Foaly schreef:Heeft iemand trouwens nog een leuk idee om losse theefilters op te bergen? Ik heb ook zeefjes, maar vind die filters veel makkelijker (en die hoef je niet af te wassen), alleen ik vind dat kartonnen doosje zo misstaan in mijn mooie theekastje
Foaly schreef:_San87_ schreef:
Chai met een beetje donkere basterdsuiker, very lekker.
Of een beetje melk en honing
Foaly schreef:Heeft iemand trouwens nog een leuk idee om losse theefilters op te bergen? Ik heb ook zeefjes, maar vind die filters veel makkelijker (en die hoef je niet af te wassen), alleen ik vind dat kartonnen doosje zo misstaan in mijn mooie theekastje