Vavane schreef:Ik ga opzoek naar een Brabantia prullenbak met 2 vakken zodat we plastic kunnen scheiden.
Staan geregeld bij de AH met flinke korting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yontheke schreef:Weet er iemand of Kentucky dit jaar meedoet aan Black Friday?
Kan me herinneren dat ze vorig jaar wel meededen terwijl je normaal nooit korting op die producten kan krijgen.
lovelyfiefy schreef:Weet iemand of ze bijv met paardenvoer of vitaminen/mineralen brokken ook wel eens mee doen met blackfriday?
Ik zoek even leuke kortingen om wat te kunnen hamsteren
Cardy schreef:lovelyfiefy schreef:Weet iemand of ze bijv met paardenvoer of vitaminen/mineralen brokken ook wel eens mee doen met blackfriday?
Vorig jaar deed Hypostore wel mee, heel veel Vitalbix met mooie korting kunnen kopen. Hoop stiekem dat het dit jaar weer zo is..
IlBuono schreef:Yontheke schreef:Weet er iemand of Kentucky dit jaar meedoet aan Black Friday?
Kan me herinneren dat ze vorig jaar wel meededen terwijl je normaal nooit korting op die producten kan krijgen.
Snel zijn bij Hypostore loonde vorig jaar bij mij! Ik heb toen direct 's nachts besteld en had 30% korting. Later die dag was de korting niet meer van toepassing op Kentucky
Cardy schreef:lovelyfiefy schreef:Weet iemand of ze bijv met paardenvoer of vitaminen/mineralen brokken ook wel eens mee doen met blackfriday?
Vorig jaar deed Hypostore wel mee, heel veel Vitalbix met mooie korting kunnen kopen. Hoop stiekem dat het dit jaar weer zo is..
lovelyfiefy schreef:Weet iemand of ze bijv met paardenvoer of vitaminen/mineralen brokken ook wel eens mee doen met blackfriday?
Pancake93 schreef:Nog een "fixed price".... van Kentucky
( niet dus )
https://www.epplejeck.com/stable-rug-ke ... 49448.html
Ook bijna voor de helft
Eve_16 schreef:Pancake93 schreef:Nog een "fixed price".... van Kentucky
( niet dus )
https://www.epplejeck.com/stable-rug-ke ... 49448.html
Ook bijna voor de helft
Hebben de mensen die de vorige deken besteld hebben deze al binnen?
Ik heb nu deze maar besteld…ik ben benieuwd of ze erop terug komen.
deedee19 schreef:Slmt9 schreef:Vandaag bij hypostore 25% korting op een artikel naar keuze.
Ik heb deze geprobeerd omdat ik ook op zoek ben naar Pavo Vital met korting maar op zowel de grote als navul pakt hij de code niet...helaas.