Zeker niet! ongepast en/of kleinerend.
[/quote]
Fijn om te horen, dankjewel!

Muurp, ik ben het met CharleyT eens. Ik vind je heel fijn en genuanceerd reageren.
De discussie of Germie iets heeft of niet is niet relevant maar wat Onali zegt vind ik wel treffend, want Germie, omgaan met tegenslag lijkt iets te zijn waar je moeite mee hebt.
Daar kun je iets mee doen, of niet.[/quote]
Denk niet dat dit iets te maken heeft met het omgaan van Germie met tegenslag. Tegenslag is onverwacht en niemand kan er iets aan doen. In de zin van een soort ongeluk. Dit is heel wat anders. Zij heeft voor een bepaalde prijs ingeschreven en dan wordt alsnog de prijs aangepast. Denk dat ze het gewoon zou moeten hebben gekregen voor die prijs en als dat niet gebeurt heb je geen tegenslag maar wordt je bewust voor een hogere prijs het aanbod gedaan om alsnog te komen. Een deal wordt eenzijdig met een nietgeldige reden ontbonden. Bij mijn weten is adverteren voor de prijs, leveren voor de prijs. Er is zelfs schriftelijk bewijs. Dus dat je boos bent Germie, snap ik helemaal. Zou te gek voor woorden zijn als ondernemend Nederland zo bezig zou gaan. Vertrouwen van de consument zakt dan naar minder dan nul. Ze hadden zich gewoon aan de afspraak moeten houden. Denk eerder dat er iemand iets mankeert die vindt dat Germie iets mankeert door hier flabbergasted over te zijn. Maar goed ben benieuwd of diegene ook nog zo praat als ze zelf een leuke deal hebben die eenzijdig herroepen wordt. Of ze dan ook zo "gemakkelijk "zijn.