Dat van dat Joodse vind ik wel bizar en over ben je echt Pools.
Maar je staat raar te kijken soms, een familielid heeft onze stamboom uitgeplozen tot 1742.
En het begin betreft een man uit Pruisminne, Duitsland die in Nederland de liefde vond.
Ofwel far far away heb ik Duits bloed.
Dus ik zeg niks meer over Duitsers, hoewel het met het jaar 1742 wel tijd is het los te laten.
Nee gein, de tweede wereldoorlog, het is wat het is en we hebben er als mensheid niks van geleerd lijkt.
Bij mij is de vraag die het meest voorkomt met sporten in het zwembad, van personeel geweest:
“Hoe kan het dat je een dijk van een conditie hebt, dit allemaal kan, en morgen niks kunt?”
Als ik je zo zie kan ik het me gewoon niet voorstellen, en echt ik geloof je zo.
Maar je zwemt hier met gewichten aan je enkels en peddels aan je handen of het niks is.
Je houdt zwemmen aan een elastiek die je tegenhoudt zo 2x zo lang vol.
Je bent hartstikke sterk en fit zo op het oog en tóch is het niet in orde.
Ja de magie van water…
Daar kan ik zoveel meer.
Ze zijn daar aan het wachten tot ze met gewichten voor om mijn buik kunnen komen om mijn training te verzwaren.
Er hangt nu 750 gram aan per voet.
Ik kan nog naar 1 kilo, en dan gaat er een gewichtsgordel om.
En dat is dan peanuts, terwijl ik op land veel minder kan.
Maar bijna niemand gelooft het als ze zien wat ik in water kan.
Ik zwem ook nooit zonder gewicht extra tenzij geblesseerd, want dan verveel ik me stuk.
Die extra weerstand heb ik nodig om het leuk te houden, enige is dat je er echt olifantenpoten en van die negerbillen van krijgt die meeste vrouwen willen.
En nee met neger bedoel ik niets negatiefs, die vrouwen hebben prachtige billen vaak.
Waar wij Hollanders voor aan de bak mogen.

Soms zegt iemand het en is het ja jij wel!
Ik: ehm ik zwem 2x per week met gewicht aan mijn enkels, ik héb geen billen van mezelf.
Antwoord: oh ja logisch dan.
Ik: uhh ja ik krijg het kado bij mijn training, maar het komt ook niet vanzelf hoor.