Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:10

Alweer geluidsoverlast. Heerlijk, overdag snoeiharde Nederlandse takkenherriemuziek en 's nachts kefgeval.
Mag ik één dagje rust?

(Heeft iemand nog tips voor betaalbare geluidsinstallaties?)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:15

prompter schreef:
Haaglanden is ook pas 2 juni aan het staken. En nu duimen voor een goede uitslag van het ziekenhuis, of heb je die al :)

Nope, die krijg ik pas over ruim 2 weken :') maar goed beter laat dan nooit natuurlijk

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:16

Afspraak zadelmaker.. "over 9 weken hebben we een eerste plekje" Jezus... :\

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:21

Mijn pony heeft zijn plakbeslag kapot gevreten :+
Einde van de week komen de spullen om het weer op te knappen.

Ik heb trouwens goed kunnen lachen om de reacties van de bedrijfsarts, jullie hebben gelijk :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:26

Ik heb best wel heel erg gave mogelijkheden voor stage staan :o
Maar ik heb zoveel rond gemailt de laatste dagen dat ik nu dus 4 lijnen uit heb, waarvan eentje al wacht op m'n antwoord, eentje gisteren al zou bellen en de andere niks van zich laten horen..
En het is lastig om er een te accepteren zonder te weten wat de mogelijkheden zijn bij de andere, omdat ze allemaal zo gaaf zijn :+

Oke luxe probleem sorry. Minder luxe probleem: de nieuwe studenten van het camp waar ik nu zit, zijn enorme sloddervossen. Wat hier resulteert in brutale apen die het eten nog net niet uit je handen pakken. Gisteren kon ik niet naar het toilet omdat ze een jackpot hadden gevonden en agressief werden als we dichterbij kwamen :+ :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-22 14:27

Nyaleti schreef:
Maar ik heb zoveel rond gemailt de laatste dagen dat ik nu dus 4 lijnen uit heb, waarvan eentje al wacht op m'n antwoord, eentje gisteren al zou bellen en de andere niks van zich laten horen..
En het is lastig om er een te accepteren zonder te weten wat de mogelijkheden zijn bij de andere, omdat ze allemaal zo gaaf zijn :+

Zit hier nu precies in. :')

Heb er enorm stress van haha.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 31-05-22 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:28

Nyaleti schreef:

Oke luxe probleem sorry. Minder luxe probleem: de nieuwe studenten van het camp waar ik nu zit, zijn enorme sloddervossen. Wat hier resulteert in brutale apen die het eten nog net niet uit je handen pakken. Gisteren kon ik niet naar het toilet omdat ze een jackpot hadden gevonden en agressief werden als we dichterbij kwamen :+ :=

Oh wacht, je hebt het over echte apen of niet?
Ik dacht eerst dat je die studenten bedoelde _O-

P.s. luxeproblemen zijn ook problemen

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:34

Iedereen om me heen heeft ook stagestress en ik ben zo blij dat ik alles in oktober al had gefixt! En ook echt een super chille stagebegeleider.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:35

Mkango schreef:
Niobe schreef:
Ik doe wel vaker raar, dus ik ben er voor in
Same! *\o/*

Doe mij ook dat nummer maar!! *\o/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:41

Niobe schreef:
Nyaleti schreef:

Oh wacht, je hebt het over echte apen of niet?
Ik dacht eerst dat je die studenten bedoelde _O-

P.s. luxeproblemen zijn ook problemen

Dat dacht ik ook :') _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:44

Dikke domper..
Vacature die me super gaaf leek gaat niet door. Werkgever ziet niet genoeg aansluiting met mijn profiel :(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:47

Steeph schreef:
Vrijdag en gisteren 3 echt gezellige en goede sollicitatie gesprekken gehad, op super korte termijn omdat het vandaag al de 31e is. Ik was zelf ook positief en ik had er al bijna zin in. En nu krijg ik net de afwijzing |( ik zag het al helemaal voor me...

Jeetje dat is echt balen Steeph :(:)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 14:52

Sta op de parkeerplaats tassen in mijn auto te laden. Zijn zeker 10 lege plekken.
Moet er iemand precies in het vak naast mij parkeren, waar ik mijn autodeur dus open heb om in te laden.

Hoezo zijn die andere plekken niet goed genoeg voor je?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 15:00

Sherivey schreef:
Sta op de parkeerplaats tassen in mijn auto te laden. Zijn zeker 10 lege plekken.
Moet er iemand precies in het vak naast mij parkeren, waar ik mijn autodeur dus open heb om in te laden.

_O- dat eh, doe ik soms onbedoeld ook... Ik zie een vak en wil dan daarin parkeren.

Ik irriteer mij eraan dat ik eigenlijk wil slapen maar straks nog revalidatie sport heb om 5 uur -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 15:03

Maar waarom dan niet in de vakken die ze veel eerder tegen kwam bij het inrijden van de parkeerplaats? :')

Ik parkeer, zeker bij drukte, in de eerste plaats die ik tegen kom. Als dat past tenminste, want soms staan de mensen in het vak ernaast zo enorm scheef dat ik er liever niet naast ga staan of het niet eens past.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 15:10

School en ik voel een paniekaanval opkomen. ;(
Doe mijn best om het tegen te houden maar ik weet nu al dat het niet gaat lukken

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 15:12

Sherivey schreef:

Dit herken ik zo, maar dan met het in de auto zetten van kind en buggy! Joe, nog zoveel plek vrij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 15:47

Voordeur staat weer wagenwijd open terwijl ik gisteren 2 mannen die hier niet hoorden heb betrapt in de kelder. Ze hadden zich zogenaamd vergist in welke flat ze moesten hebben.
Wie betaalt het als er bij mij wordt ingebroken? Niet de verzekering als de gemeenschappelijke deur open staat...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 15:58

Aan de buurvrouw van mijn vader.Haar kinderen zijn dezelfde leeftijd als onze dochters.Ze heeft altijd al opgeschept over haar zoons.Ze vroeg naar welke universiteit mijn dochters gaan.Nee,daar zitten ze niet.Ze doen beide een mbo vervolgopleiding.O, zegt ze dat kan ook nog.En kijkt afkeurend -:(-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 15:58

Britta31 schreef:
Aan de buurvrouw van mijn vader.Haar kinderen zijn dezelfde leeftijd als onze dochters.Ze heeft altijd al opgeschept over haar zoons.Ze vroeg naar welke universiteit mijn dochters gaan.Nee,daar zitten ze niet.Ze doen beide een mbo vervolgopleiding.O, zegt ze dat kan ook nog.En kijkt afkeurend -:(-

-:(-

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 15:59

Britta31 schreef:

NOOOOO wat een poedersuiker.
Bah.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:00

Britta31 schreef:

Is vast een super gezellig gezin met zo’n moeder :roll:

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:00

terwijl juiste de meeste tekorten in werk zijn van de mbo opgeleide mensen..maar dat heeft deze hoog in de bol dame nog niet begrepen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:01

Mijn leidinggevende heeft mij gebeld ik denk na nog dat incident. Dus ik terug bellen geen antwoord en vervolgens uur later nog een keer geprobeerd maar ook weer voicemail.

Ik ben best wel nieuwsgierig nu of het werkelijk gaat over wat ik denk of totaal wat anders. Wel vervelend ben er nu op mijn vrije dag toch weer mee bezig. Had al meer mailtjes ontvangen. Maar goed even kort antwoorden is geen probleem maar ik ga niet uren bezig op mijn vrije dag.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:01

In mijn directe omgeving heb ik ook een gezin zitten waarbij de ouders zo hakken op opleidingen, het is soms echt sneu om te zien hoe die schoudertjes omlaag vallen als die ouders weer tekeer gaan over status/opleiding/PhD blabla.

Ouders moesten eens wat meer om het geluk van hun kinderen geven. :n