Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 14:31

Onze chihuahua pup was net mee naar het tuincentrum. Netjes in het boodschappenwagentje, vast aan z’n tuigje.
Vriend en ik kijken één seconde samen naar een plant. En kijken terug. Zien we onze pup met tuigje aan z’n riem aan het wagentje bungelen. In de lucht. Hij keek blij om zich heen en kwispelde.
Wij waren erg blij dat niemand dit zag, dat hij z’n tuigje aan had, en dat wij nog geen kinderen hebben.
Maar ik had de tranen in m’n ogen van het lachen. Het zag er zo grappig uit, zo’n puppy bungelend aan het wagentje. :o

Deze foto was van net daarvoor.
Afbeelding

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 14:33

absque_dubio schreef:
Onze chihuahua pup was net mee naar het tuincentrum. Netjes in het boodschappenwagentje, vast aan z’n tuigje.
Vriend en ik kijken één seconde samen naar een plant. En kijken terug. Zien we onze pup met tuigje aan z’n riem aan het wagentje bungelen. In de lucht. Hij keek blij om zich heen en kwispelde.
Wij waren erg blij dat niemand dit zag, dat hij z’n tuigje aan had, en dat wij nog geen kinderen hebben.
Maar ik had de tranen in m’n ogen van het lachen. Het zag er zo grappig uit, zo’n puppy bungelend aan het wagentje. :o

Is het erg als ik hier hard om aan het lachen ben? :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 14:44

absque_dubio schreef:

[ [url=m/ymFesD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh hilarisch! Wij hebben wel eens zoiets met ons oude hondje gehad, die glipte tussen de spijlen van de trapleuning door op 3 hoog :wow: schrok me in eerste instantie rot maar achteraf hebben we er ook zo hard om moeten lachen :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 14:51

absque_dubio schreef:

[ [url=m/ymFesD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo is mijn hond vroeger wel eens tijdens het fietsen uit haar fietsmandje gesprongen en hing ze ernaast aan de riem :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 14:52

Dat ik net gezegd heb tegen mijn schoonfamilie dat ik naar binnen ga met de hond, zodat hij rust kan pakken. Maar eigenlijk wil ik gewoon formule 1 kijken. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:04

Whahaha de chihuahua <3 en wat een lieffie!

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:11

DuoPenotti schreef:
Op Dumpert ermee, kunnen wij ook ook mee kijken :D

Maar als ze het hoog opnemen vraag ik me wel af wat hij heeft gedaan.

Meneer wilde invoegen. Ondanks voldoende afstand tussen mijn voorganger anticipeerde de bestuurder daar niet op en kwam naast mij te rijden op de invoegstrook. Ik gaf ruimte door iets vaart te minderen maar kon niet uitwijken naar andere rijstrook vanwege extreme drukte bij Frankfurt. In plaats van snelheid maken klapte hij zijn auto vlak voor mij en trapte vol op de rem. Ik dus ook, resultaat: paard onderuit, achterliggende vrachtwagen bijna bij mij naar binnen.
Vervolgens ging hij met 30km voor mij rijden en constant remmen.
Eenmaal ruimte op de middelste strook wilde ik daar inhalen, gaf hij gas op rechts (ik mocht niet inhalen) en drukte tot 3x zijn auto vlak voor mijn bumper.
Op de achterbank 2 joelende figuren en een bestuurder die constant in zijn spiegel zat te loeren.
Toen hij wederom voor mij reed begon het spelletje opnieuw.

Toen hij doorhad dat ik filmde spoot hij er vandoor. Helaas voor hem staat alles op beeld.
Ik ben uiteraard gestopt op een parking om het paard te checken.

Dit soort situaties tref ik regelmatig, helaas toen geen beelden en nu dus wel :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:12

Mijn hond heeft ook wel eens aan z’n tuigje gebungeld toen hij te snel de auto uit wilde springen, echter keek hij niet zo vrolijk :’)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:15

Wow....
Dat is ook wel heel heftig.
Fijn dat het op beeld staat.

Met je paard alles goed?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:20

DuoPenotti schreef:
Wow....
Dat is ook wel heel heftig.
Fijn dat het op beeld staat.

Met je paard alles goed?

Dit zelfde wil ik ook vragen.
In ieder geval fijn dat de politie het hoog opneemt. Dit is geen pesten meer, maar echt gevaarlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:44

VuurVleugels schreef:
Ik schrik toch wel een beetje van de houding tegenover vreemdgaande mensen hier hoor... Zo'n vent is toch gewoon een klootzak? En mensen die zeggen 'niet mijn verantwoordelijkheid', als je het faciliteert ben je toch weinig beter? Maakt niet uit hoeveel problemen de ander in z'n huwelijk heeft, hoe zwaar de ander het heeft, of hoe 'onschuldig' het is. Er zit iemand anders achter die die jaren ook door had kunnen brengen met iemand die hem/haar wél respecteert, en die jaren nu nooit meer in kan halen.

Inderdaad.
Ik heb het van dichtbij meegemaakt, het vreemdgaan, liegen en bedriegen, de bijhorende gebroken harten en de gevolgen die eraan vasthangen.
Ik kan grapperige dingen bedenken.

Ook, als jij nu op bokt een topic zou openen dat je van plan bent een getrouwde man af te snoepen, of in iets dergelijks verwikkeld zit, krijg je de wind van voren.

Aan het drank-en-seks-is-cool-gehalte in dit topic denk ik dat het hier vooral jonge mensen zijn, ik denk dat dat de toon ook wel een beetje zet.

Ik lees verder nog steeds gewoon mee (voor ik een doei krijg zoals iemand hier eerder) want verhalen zoals die van een bengelende chihuahua... geweldig

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:46

Wij hebben vanmorgen boodschappen gehaald voor in de auto morgen voor onze reis van Italië naar Nederland. Er zaten ook 3 pakjes mini salami worstjes in. En ik heb net alle worstjes op zitten vreten op de bank :+ scheelt weer ruimte in de auto, toch?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:57

AMCM schreef:
Inderdaad.
Ik heb het van dichtbij meegemaakt, het vreemdgaan, liegen en bedriegen, de bijhorende gebroken harten en de gevolgen die eraan vasthangen.

Ook, als jij nu op bokt een topic zou openen dat je van plan bent een getrouwde man af te snoepen, of in iets dergelijks verwikkeld zit, krijg je de wind van voren.

Aan het drank-en-seks-is-cool-gehalte in dit topic denk ik dat het hier vooral jonge mensen zijn, ik denk dat dat de toon ook wel een beetje zet.

Ik lees verder nog steeds gewoon mee (voor ik een doei krijg zoals iemand hier eerder) want verhalen zoals die van een bengelende chihuahua... geweldig

Daarom is het ook een biecht hè, en geen familiekringverjaardaggesprek. Over de impact van vreemdgaan hoef je me niets te vertellen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 15:58

Maar als iemand biecht dat ze een opmerking gaf aan kind wordt ze gecorrigeerd -O-

Kan iemand me wat meer uitleg geven waarom dat zo is :o?

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:01

Ik denk dat we het in dit topic moeten houden op: het is je vergeven. :+

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:01

AMCM schreef:
Maar als iemand biecht dat ze een opmerking gaf aan kind wordt ze gecorrigeerd -O-

Kan iemand me wat meer uitleg geven waarom dat zo is :o?

Ik had het ook gedaan. Heb het ook gedaan. De impact van vreemde ogen dwingen is dan vaak van toepassing. Ik heb aan ander ook nooit aangesproken als ze iets tegen mijn kids zeiden. Ik heb namelijk niet overal ogen zitten en zie dus ook niet alles. Schreeuwen was bij mij sowieso een no go

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:05

Ik werd op weg naar stal flink hard ingehaald door een bmw binnen de bebouwde kom. Ik heb hardop gezegd “ Stoplicht ga op rood, ga op rood.”
Hij ging op rood en hij moest flink remmen.
Zeg ik met een grijns :')

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:07

xPabloBokt schreef:

Nou dat vind ik wel ietwat gemakkelijk hoor. Je mag ook gewoon geconfronteerd worden met je gedrag.

De bungelende chihuahua bijvoorbeeld is hartstikke grappig en niks mis mee, gewoon lachen. Dat zijn leuke dingen om hier te delen. Maar hier semi trots gaan zitten vertellen hoe je andere mensen schaadt met je gedrag? Niet oké.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:12

Ineke2 schreef:
Ik werd op weg naar stal flink hard ingehaald door een bmw binnen de bebouwde kom. Ik heb hardop gezegd “ Stoplicht ga op rood, ga op rood.”
Hij ging op rood en hij moest flink remmen.
Zeg ik met een grijns :')

Mijn biecht: als BMW-rijder vind ik het soms zo lekker om het gas even flink in te trappen O:) Uiteraard wel op wegen waar dat kan.

Biecht 2: net weer eens te veel uitgegeven aan planten, het is ondertussen echt een uit de hand gelopen hobby.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 16:14

VuurVleugels schreef:
xPabloBokt schreef:

Nou dat vind ik wel ietwat gemakkelijk hoor. Je mag ook gewoon geconfronteerd worden met je gedrag.

De bungelende chihuahua bijvoorbeeld is hartstikke grappig en niks mis mee, gewoon lachen. Dat zijn leuke dingen om hier te delen. Maar hier semi trots gaan zitten vertellen hoe je andere mensen schaadt met je gedrag? Niet oké.

Ik vind het wel oké, ik smul er van.

Ook mijn relatie is niet netjes begonnen maar ik lig er geen nacht wakker van.

Zo gaan die dingen soms.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:16

Tja, geen respect voor.

Als ik nu zeg "ik biecht op dat ik hoop dat hij ook vreemdgaat op jou en dat jij heartbroken en alleen achter blijft", vind je het dan nog steeds smullen? Zelfde strekking, namelijk.
Laatst bijgewerkt door VuurVleugels op 29-05-22 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:16

Ik blijf elke zondagmorgen lekker lang in bed liggen zodat ik niet met z'n allen aan tafel hoef. Het duurt gewoon zó extreem lang en sommigen zijn gewoon zó druk. Ben je net 5 minuten wakker en zit je in de herrie. No thanks.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:17

AMCM schreef:
VuurVleugels schreef:
Ik schrik toch wel een beetje van de houding tegenover vreemdgaande mensen hier hoor... Zo'n vent is toch gewoon een klootzak? En mensen die zeggen 'niet mijn verantwoordelijkheid', als je het faciliteert ben je toch weinig beter? Maakt niet uit hoeveel problemen de ander in z'n huwelijk heeft, hoe zwaar de ander het heeft, of hoe 'onschuldig' het is. Er zit iemand anders achter die die jaren ook door had kunnen brengen met iemand die hem/haar wél respecteert, en die jaren nu nooit meer in kan halen.

Inderdaad.

Eens hoor.
Ik lees ook mee en denk regelmatig wow... Echt wow...

En als ik opbiecht wat er echt van denk zal er zoveel op getemd worden dat het snel verwijderd is...

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 16:17

Nou, houd het dan maar voor je, dan kunnen we gewoon ontopic gaan.

<3

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 16:19

Tijdens de les van mijn vriend vanmorgen heb ik wat delen gefilmd zodat hij dat kom terugkijken.

Toevallig waren een paar mensen langs mij staldrama aan het bespreken en ik heb na de gallop iets langer doorgefilmd zodat hij de staldrama ook helemaal terug kon horen. Scheelt mij weer uitleggen wat hij gemist heeft. _O-