Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Niet in meegaan TS. Dat soort lasten kunnen door de helft. En trek daar dan ook even de helft van jou lasten voor de auto vanaf. En dat ie zelf zijn ritjes tankt. En etentjes etc ook 50/50.
En ga zo snel mogelijk alles bij de notaris regelen. Ik krijg echt de kriebels hiervan..
elmiran schreef:@Suzanne F. Hij had het opgeschreven. Alle jaarlijkse rekeningen zoals gemeentebelasting :12 maanden. Ik heb zo het gevoel dat dit niet zijn idee is.
We wonen 1 1/2 jaar samen, en ineens komt hij er vandaag mee aan zetten.
NoGo schreef:Waarom verandert dit dan nu opeens, jullie zouden het toch gaan regelen bij de notaris?
pfff een wijze les voor een hoop mensen, regel dit soort zaken voordat je gaat samenwonen want je relatie word er daarna niet beter op als je niet op 1 lijn ligt met elkaar
Rennie89 schreef:Beetje bizar dat jij alle vaste lasten moet betalen en hij alleen de hypotheek, komt hij er wel heeeeeeel goedkoop uit… wat heb jij zelf over dat voorstel gezegd?
elmiran schreef:NoGo schreef:Waarom verandert dit dan nu opeens, jullie zouden het toch gaan regelen bij de notaris?
pfff een wijze les voor een hoop mensen, regel dit soort zaken voordat je gaat samenwonen want je relatie word er daarna niet beter op als je niet op 1 lijn ligt met elkaar
Ja inderdaad. Had ik dit maar gelijk gedaan. Ik heb nu zoiets van als ik hem 300 euro moet gaan betalen had ik net zo goed in mijn huurhuis kunnen blijven. Daar had ik al lang een nieuwe badkamer uit mogen kiezen, en waren reparaties voor de woningstichting. Had ik garantie op altijd een dak boven m'n hoofd.
ingvdh schreef:Ik zou een tegen voorstel doen ter overbrugging daarin meegenomen de door jou aangebrachte verbeteringen van de woning.
Dat jij een stukje rente betaald als huur zou wel logisch zijn, maar je kan ook stellen dat jij daar niet aan mee betaald tot de kosten die jij hebt gemaakt om het huis te verbeteren zijn verrekend.
Het lijkt wel of iemand hem dingen influistert die alleen zijn belang voor ogen heeft en niet het jouwe.
Als hij een bezoek aan de notaris vervelend vind, je kan hem ook alleen maken, dan weet jij tenminste wat reeel is
En ts, gewoon weer inschrijven voor een huurwoning.
elmiran schreef:NoGo schreef:Waarom verandert dit dan nu opeens, jullie zouden het toch gaan regelen bij de notaris?
Ja inderdaad. Had ik dit maar gelijk gedaan. Ik heb nu zoiets van als ik hem 300 euro moet gaan betalen had ik net zo goed in mijn huurhuis kunnen blijven. Daar had ik al lang een nieuwe badkamer uit mogen kiezen, en waren reparaties voor de woningstichting. Had ik garantie op altijd een dak boven m'n hoofd.