Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 12:17

lovelyfiefy schreef:
Dan is zoiets als dit topic zeker een goed idee.
Niet iedereen is comfortabel in grote groepen nee, dat snap ik.
Al wordt je met grote groepen vaak toch al snel kleinere groepjes die met mekaar wat meer matchen.

Ik heb zelf een keer via paard en partner een buitenrit gedaan.
Daar leuke vriendinnen aan over gehouden.
Zou zoiets ook zo weer doen

Dat is ook zeker zo, maar als je wat verlegen bent aangelegd wordt je ook snel ondergesneeuwd. Dat is heel zonde want een ieder is uniek en mooi op z'n eigen manier :D
Ik was vroeger ook een stuk stiller en mijn broertje is net zo (komt wel overal maar is geen haantje de voorste), ergens wel een beetje schattig - maar als je elkaar wat beter leert kennen kom je zo los.

Ik date al met iemand dus voor mezelf hoef ik het niet te doen maar ik gun mijn broertje zó graag een lieve vriendin.

germie

Re: Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 12:22

Maar goed, het is nog erg pril. Dus hopelijk horen we ook de latere updates.

Zelf ook maar een topic beginnen dat ik iemand zoek? LOL Ik heb de hoop al opgegeven.

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-22 15:22

Nou dames hierbij: Voor diegene nog op zoek is naar een leuke vent, hier is er 1!! :D

J. is 26 jaar en woont in Drenthe. Werkt op het moment fulltime bij Scania maar heeft oorspronkelijk de opleiding Zorg en Welzijn gedaan. J. is heel sportief, zo doet hij aan Calisthenics en 's zomers doet hij oefeningen op een grote professionele trampoline die in de tuin staat. De laatste tijd volgt hij de methode van Wim Hof (google maar op zijn naam dan ken je hem denk ik wel). J. gaat dan ook zo in een ijsbad zitten hahaha :Y) Ik doe het em niet na :+
J. zijn karakter is zorgzaam, grappig, lief, geduldig, niet op de voorgrond, kan goed luisteren. Hij houdt van series kijken, bord en kaart spellen spelen en hij monteert zelfgemaakte filmpjes met beeld en geluid. Hij heeft een eigen hond, een Golden Retriever genaamd Luca.
J. zoekt een leuke dame van ongeveer zijn eigen leeftijd of iets jonger. J. heeft een kinderwens dus hij zoekt wel iemand die (in de toekomst) ook graag een gezin zou willen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto's zijn afgelopen zaterdag gemaakt, hij kwam net bij de kapper vandaan dus heb ik een paar mooie profielfoto's voor hem gemaakt :j

Voor meer vragen of eventueel contact gegevens stuur mij gerust een privé berichtje!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:26

Knappe gozer :)) Wordt een heel datingbureau zo, haha.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:27

Leuk topic dit en nog veel leukere update!

Man 1 sprak mij niet zo aan, maar denk dat de dames voor J. hier in de rij zullen staan :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:28

Wat een mooie vriendelijke ogen <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:29

Mooie bruine ogen! Maar zoals ik al zei, ik date al :P

Ik heb toestemming van mijn broertje, dus mocht er een topic komen (of ruimte in dit topic) dan hoor ik dat wel :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:32

Ik heb nog een broer in de aanbieding, 46
O wacht hij is getrouwd, mwahahah alles kan kapot toch _O-

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-22 15:33

xDenies schreef:

Ik heb toestemming van mijn broertje, dus mocht er een topic komen (of ruimte in dit topic) dan hoor ik dat wel :D

Van mij mag je je broertje erbij plaatsen in dit topic hoor!! :D

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:35

xDenies schreef:

Kan vast in dit topic toch <<) nu toch al 1 grote datingshow hahahahah

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:42

Iemand die toevallig een broer in Eindhoven heeft? :+ <<)

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:45

Oh wat onwijs leuk dit!

Zonder de kinderwens had ik gereageerd haha. Je woont wel in de omgeving, ken je niet iemand zonder kinderwens? _O-

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:46

Wat nou Tinder, bokt is gewoon de place to date _O-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:46

Wat jammer dat ik al bezet ben :+ die slaat vast heel snel iemand aan de haak denk ik zo :j

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:51

Leuk! Hier gaan we dan!

Mijn broertje heet N., over een kleine 2 weken wordt hij 24 jaar (1.88m). Hij is momenteel internationaal touringcar chauffeur maar vanwege corona is dat voornamelijk binnenland. Naast zijn werk vind hij het ook heerlijk om te gamen, series of films te kijken, motor te rijden, naar de sportschool te gaan of snowboarden. Met een groepje vrienden gaan ze met enige regelmaat op pad zoals naar de bios, uiteten, mountainbiken enzovoort. Hij heeft een eigen auto (met trekhaak, ideaal voor ons paardenmeisjes) en afstand maakt voor hem niets uit maar wij zitten in omgeving Rotterdam. Hij heeft overigens een kinderwens, dat is wel belangrijk om te weten. Hij is gewend om met dieren (ja ook paarden) om te gaan want die hebben we hier nogal :') Ik vind dat mijn broertje heel zorgzaam is, iemand die voor je door het vuur gaat maar ook wel wat tegengas kan geven, een beetje verlegen maar als het klikt kan hij lekker gek doen. Het is iemand die ook zijn zaakjes gewoon lekker in orde heeft en ook graag de hort op gaat. Pas wezen snowboarden in Oostenrijk en hij sluit dan gemakkelijk bij een groep (vreemde) aan.

Ik weet niet meer zo goed wat ik nog meer zou kunnen vertellen dus vraag vooral raak als je meer zou willen weten :)

Hij is niet zo fotogeniek maar soms willen wij dat wel eens. Dus tsja .. het geforceerde lachje :')

Afbeelding
Selfie (even wat weggehaald, werkkleding namelijk)

Afbeelding

Afbeelding
Eerst motor gekocht

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:54

En ik weet van Denise dat haar broertje echt super lief en zorgzaam is. Altijd voor andere klaarstaan! :j

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:56

En wat voor vrouwen zoeken ze zelf? Hebben vast ook een paar voorkeuren en eisen toch, haha.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:02

BaileyMix schreef:
En wat voor vrouwen zoeken ze zelf? Hebben vast ook een paar voorkeuren en eisen toch, haha.

Oh goeie!
In mijn broertje zijn geval is het natuurlijk leuk als er hier en daar dezelfde interesses zijn of elkaar daarin de ruimte geeft. Laatste zij hij dat zijn voorkeur naar blond en lang haar uit ging :Y) Dat kwam als reactie op mijn nieuwe kapsel. Maar goed .. verder hebben we het daar nooit echt over. Verzorgd maar zeker niet volledig in de plamuur (sorry). Het aller belangrijkste is dat ze klikken met elkaar.

MarlindeRooz schreef:
En ik weet van Denise dat haar broertje echt super lief en zorgzaam is. Altijd voor andere klaarstaan! :j

Absoluut. Dag en nacht <3

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:03

Hoe geniaal is dit concept: vrouwen die mannen, die ze persoonlijk kennen, gaan voorstellen. Ik vind het echt heel tof!

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:05

Nou, als iemand nog een leuke paardenman weet in Twente, van ongeveer half 30, dan hoor ik het ook graag. :+
Liefst met leuk boerderijtje ofzo. :+
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 28-02-22 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:06

Ik vind dit zo'n heerlijk topic <3 Super leuk dat R. zo snel een leuke vriendin heeft gevonden en hopelijk volgen er meer!! Wie weet kan ik mijn broertje ook nog eens zo ver krijgen dat ik dit voor hem mag doen, maar ik ben er bang voor :+

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:07

kiki1976 schreef:

Proest.

Arme schoonzus.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:09

Nou nog even in een iets hogere leeftijdscategorie als t ff kan. :')

Wel een leuk feel-good topic zo :D

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-22 16:12

BaileyMix schreef:

Mijn broertje heeft qua uiterlijk denk ik niet echt een voorkeur (ik zal t em eens vragen haha), qua lengte een niet al te groot meisje omdat hij zelf ook niet zo groot is (1.76m is hij ongeveer).
Verder vindt hij het belangrijk dat ze zelf ook haar eigen hobby's heeft. Maar verder inderdaad de klik!!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:19

kiki1976 schreef:

:') Zo kwam ik aan mijn ex; z'n broers wilde mij liever aan de kersttafel dan zijn toenmalige vriendin.