Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snippergroen schreef:Ik heb een mysterie. Als je glitterverf hebt, waarbij de verf bijvoorbeeld roze is en daar dan glitters doorheen zitten. Hoe kan het dan dat je de glitters daar in ziet zitten, ipv dat de verf ook de glitters bedekt en je dan dus eigenlijk 'roze klontjes' zou verwachten te krijgen?
Of is het dan echt speciaal spul?
Ik kom er maar niet uit
MarlindeRooz schreef:Mijn oppashondje slaapt in een mandje naast mijn bed. Nu heeft hij me al een aantal keer in de nacht wakker gemaakt. Ik dacht eerst dat hij dan uit moest maar dat hoefde hij niet (moet hij nooit). Later besefte ik me dat ik een nachtmerrie had gehad. Want dat herinner ik mij altijd als ik net wakker ben. Als ik een hele erge nachtmerrie heb dan slaap ik heel onrustig en dan praat ik soms. Ik ben dan wel echt heel erg in paniek omdat ik meestal droom dat ik achternagezeten wordt om vermoord te worden.
Kan het zijn dat de hond bewust is van het feit dat ik een nachtmerrie heb en mij dus wakker maakt. Of denkt hij gewoon "daar is wat te beleven". Want soms als ik niet kan slapen dan kijk ik filmpjes in bed en/of ga ik uit bed en dan slaapt hij gewoon door zonder mijn aandacht te trekken. Hij hecht nogal wat waarde aan zijn nachtrust.