Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spaansepony schreef:haffiefreak schreef:[ [url=m/KJSuZU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een buffelhoofd van hout. Met allerlei lekkers erop.
Bier, wijn, chocolade, worst, kruidenboter, gewone boter, stukje zalm
Deze vind ik oprecht leuk.![]()
Hier kregen we allemaal doosje met zeep van Marie Stella maris. Voor mij een onbekend merk
astrea schreef:Een buffelhoofd van hout. Met allerlei lekkers erop.
Bier, wijn, chocolade, worst, kruidenboter, gewone boter, stukje zalm
Napie schreef:Wij krijgen al jaren hetzelfde: een tinteling. Een karikaturen waarmee je onzinnige prullaria kan uitzoeken of kan inwisselen voor een bol.com kadokaarr. Ik vind het niet leuk. Geef mij maar een leuke doos met slechte wijn en pastijtjes
fohadie schreef:Napie schreef:Wij krijgen al jaren hetzelfde: een tinteling. Een karikaturen waarmee je onzinnige prullaria kan uitzoeken of kan inwisselen voor een bol.com kadokaarr. Ik vind het niet leuk. Geef mij maar een leuke doos met slechte wijn en pastijtjes
Ik weet niet wat een tingeling is,maar joh, wees blij dat je iets krijgt! Er zijn ook mensen die een baan hebben en helemaal geen kerstcadeau krijgen. Die zullen vast blij zijn met een tingelingeling!
Napie schreef:Wij krijgen al jaren hetzelfde: een tinteling. Een karikaturen waarmee je onzinnige prullaria kan uitzoeken of kan inwisselen voor een bol.com kadokaarr. Ik vind het niet leuk. Geef mij maar een leuke doos met slechte wijn en pastijtjes
Nicjuh_ schreef:Vanuit de detacheerder chocoladetablet, cadeaubon Intratuin van 10 euro, cadeaubon bol.com van 50 euro. Vanuit de werkgever cadeaubon 25 euro van gestrikt.nl
Lieszje schreef:Ik krijg elk jaar punten en daarmee kunnen we op een site wat uitzoeken.
Dit jaar heb ik voor een rituals pakket, kaarshouder en onderzettertjes gekozen.
Stiekem mis ik de verrassingsdoos nog weleens. Gelukkig krijgt mijn vriend die wel
Maar vind het altijd al leuk om iets te krijgen