Citaat:
Juval: 22-2-22
M_D_H: 12-3-2022
Eulogy: 15-4-22
annepaardoes: 16-4-22
Kylan: 22-4-22
_Lorette_: 11-5-22
Ynskek: 17-5-2022
amandananana: 02-06-2022
Amber_: 17-06-2022
Eroslover: 22-7-22
Braampje: 30-7-2022
Maanlicht: 10-9-22
Pimaude: 22-09-2022
Jorinda: 14-10-2022
_Patriesz: 10-09-2022
Wij hadden prachtige trouwkaarten, helemaal zelf ontworpen.
Het proces was ook zo ontzettend leuk!
Van het brainstormen, naar het uitzoeken van de juiste kleuren, naar het uitzoeken van de juiste drukker met het juiste papier. Het was echt onwijs leuk.
Wij hebben ook lakzegels gebruikt en onder onze lakzegels zaten pauwenveren (ons thema was pauw).
Ik ben nog steeds enorm verliefd op onze kaarten en die lakzegels (al was dat wel een takkenwerk)
Wij zijn getrouwd in een fort en daar houden wij 12 maart ook onze 2de bruiloft.
En onze locatie is zo ontzettend mooi 
Wij hadden vorig jaar het idee om naar Fuerteventura te gaan en daar te trouwen, maar dat idee hebben we laten varen, er zaten een paar grote nadelen aan.
Ik zag dat iemand bang was dat de jurk vies zou worden bij de foto's vooraf.
Ik heb gemerkt dat de jurk behoorlijk vuil afstotend is 
Wij hebben vorig jaar de foto's voor de ceremonie aangemaakt, en zelfs de kwijl van mijn paard kon makkelijk met een doekje weg gehaald worden, zie je niks meer van 
We hebben een maand daarna nog een fotoshoot tijdens het gouden uur gemaakt, in het gras gezeten etc en ook daar heb ik geen vlekken van op de jurk.
Het enige wat je ziet is dat de jurk aan de onderkant een beetje grauw is, maar dat is logisch.
Toch is dat niet dusdanig storend dat ik er voor heb gekozen de jurk niet nog een keer te stomen voor 12 maart 
Ik ga er van uit dat niemand naar de grond kijkt, en het stomen van mijn jurk kost door, alle applicaties en de stof etc, tussen de 500 tot 600 euro 
Dus ik heb gekozen hem maar 1 keer te stomen.
Het kiezen van de datum is bij ons als volgt gegaan:
Mijn man heeft iets met 12, zijn rugnummer bij de voetbal is 12, wij hebben een relatie gekregen op 12 maart.
Mijn oom zou mijn getuige zijn en die woont in het buitenland en werkt in de horeca/toerisme, dus we hebben gevraagd wanneer het hem zou uitkomen, hij gaf aan oktober november of mei. Ik heb een hekel aan de herfst dus het werd 12 mei 2021. We hadden helemaal niet door dat je die datum ook kan omdraaien tot mensen ons daarop wezen

Voor de 2de datum (vanwege corona hebben wij het huwelijk 2 keer) hebben wij eigenlijk het volgende gezegd: 12 maart 2022 zijn wij 10 jaar samen, wij wilde dan graag al een feest geven, waarom dan niet nogmaals het huwelijk? Dus dat hebben wij gedaan 
Er vroeg ook nog iemand naar het meebetalen etc.
Mijn ouders zijn echt geweldig geweest (en nog steeds) zij hebben onze trouwauto en de hotelkamer van 2021 en 2022 betaald.
Daarnaast hebben wij het diner van ze gekregen 
En toen ik in een vlaag van verstandverbijstering verliefd werd op een jurk en daar dusdanig veel aanpassingen aan deed dat hij mijn budget verdubbelde, heeft mijn moeder dat voorgeschoten

Mijn schoonouders hebben daarentegen niks gedaan en dat is ook prima, hun financiële situatie is heel anders dan die van mijn ouders
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 12-01-22 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt