Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 21:54

Flying_Angel schreef:
Yes! Na mijn werkdag van 08.30-21.15 zien dat ik op de lijst sta! Superleuk! Mijn eerste SSS! :D

Yes, hier ook. Alleen ik werkte dan van 10:30 - 19:30, en net thuis en gedouched van paardlief!

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 22:20

Oeh wat leuk dat het weer gaat beginnen! :):) Ik sla zelf dit jaar even over. Maar wens iedereen veel plezier en ga de pakket-fase zeker volgen :j

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 06:49

Banyu schreef:
Flying_Angel schreef:
Yes! Na mijn werkdag van 08.30-21.15 zien dat ik op de lijst sta! Superleuk! Mijn eerste SSS! :D

Yes, hier ook. Alleen ik werkte dan van 10:30 - 19:30, en net thuis en gedouched van paardlief!

Dat is ook een lange dag! :(:) hier helaas niks meer met paarden, in mis het wel!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 09:12

Yes!! *\o/* super leuk!!

Wel nummer 13. Hopelijk niet het ongeluk getal van m'n toekomstige lootje :') (voor mij een prima getal)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 09:13

Nummer 57! *\%/*

Ook mijn eerste SSS

ThornForest

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 09:34

Ik heb me net ook voor het eerst aangemeld. Benieuwd of ik nog op de lijst geplaatst kan worden.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 09:46

Tancreda4 schreef:
Yes!! *\o/* super leuk!!

Wel nummer 13. Hopelijk niet het ongeluk getal van m'n toekomstige lootje :') (voor mij een prima getal)

O:) O:)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:31

Ik doe trouwens aan meerdere SSS mee… verzoekje voor mijn SS: wil je aangeven dat je van deze SSS bent? :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 11:36

Dat is misschien ook wel handig, ik doe ook aan meerdere SSS mee :))

Ook fijn om te weten van welke het afkomstig is :))

Voorstelrondje := , daar ga ik nog even over nadenken :=

Behalve dan dat ik echt niet goed ben in hints en moeilijke raadsels om uit te vinden wie mijn SS is :') Uiteindelijk is het mij elk jaar toch wel weer gelukt :')

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:11

Whoopwhoop, ik ben erbij! :):) Minder hard gegaan dan ik had verwacht, dus dat is boffen.

Wie ben ik?
Ik ben van de zomer 31 geworden, mama van twee meiden (I. van 3,5 jaar en M. van 7,5 maand). Samen met mijn vriend (inmiddels verloofde <3) wonen we in Wassenaar. We hebben een hond, twee katten en een slang. De konijntjes zijn helaas inmiddels allebei overleden. In het dagelijks leven sta ik voor de klas en ik ben met veel plezier actief in de hondenwereld. Helaas momenteel niets in de paarden, dit hoop ik na mijn revalidatie (enkeloperatie komt eraan) weer op te gaan pakken :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:56

Ik doe ook aan meerdere SSS'en mee, dus ook hier het verzoek om het even te melden :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:59

Ik voorspel een goeie mind fiets. #evil

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:07

Ook ik doe aan meerdere mee :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:57

Buiten heerlijk zomers weer en ik zit binnen kerst inspiratie aan het opdoen. :')

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 14:13

Ik zal me ook even voorstellen

Mijn naam is Tineke, ik ben 28 en woon in Friesland met mijn man, kind (van dan 8), 2 honden en een heleboel koi. Ik werk in het dagelijks leven op een revalidatie afdeling als verzorgende IG, zorg gerelateerde dingetjes vind ik ook erg leuk (pennen/zusterklokje dat soort dingetjes)

Momenteel doe ik niks meer met paarden, vroeger wel altijd gedaan. Mijn hobby's zijn fotograferen (en oude dingen mbt fotografie verzamelen) wandelen (met hond) behendigheid met mijn hond, lezen (van horror tot Jill Mansell), binnenplanten; onze tuin is momenteel nogal een chaos gezien we aan het verbouwen zijn, normaal gesproken ben ik ook graag in de tuin bezig. Daarnaast speel ik graag spellen, momenteel vooral planet zoo.

Dekentjes voor op de bank, dikke sokken, kaarsjes/waxmelts, fotolijstjes, leuke bloempotjes, kerstspulletjes (blauw/bruin) vind ik allemaal super leuk, ik ben niet zo heel moeilijk. Alleen, wat hier eerder ook al gezegd werd; de home/love etc. teksten vind ik niet zo tof haha. De kleuren die ik in huis heb zijn een beetje blauw/groen tinten, en verder veel natuurlijke materialen (hout/staal/beton).
Wat geuren betreft houd ik van wat warmere geuren (kaneel/appeltaart etc.) Bloemige/zoete geurtjes houd ik niet zo van.

Verder houd ik ontzettend van lekker eten en lust ook bijna alles, vooral pure chocola heeft echt mijn voorliefde. Kokos en dan ook bounty's vind ik niet lekker. Daarnaast ben ik dol op (losse) thee, hier heb ik inmiddels een aardige verzameling van.

In douchespulletjes ben ik vrij selectief, dus dat is misschien niet zo handig

Tweedehands vind ik ook leuk, ik sneup graag rond bij de kringloop, kleding haal ik dan weer niet tweedehands.
Zelf ben ik totaal niet creatief op wat kleuren voor volwassenen na(ja oke, en het fotograferen dan), maar ik vind het wel erg leuk als iemand anders wel creatief is.

Ohh heel verhaal haha, nougoed, verder is er ook niet heel veel te vinden op bokt over mij

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 15:15

ynskek schreef:
Ik heb hier boven een foto gezet die ik eerder ook op Bokt gedeeld heb :j

Heerlijk kind <3

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 19:59

Ik ook meerdere SSS'en inderdaad. Al heb ik me voor die andere nog niet aangemeld. Zal me dit weekend ook even voorstellen.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 19:59

Nummer 62 van de lijst meldt zich :wave:

Ik ben Kim, 26 jaar oud en verpleegkundige in het dagelijks leven. Daarnaast heb ik ook nog de zware taak om voor de koningin van het huis te zorgen; een tweejarige dwergkees genaamd Mila. Ze heeft alles wat ze zich kan wensen (vind ik :+ ), maar van speelgoed/knuffels en snoepgoed kan ze in haar ogen nooit genoeg hebben. Wat betreft de snoepjes vindt ze van alles lekker, maar ik probeer om haar zo veel mogelijk natuurlijke en onbewerkte dingen te geven. Ik zou het qua verpakkingsmateriaal wel fijn vinden als er rekening met haar gehouden wordt; ze eet namelijk alles wat los en vast zit, of het nou eetbaar is of niet (ik hoop niet dat ik hiermee de eeuwige discussie opwek :o ). Wat betreft de overige inhoud; leef je uit! Ter inspiratie zal ik wel nog wat tops en flops op een rijtje zetten. In oudere topics is natuurlijk ook nog wat te vinden ;)

<3 (Losse) thee, chai tea latte, ijskoffie (terwijl ik geen gewone koffie drink haha), een nieuw bandje voor mijn Fitbit Versa,
|( Spullen voor in huis (ik woon nog altijd thuis), snoepgoed

Ik ben niet allergisch, behalve voor taalnazi's. Ook niet creatief. Alhoewel ik bij zelfgemaakte epoxyspullen denk 'wil ik ook kunnen', maar ik heb dan niet het geduld om me er echt goed in te verdiepen. Puzzelen vind ik overigens wel heel leuk! Meestal maak ik legpuzzels van 1000stukjes bij opa en oma. Verzorgingsproducten voor mijn gezicht gebruik ik van een specifiek duur merk. Afgelopen jaar heb ik wel besloten dat ik mijn haar lang wil laten groeien en ben ik dan ook meer tijd en moeite hierin gaan investeren, zoals het oliën van mijn hoofdhuid en het beschermen van mijn puntjes. Satijnen of zijde haarelastiekjes of scrunchies zijn altijd welkom! Hierbij hou ik van neutrale, zachte kleuren. Een bad is hier aanwezig, maar gebruik ik nooit. Overige lichaamsproducten mogen natuurlijk altijd! Mocht je mijn schoenmaat willen weten, dat is maat 39/40.

Daarnaast nog even een herhaling van vorig jaar: Ali/Wish geen problemen mee, als het maar geen producten zijn waarmee je moet koken/bakken/waar je van eet etc. in verband met de strengere regels in Nederland dan daar.

Zo, dat was mijn waslijst voor nu :')

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:01

idinn schreef:
Tops: zeekoe, bier, planten. Flops: thee (kom ik al in om). En dan dus teksten in huis nu erbij.

Ik ben overigens wel benieuwd waar dit een autocorrect voor is (althans, vermoed ik) :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:18

Ik wil ook wel een zeekoe hoor. Zee gerelateerde spulletjes zijn altijd welkom. :P

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 21:59

Ben heel benieuwd of ik nog op tijd was met m’n aanmelding *wacht verder af in spanning*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 22:04

Dyphusion schreef:
[***] schreef:
Tops: zeekoe, bier, planten. Flops: thee (kom ik al in om). En dan dus teksten in huis nu erbij.

Ik ben overigens wel benieuwd waar dit een autocorrect voor is (althans, vermoed ik) :+

Geen autocorrect ... heb een zeekoe tattoo op m'n bovenbeen, vind ze gewoon heel erg tof :')

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 22:13

idinn schreef:
Dyphusion schreef:

Geen autocorrect ... heb een zeekoe tattoo op m'n bovenbeen, vind ze gewoon heel erg tof :')

Wat leuk! _/-\o_

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 23:07

Oh haha, ik dacht ook een autocorrect :') :o super gaaf zo'n tattoo!

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 00:15

Gelukkig was ik niet de enige die dat dacht :')

Wel origineel zeg! En ik denk dat je SS in de toekomst blij is met de verheldering _O-