Flying_Angel schreef:Yes! Na mijn werkdag van 08.30-21.15 zien dat ik op de lijst sta! Superleuk! Mijn eerste SSS!
Yes, hier ook. Alleen ik werkte dan van 10:30 - 19:30, en net thuis en gedouched van paardlief!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Banyu schreef:Flying_Angel schreef:Yes! Na mijn werkdag van 08.30-21.15 zien dat ik op de lijst sta! Superleuk! Mijn eerste SSS!
Yes, hier ook. Alleen ik werkte dan van 10:30 - 19:30, en net thuis en gedouched van paardlief!
hier helaas niks meer met paarden, in mis het wel!
, daar ga ik nog even over nadenken
Uiteindelijk is het mij elk jaar toch wel weer gelukt
Minder hard gegaan dan ik had verwacht, dus dat is boffen.
) wonen we in Wassenaar. We hebben een hond, twee katten en een slang. De konijntjes zijn helaas inmiddels allebei overleden. In het dagelijks leven sta ik voor de klas en ik ben met veel plezier actief in de hondenwereld. Helaas momenteel niets in de paarden, dit hoop ik na mijn revalidatie (enkeloperatie komt eraan) weer op te gaan pakken
), maar van speelgoed/knuffels en snoepgoed kan ze in haar ogen nooit genoeg hebben. Wat betreft de snoepjes vindt ze van alles lekker, maar ik probeer om haar zo veel mogelijk natuurlijke en onbewerkte dingen te geven. Ik zou het qua verpakkingsmateriaal wel fijn vinden als er rekening met haar gehouden wordt; ze eet namelijk alles wat los en vast zit, of het nou eetbaar is of niet (ik hoop niet dat ik hiermee de eeuwige discussie opwek
). Wat betreft de overige inhoud; leef je uit! Ter inspiratie zal ik wel nog wat tops en flops op een rijtje zetten. In oudere topics is natuurlijk ook nog wat te vinden
(Losse) thee, chai tea latte, ijskoffie (terwijl ik geen gewone koffie drink haha), een nieuw bandje voor mijn Fitbit Versa,
Spullen voor in huis (ik woon nog altijd thuis), snoepgoed
Dyphusion schreef:[***] schreef:Tops: zeekoe, bier, planten. Flops: thee (kom ik al in om). En dan dus teksten in huis nu erbij.
Ik ben overigens wel benieuwd waar dit een autocorrect voor is (althans, vermoed ik)