Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Net zoals cijfers over vaccinaties en langdurige gevolgen niet te geven zijn( die komen er imo ook niet) is er ook nog niet een volledig beeld te geven over rest verschijnselen van Corona. Het lijkt zo te zijn dat er veel mensen met een lichte besmetting er achteraf niet zo licht uitkomen. Dan kun je het wegwuiven en cijfers eisen, je kunt ook denken oké , dat kan er dus ook gebeuren wanneer je een besmetting oploopt. Ipv over nog niet volledige cijfers te ouwehoeren en dat dus te doen omdat je het blijkbaar allemaal niet gelooft.
bigone schreef:Net zoals cijfers over vaccinaties en langdurige gevolgen niet te geven zijn( die komen er imo ook niet) is er ook nog niet een volledig beeld te geven over rest verschijnselen van Corona.
....
omdat je het blijkbaar allemaal niet gelooft.
Popstra schreef:Ik kan in ieder geval vertellen het heel lastig is om een chronische aandoening aan je longen te hebben.
Zo was ik 4 weken geleden gestopt met mijn dagelijkse AB, gewoon omdat ik me goed voelde en even geen zin meer had in elke dag buikpijn daarvan.
Laatste paar dagen voelde ik me weer steeds slechter worden. Erg moe, zeer slechte conditie want sta te puffen boven aan de trap en nergens zin in... ben eind Vd middag uitgeteld en ga op de bank liggen en Savonds met slappe beentjes de paardjes van het land halen..
Ook weer steeds meer hoesten. Gisteravond dus weer begonnen met slikken van mijn AB. Kan dus gewoon niet zonder want dan word ik langzaamaan dood ziek.
Long problemen leveren een enorme aanslag op je lijf en dat is wat mensen onderschatten. Al je organen, en je spieren gaan protesteren als ze geen genoeg zuurstof krijgen. En daar merk je pas wat van als het weer wat te laat is.
Popstra schreef:Nee en daarom moeten mensen ook het gevaar van long Covid niet onderschatten.
Je bent jong en je denkt onaantastbaar te zijn. Je voelt je goed...
Huertecilla schreef:Idem de oeioeieoei mutaties Cer.bigone schreef:Net zoals cijfers over vaccinaties en langdurige gevolgen niet te geven zijn( die komen er imo ook niet) is er ook nog niet een volledig beeld te geven over rest verschijnselen van Corona.
....
omdat je het blijkbaar allemaal niet gelooft.
Je beslissingen nemen op basis van ´geloven´ wat er aan met de windrichting variërende ¡nformatie naar ons toe geblazen wordt is .... goedgelovig![]()
Wat deze poepshow helder maakt is dat we fors gemanipuleerd zijn/worden. Enige skepsis is m.i. realistischer dan geloven.
Veel plezier verder vandaag
Popstra schreef:Nee en daarom moeten mensen ook het gevaar van long Covid niet onderschatten.
MarlindeRooz schreef:Popstra schreef:Nee en daarom moeten mensen ook het gevaar van long Covid niet onderschatten.
Nee natuurlijk niet. Dus ik let goed op met waar ik heen ga, beweeg veel, eet extra gezond om mijn lijf te helpen. Maar ik vertik het om in angst te leven en mij te laten beperken door iets wat gewoon bij het leven moet gaan horen. Want covid gaat niet verdwijnen.
MarlindeRooz schreef:Popstra schreef:Nee en daarom moeten mensen ook het gevaar van long Covid niet onderschatten.
Nee natuurlijk niet. Dus ik let goed op met waar ik heen ga, beweeg veel, eet extra gezond om mijn lijf te helpen. Maar ik vertik het om in angst te leven en mij te laten beperken door iets wat gewoon bij het leven moet gaan horen. Want covid gaat niet verdwijnen.
bigone schreef:Dat praten mensen zichzelf aan, wel is het niet verstandig om berichten die duiden op iets wat iedereen kan treffen meteen de prullenbak in te kieperen omdat er nog geen cijfers zijn.
Citaat:Covid was gevaarlijk voor de oudjes en de kwetsbaren mbt doodgaan/ic. Covid blijkt dus ook in sommige gevallen vervelend voor iedere leeftijd. Niets om bang voor te zijn, wel om in je achterhoofd te houden.
Cer schreef:Precies, het kan in het achterhoofd gehouden worden... maar ik lees ook zaken als "paniek!! Jongeren en long covid!!" en dat is niet 'in het achterhoofd houden', dat is bang zijn voor iets wat wellicht kan maar waarvan nog niet perse vast staat hoe en wat...
Hoe kan je eigenlijk een longonsteking voorkomen?
ingedebruijn schreef:Als het virus zodanig agressief wordt dat er geen vaccin werkt, dan heeft moeder natuur gewoon gewonnen toch? Het houdt ergens op.
Bloodymary schreef:ingedebruijn schreef:Als het virus zodanig agressief wordt dat er geen vaccin werkt, dan heeft moeder natuur gewoon gewonnen toch? Het houdt ergens op.
Nou ja natuur... het was toch ergens ontsnapt uit een laboratorium in China (volgens de geruchten)... Maar verder met je eens hoor. Op een gegeven moment is het klaar. En dat is nu eigenlijk wel.