Ok. Als het zulke mieperds zijn ben ik blij dat ze daar niet heen is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Loeky01 schreef:Dat er collega's van mij boven de rivieren schijnbaar dusdanig bedreigd zijn dat ik nu in de avond een mail ontvang met de tip dat ik alle manieren van mijn werkzaamheden uit mijn digitale wereld verwijder.... Die wappies hebben het weer voor elkaar hoor...
Wait what?
Bloemetje75 schreef:Bij ons in huis is alles na “ja maar” gelogen….
Loeky01 schreef:Dat er collega's van mij boven de rivieren schijnbaar dusdanig bedreigd zijn dat ik nu in de avond een mail ontvang met de tip dat ik alle manieren van mijn werkzaamheden uit mijn digitale wereld verwijder.... Die wappies hebben het weer voor elkaar hoor...
Oh en ik ben knetter trots op mijn werk. Vandaag mijn laatste punten binnen gehaald voor mijn bachelor en ga over anderhalve week met een best intense baan beginnen, maar eigenlijk wil ik niet stoppen met wat ik nu doe omdat ik me zo onwijs nuttig voel voor de maatschappij
Justme_Lisaa schreef:Bloemetje75 schreef:Bij ons in huis is alles na “ja maar” gelogen….
Hier geldt dit ook. Heb ooit wel eens bij dr. Phil gehoord, dat als je een zin zegt met daarna ‘ja maar, maar ed’, dat dat wat na de maar komt eigenlijk hetgeen is wat je wilt zeggen, wat daarvoor gezegd wordt is een slechte inleiding of omleiding
LaPluche schreef:Dan zeg jij tegen die persoon: Alles wat na ja maar komt is een stom excuus.
Jezelf niks verwijten, mensen vinden het moeilijk om een probleem bij zichzelf te vinden.
LaPluche schreef:Ik ben ook een Wappie, daar durf ik wel voor uit te komen.
Maar het bedreigen van mensen of uberhaupt andere mensen lastig vallen met mijn ideeën vind ik not done.
Mensen worden hoe langer hoe gekker lijkt wel...