Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 19:52

Iemand is langs gekomen om een kitten te bekijken, was helemaal verliefd en alles al besproken. Krijg ik een berichtje dat ze haar niet meer wilt want ze is lichter rood ipv donkerrood.
Ok. Als het zulke mieperds zijn ben ik blij dat ze daar niet heen is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 21:51

Iemand op insta met een vervelende pony die op het einde van de les gelukkig wel goed loopt. Pony is niet vervelend. Pony is kreupel. Dat de lesgeefster dat zelfs niet ziet zeg 8)7

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 21:59

Dat ik constant reclame krijg van sexycheque? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 22:42

"The streaming home of love, Discovery+" Waar is de tijd gebleven dat Discovery een kanaal was waar je hersencellen van groeiden, in plaats van afstierven. ;( Ik ben er nog steeds niet overheen hoe dat van de maker van een klassieker als Walking with Dinosaurs veranderd is in visuele en verbale poep...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 23:20

Dat er collega's van mij boven de rivieren schijnbaar dusdanig bedreigd zijn dat ik nu in de avond een mail ontvang met de tip dat ik alle manieren van mijn werkzaamheden uit mijn digitale wereld verwijder.... Die wappies hebben het weer voor elkaar hoor...

Oh en ik ben knetter trots op mijn werk. Vandaag mijn laatste punten binnen gehaald voor mijn bachelor en ga over anderhalve week met een best intense baan beginnen, maar eigenlijk wil ik niet stoppen met wat ik nu doe omdat ik me zo onwijs nuttig voel voor de maatschappij :x

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-21 23:38

Loeky01 schreef:
Dat er collega's van mij boven de rivieren schijnbaar dusdanig bedreigd zijn dat ik nu in de avond een mail ontvang met de tip dat ik alle manieren van mijn werkzaamheden uit mijn digitale wereld verwijder.... Die wappies hebben het weer voor elkaar hoor...

Wait what?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 05:31

Dat mijn vriend net door een collega werd wakker gebeld terwijl hij geen 24/7 dienst heeft maar nu dus wel zit te werken en ik mijn kat nu beneden over de vloer hoor schrapen wat betekent dat ze naast de bak heeft geplast.

Mag ik ook een keer een beetje uitslapen op mijn vrije dag of hoe zit dat

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-21 05:43

MarcoBorsato schreef:
Loeky01 schreef:

Wait what?

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... en-politie

Ik denk dit?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 06:22

Wauw, het moet niet gekker worden :x

Nou, ik had dus gisteren mn nieuwe baan. Was heel leuk, maar enorm veel info.
Dacht dat ik wel lekker zou slapen, maar nee hoor, gewoon weer om 4u wakker :roll:

Verder kwam onze Matt gister met 3 nieuwe wonden van de wei...
Hij staat sinds kort met een ander paard, waar ik al mn twijfels ovef had of dat samen ging, maar hoopte dat het op de wei wel goed zou gaan met genoeg ruimte. Maar helaas...

Van de week kwam ie al met een andere wond van de wei. Heb dit toen ook al aangegeven bij de staleigenaar. Helaas is er nog steeds geen oplossing -O-

Baal er een beetje van. Heb dit jaar al afscheid moeten nemen van 2 eigen paarden en het paard van mn schoonouders. Wil Matt eigenlijk gewoon heel houden.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 06:24

Ik ben ook een Wappie, daar durf ik wel voor uit te komen.
Maar het bedreigen van mensen of uberhaupt andere mensen lastig vallen met mijn ideeën vind ik not done.
Mensen worden hoe langer hoe gekker lijkt wel...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 06:26

Dat baby het een goed idee vindt om eerst om 02.30 te komen en nu weer om 5.30 en nu is het nog steeds gymtijd. Ik wil slapen...

Vwb het bedreigen van ggz personeel, te bizar voor woorden. Ik ben sowieso wel klaar met dat stelletje zich verheven voelende malloten. Narcisme in een ‘empatisch’ jasje.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 07:48

Ik erger mij eraan dat ik zo nerveus ben voor die vaccinatie straks :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 07:51

Dat iemand mij steeds verwijten maakt, maar dit zelf ook niet doet. Als ik dan wat ervan zeg is het ‘ja, maar’

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:00

Dan zeg jij tegen die persoon: Alles wat na ja maar komt is een stom excuus.
Jezelf niks verwijten, mensen vinden het moeilijk om een probleem bij zichzelf te vinden.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:02

LaPluche schreef:
Jezelf niks verwijten, mensen vinden het moeilijk om een probleem bij zichzelf te vinden.

Dat dus. En toegeven dat je iets fout gedaan hebt, schijnt ook heel lastig te zijn

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:07

Bij ons in huis is alles na “ja maar” gelogen….

Ik erger me aan beslissingen van de sportclub van een van de kinderen en het totale gebrek aan communicatie.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:28

Alle boekenkasten die ik mooi vind en in mijn huis passen, zijn zo verschrikkelijk duur.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:41

Bloemetje75 schreef:

Hier geldt dit ook. Heb ooit wel eens bij dr. Phil gehoord, dat als je een zin zegt met daarna ‘ja maar, maar ed’, dat dat wat na de maar komt eigenlijk hetgeen is wat je wilt zeggen, wat daarvoor gezegd wordt is een slechte inleiding of omleiding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:53

Loeky01 schreef:

Oh en ik ben knetter trots op mijn werk. Vandaag mijn laatste punten binnen gehaald voor mijn bachelor en ga over anderhalve week met een best intense baan beginnen, maar eigenlijk wil ik niet stoppen met wat ik nu doe omdat ik me zo onwijs nuttig voel voor de maatschappij :x

Echt te bizar hoor. Vreselijk.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 08:59

Koffie besteld bij Nespresso, wordt er gisteren gebeld door de buuf van twee huizen verderop, lag de doos bij haar in de voortuin -:(-
Ik was gewoon thuis en ook lag er geen briefje in de bus dat het ergens anders afgegooid was.
Heb een klacht ingediend bij Nespresso en DHL maar heb dit nog nooit meegemaakt :n

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:04

Ik werd gewoon voor 09:00 uur al lichtelijk agressief... de domheid van mijn collega's (andere afdeling) is echt niet te geloven en de klanten zijn de dupe. En ook het niveau qua Nederlands is om te huilen. Ik kan hier zo niet tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:14

Justme_Lisaa schreef:
Bloemetje75 schreef:

Hier geldt dit ook. Heb ooit wel eens bij dr. Phil gehoord, dat als je een zin zegt met daarna ‘ja maar, maar ed’, dat dat wat na de maar komt eigenlijk hetgeen is wat je wilt zeggen, wat daarvoor gezegd wordt is een slechte inleiding of omleiding

Mijn vader zegt altijd “‘ja, maar’ is hetzelfde als ‘nee, want’.” :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:23

LaPluche schreef:

Dit.

Hier een situatie met schoonzus die enkel met verwijten kan strooien richting mij maar dan wel een gesprek wil aangaan dat al begint met: Ik heb niets verkeerds gedaan. Zo een gesprek kap ik af. Dat ze ergens anders verwijten gaat maken en pas terug komt als ze hand in eigen boezem kan steken. Ik heb geen behoefte om wekelijks te horen hoe slecht ik wel niet ben volgens haar.

Sta maar op jou strepen!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 09:32

LaPluche schreef:
Ik ben ook een Wappie, daar durf ik wel voor uit te komen.
Maar het bedreigen van mensen of uberhaupt andere mensen lastig vallen met mijn ideeën vind ik not done.
Mensen worden hoe langer hoe gekker lijkt wel...

Ja dan vind ik je al weer een ander soort dan wat er nu gebeurt… leef en laat leven. Ik hoef jou niet te overtuigen van wel of geen vaccin, dat heeft geen nut. Ik hoor graag jouw overwegingen en die respecteer ik. Kritisch zijn is goed. Maar ik vind het gewoon bizar. Heb er vannacht slecht van geslapen (post op LinkedIn gezet wat een risico kan zijn)

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:04

Het groenbeheer van de gemeente en de overbuurman die er op aan blijft dringen dat ik een grasberm van de gemeente maai die tussen onze huizen in loopt die de gemeente dus maar niet maait.
Voor ons huis loopt een voetpad, daarnaast is een weg en aan de overkant van de weg is dus de grasberm. De grasberm is dus aan zijn kant van de weg en tussen zijn huis en de grasberm zit een sloot
Afbeelding
(Links woon ik)

Nu wil ik ook geen gedoe of ruzie, maar ik stoor mij er niet aan en hij kan het niet eens zien vanuit zijn huis (er zit een hek voor). Bovendien werkt hij niet en ik wel elke dag en heb ik ook nog eens een h.a. land om te onderhouden en dieren die verzorging nodig hebben. Daarnaast woont hij er nu dik 2 jaar (heeft zijn huis zelf gebouwd) en pal naast zijn huis, op het grond van de gemeente, ligt nog een hele bult aarde dat hij maar niet weg haalt. Daar zeg ik ook niks van.. *Zucht*