Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pillow schreef:Joelle1996 schreef:Toen ik thuis de hond uit wou laten kwam ik er achter dat mijn sleutels verdwenen waren. Na heel het huis op zijn kop gegooid te hebben toch maar even de winkel gebeld waar ik boodschappen had gedaan. En ja hoor daar had iemand ze gevonden in de diepvries tussen de pizza’s hahahahh
Waarom had je ze überhaupt mee naar de winkel want je had ze kennelijk niet nodig om je huis in te komen
Afanaisa91 schreef:M’n pony!![]()
M’n ouderlijk huis stond toen randje randje woonwijk. Mijn pony stond 100 meter verder op een weitje, dus afzadelen deed ik thuis op de oprit. Braaf ding dat het was zette ik m’n pony nooit vast met afzadelen. Op de een of andere vreemde manier heb ik haar hoofdstel afgedaan en weggehangen en ben haar en de rest straal vergeten. Ik ben gewoon languit op de bank gaan liggen.
Dep vond het uiteindelijk wel saai worden dus die toen met zadel en al nog op aan de wijk in gewandeld![]()
Uiteraard vond ik haar terug in de allerstrakste voortuin in de wijk, waar ze het gazon druk aan het versieren was met hoefafdrukken en hopen stront. Gelukkig vonden die buren het een hilarisch verhaal!
Op Sziget 2009 heb ik op ‘ons’ kampeerplekje een medicatie ampul van mezelf teruggevonden.
Die moest wel van het jaar ervoor zijn, echt bizar dat dat ding daar al die tijd is blijven liggen. Alle andere ‘medicatie’ vanuit Nederland was juist enorm gewild
Muppett schreef:Mijn geërfde horloge van mijn overleden oma. Ik had hem om tijdens een strandrit met mijn paard. In het duin kwam ik erachter dat ik hem verloren was. Ik vond het echt verschrikkelijk.
Ik ben lopend het hele eind teruggegaan, ook door de zware duinen. Uiteindelijk vond ik hem, vlak voor het vloed werd, op het strand! Echt een speld in de hooiberg!