Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilse_123 schreef:O dit is heeeerlijk!
Ik probeer het wel bij te houden, maar met allebei veel werken en een baby (en nog een beetje hobbies) schiet het er toch wel een beetje bij in. De was bijhouden gaat redelijk, maar sinds de droger kapot is is dat toch wel weer een extra opgave, vooral dat je moet wachten tot het droog is en dus niet in een vrije dag een lading wassen erdoorheen kan halen. Wordt straks natuurlijk wel beter als het ooit weer goed weer wordt.
Enige wat hier echt een enorm probleem is... is het stof. ZOVEEEL stof niet normaal. Ik kan het afdoen, een keertje knipperen en dan ligt het er weer. Ik stofzuig beneden elke dag (niet zo'n probleem want klein huis) maar het blijft maar komen. Als iemand hier de goude oplossing voor heeft dan hoor ik het graag.
Ik heb ook geen droger in huis, maar daardoor altijd zo veel stof in huis als ik de was ophang en opvouw in huis. Met mooi weer laat ik het dan ook liever buiten drogen en vouw ik het buiten op, want als je ziet wat er allemaal af komt qua stof met opvouwen
In een droger zie je daarom ook altijd dat het filtertje vol zit met stof, dat verdwijnt nu dus in huis.
). Dus nu staat ie er maar voor de sier.
Pas als je ze eerst heel vuil laat worden, heb je er maar geniet van als ze weer proper zijn
Femke_Tweety schreef:Geen schijn van kans dat ik zoiets in mijn systeem krijg...![]()
Verschil tussen rationeel snappen dat het kalk voorkomt en het dan ook fysiek daadwerkelijk doen is gewoon iets te groot bij mij

juval schreef:ik weet niet of ik het genant vind of dat ik er om moet lachen, maar de moeder van een schoolvriendinnetje dat bij ons kwam spelen gaf me een 'compliment' dat ze het zo goed vond dat ik het zo los kon laten hahaha... bij hun thuis is het echt altijd superschoon en netjes, en bij ons ziet het er vaak uit alsof er een bom is ontploft. echt een huishouden van jan steen met kippen op de keukentafel etc.
ach ja, laat ik er maar vanuit gaan dat ze het goed bedoelde

Schijnbaar kickt mijn nesteldrang in NA mijn bevalling
idinn schreef:Elke dag na het douchen? Dat lukt de gemiddelde persoon in dit topic echt niet. Anders was dit topic leeg

volgens mij heb ik de badkamer 1 maand geleden voor het laatst gedaan? Ik woon toch maar alleen, het is water en zeep wat er op komt, wat is daar zo vies aan dat het elke dag of elke week moet?
cissy schreef:Die douche droog trekken na gebruik doe ik dus ook niet. Ik stap uit de douche, droog me af, kleed me aan en ga wat anders doen.
Wanneer zou je dan je douche moeten droogtrekken?
Net na het douchen, na het afdrogen, na het aankleden? Ik ga niet druppend in mn blootje die douche droog maken, in de winter ook zeker niet voor het aankleden.
Na het aankleden wordt m ook niet, dan worden mn sokken nat of mn kleding.
Dus, nee, teveel moeite.
Die douche kan de hele dag zonder mij ook prima drogen![]()
Ik heb ook Antikal etc op voorraad![]()
Gelukkig niet zoveel kalk hier in het water.
Telpeva schreef:idinn schreef:Elke dag na het douchen? Dat lukt de gemiddelde persoon in dit topic echt niet. Anders was dit topic leeg
Heerlijk dit
Zo fijn om te weten dat ik niet alleen benvolgens mij heb ik de badkamer 1 maand geleden voor het laatst gedaan? Ik woon toch maar alleen, het is water en zeep wat er op komt, wat is daar zo vies aan dat het elke dag of elke week moet?
Barbabientje schreef:De grootste tip; Neem een baby in corona tijd, dan heeft de kraamzorg zoveel tijd over dat je huis er perfect uit ziet. Daarna kwestie van wat beter bijhouden
True! Ik moest mijn lach echt inhouden toen onze kraamverzorgende aan het eind van de kraamweek zei "Ik vond het zo knap dat je je huishouden zo los hebt kunnen laten zodat ik alles kon doen"
cissy schreef:Die douche droog trekken na gebruik doe ik dus ook niet. Ik stap uit de douche, droog me af, kleed me aan en ga wat anders doen.
Wanneer zou je dan je douche moeten droogtrekken?
Net na het douchen, na het afdrogen, na het aankleden? Ik ga niet druppend in mn blootje die douche droog maken, in de winter ook zeker niet voor het aankleden.
Na het aankleden wordt m ook niet, dan worden mn sokken nat of mn kleding.
Dus, nee, teveel moeite.
Die douche kan de hele dag zonder mij ook prima drogen![]()
Ik heb ook Antikal etc op voorraad![]()
Gelukkig niet zoveel kalk hier in het water.
Napie schreef:Ik wel. Ik hou van organisatie om me heen. Dat maakt me rustig. Mijn huis zit altijd om me heen en moet goed voelen. Ook als er andere mensen komen dan moet ik niet het gevoel hebben dat ze iets zien wat in mijn ogen niet kan. Dan kan ik ook niet genieten van hun bezoek.