FlameHorse schreef:Wij hebben 5 tickets voor het Startschotgala in Lichtenvoorde. Ver vooraan in de wachtrij.
Gefeliciteerd en veel plezier alvast! Wij hebben kaarten voor decibel dus hoop dat dat met testen ook gewoon door kan gaan. Gaat natuurlijk om een enorm aantal bezoekers.

Geplaatst: 16-04-21 10:25
               Geplaatst: 16-04-21 10:25				         

toen werd het verzet naar een week later en toen dacht ik ja, ik ga niet nog een week mezelf opsluiten bij mijn ouders
 toen werd het verzet naar een week later en toen dacht ik ja, ik ga niet nog een week mezelf opsluiten bij mijn ouders  Opa's en oma's zijn ook mensen van 60+ he, die werken deels nog gewoon en juist die mensen belanden op de IC's.. Hoe zie je dat dan voor je?
  Opa's en oma's zijn ook mensen van 60+ he, die werken deels nog gewoon en juist die mensen belanden op de IC's.. Hoe zie je dat dan voor je?                                                         

Realiteitscheck: snappies blijven niet thuis. Die hebben gewelsig leuke feesten, al meer dan een jaar. Zijn sociaal bezig, leren nieuwe mensen kennen. En het allermooiste is: ze leven nog steeds
  Realiteitscheck: snappies blijven niet thuis. Die hebben gewelsig leuke feesten, al meer dan een jaar. Zijn sociaal bezig, leren nieuwe mensen kennen. En het allermooiste is: ze leven nog steeds