Maar dit geeft toch wat overlast in de vorm van Lekwater en daarna ijs op de weg.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Morganlefay schreef:Wij hebben hier overlast van een heel andere aard. het is nog niet zo erg als bij deze foto(2020)
Maar dit geeft toch wat overlast in de vorm van Lekwater en daarna ijs op de weg.
[ [url=m/Ex3l38.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lay_D schreef:Nou wat er ook komt, ik knijp hem wel lichtelijk.
Zowel vanavond als morgenavond heb ik een late dienst ( zorg).
Ik rijdt grotendeels langs het kanaal waar slecht wordt gestrooid en eenmaal dicht bij mijn huis ( achteraf) wordt helemaal niet gestrooid.
Mijn man bood al aan om mij te brengen en weer op te halen, maar dat mag niet wegens de avondklok..
Lay_D schreef:Mijn man bood al aan om mij te brengen en weer op te halen, maar dat mag niet wegens de avondklok..

Gypsy schreef:Ik voelde me vanmiddag erg belachelijk toen ik water aan het klaarzetten was, het is hier nog zo mild. Maar goed ik heb al eens met winterbevangenheid te maken gehad dus toch voor alle zekerheid maar hoefschoentjes en warme transportbeschermers aangedaan. De pony nog een dekentje op want die durft soms haar plekje in de schuilstal niet zo goed te claimen.
Dan krijg je dit
[ [url=m/Bwpeuw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DmOCaj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kan nu maar beter gauw gruwelijk koud worden anders lopen die knollen voor niks voor banketstaaf.
Gypsy schreef:Ik voelde me vanmiddag erg belachelijk toen ik water aan het klaarzetten was, het is hier nog zo mild. Maar goed ik heb al eens met winterbevangenheid te maken gehad dus toch voor alle zekerheid maar hoefschoentjes en warme transportbeschermers aangedaan. De pony nog een dekentje op want die durft soms haar plekje in de schuilstal niet zo goed te claimen.
Dan krijg je dit
[ [url=m/Bwpeuw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DmOCaj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kan nu maar beter gauw gruwelijk koud worden anders lopen die knollen voor niks voor banketstaaf.
moonsparkle schreef:Het gaat wel steeds later sneeuwen, eerst was het hier 15,toen 20 nu 23 uur straks komt er niks meer
moonsparkle schreef:Het gaat wel steeds later sneeuwen, eerst was het hier 15,toen 20 nu 23 uur straks komt er niks meer
SusanH schreef:Zag op nos.nl dat er gehamsterd was in de supermarkten, lange rijen voor de deur. Dat snap ik dan weer niet. We kunnen waarschijnlijk 1 dag de deur niet uit.
Prairy nu had de pony nog niet eens haar(nouja ik pik er een paar van mijn vriend) wollen sokken aan, dat komt ook nog als het harder gaat vriezen.
SusanH schreef:Zag op nos.nl dat er gehamsterd was in de supermarkten, lange rijen voor de deur. Dat snap ik dan weer niet. We kunnen waarschijnlijk 1 dag de deur niet uit.
Boras schreef:SusanH schreef:Zag op nos.nl dat er gehamsterd was in de supermarkten, lange rijen voor de deur. Dat snap ik dan weer niet. We kunnen waarschijnlijk 1 dag de deur niet uit.
Is het echt hamsteren of gaat iedereen de weekboodschappen op zaterdag halen?
Dat hebben wij ook gedaan, normaal doen we de boodschappen op maandag. Maar nu is het fijn om de weekboodschappen al thuis te hebben. Want een mens moet toch eten. Maar we hebben niet meer gekocht dan anders. Dan vind ik het geen hamsteren.