Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Jolien: Wat mij hier op Bokt helpt is om gewoon al die topics te verwijderen uit de lijst met actieve berichten, en niet op het Coronavragenforum te kijken.
Jolien87 schreef:Dat kan idd niet volgens mij, het moet allemaal handmatig.Mkango schreef:Jolien: Wat mij hier op Bokt helpt is om gewoon al die topics te verwijderen uit de lijst met actieve berichten, en niet op het Coronavragenforum te kijken.
Dit vind ik wel een heel strak plan, ik was die optie even vergeten.
Hoe kan je dit ook alweer instellen?
Edit: ik weet het weer. Alleen op voorhand berichten van een subforum filteren kan niet, of wel?
MarlindeRooz schreef:Of op hun websites...Bedrijven die op sociale media hun berichten vol spelfouten hebben staan. Niet professioneel.
NoTwixLeft schreef:Aan mezelf. Voelde me maandagavond afzakken in allerlei negatieve emoties.
Hele covid tot nu toe ging het goed, kon ondanks alles positief blijven. Maar de rellen hebben dat veranderd. Heb dus alle (social) media geblokt sinds gisterochtend. Maar nu vind ik mezelf dus een heel sneu persoon, omdat ik het niet meer trek. En dat vind ik heel debiel van mezelf.
Lau schreef:Ik zou een gesprek hebben met mijn mentor ik neem op. Hij drukt weg. Ik bel 6x terug hij reageert niet. Ik stuur hem een charme hij reageert niet. Nou dan niet toch eikel rot een end op.
Castilja schreef:Lau schreef:Ik zou een gesprek hebben met mijn mentor ik neem op. Hij drukt weg. Ik bel 6x terug hij reageert niet. Ik stuur hem een charme hij reageert niet. Nou dan niet toch eikel rot een end op.
Ah joh, mensen hebben ook een eigen leven hè.Er zal vast een logische verklaring zijn dat hij je nu even niet te woord kan staan. Kan me niet voorstellen dat hij je weg drukt omdat 'ie geen zin heeft.
Lestrange01 schreef:Dat er twee keer zorgverzekering is afgeschreven door mijn nieuwe verzekeraar??? Ik weet niet of dit hoort? Ga maar bellen... ugh
MyWishMax schreef:Lestrange01 schreef:Dat er twee keer zorgverzekering is afgeschreven door mijn nieuwe verzekeraar??? Ik weet niet of dit hoort? Ga maar bellen... ugh
Ja, helaas wel... Normaal betaal je in december voor januari. Met overstappen dus niet, dus wordt er in januari afgeschreven voor januari en februari. Als het goed is heb je in december niet betaalt of je krijgt dat terug van oude verzekeraar.
Lestrange01 schreef:Nou begin januari werd er afgeschreven door de oude verzekeraar, maar dit werd een week later weer teruggestort. In december heb ik ook betaald. Dus dan is er in december al afgeschreven en dat is niet teruggestort.
michelle___ schreef:Iemand van stal met de vraag of ik met haar mee wil verhuizen naar elders, en of ik dan ook "even" €3500 mee kan betalen aan een loopband voor paarden ivm gebrek aan stapmolen![]()
Ik wil helemaal niet verhuizen, maar dat je klanten probeert weg te halen bij de stalhouder vind ik niet oke.