Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 07:46

Weer netjes elke paar uur wakker geweest, precies wanneer pijnstilling niet meer werkte. Iemand een verstandskies hebben?

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 08:17

Aan mezelf. Voelde me maandagavond afzakken in allerlei negatieve emoties.
Hele covid tot nu toe ging het goed, kon ondanks alles positief blijven. Maar de rellen hebben dat veranderd. Heb dus alle (social) media geblokt sinds gisterochtend. Maar nu vind ik mezelf dus een heel sneu persoon, omdat ik het niet meer trek. En dat vind ik heel debiel van mezelf.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 09:47

Mkango schreef:
Jolien: Wat mij hier op Bokt helpt is om gewoon al die topics te verwijderen uit de lijst met actieve berichten, en niet op het Coronavragenforum te kijken. :)

Dit vind ik wel een heel strak plan, ik was die optie even vergeten.
Hoe kan je dit ook alweer instellen?

Edit: ik weet het weer. Alleen op voorhand berichten van een subforum filteren kan niet, of wel?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:11

Bedrijven die op sociale media hun berichten vol spelfouten hebben staan. Niet professioneel. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:35

Ik moet nieuwr medicijnen halen, maar ik heb er zó geen zin in. -O-

Jolien87 schreef:
Mkango schreef:
Jolien: Wat mij hier op Bokt helpt is om gewoon al die topics te verwijderen uit de lijst met actieve berichten, en niet op het Coronavragenforum te kijken. :)

Dit vind ik wel een heel strak plan, ik was die optie even vergeten.
Hoe kan je dit ook alweer instellen?

Edit: ik weet het weer. Alleen op voorhand berichten van een subforum filteren kan niet, of wel?
Dat kan idd niet volgens mij, het moet allemaal handmatig.

MarlindeRooz schreef:
Bedrijven die op sociale media hun berichten vol spelfouten hebben staan. Niet professioneel. :+
Of op hun websites...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:20

Ik zou een gesprek hebben met mijn mentor ik neem op. Hij drukt weg. Ik bel 6x terug hij reageert niet. Ik stuur hem een charme hij reageert niet. Nou dan niet toch eikel rot een end op.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:25

NoTwixLeft schreef:
Aan mezelf. Voelde me maandagavond afzakken in allerlei negatieve emoties.
Hele covid tot nu toe ging het goed, kon ondanks alles positief blijven. Maar de rellen hebben dat veranderd. Heb dus alle (social) media geblokt sinds gisterochtend. Maar nu vind ik mezelf dus een heel sneu persoon, omdat ik het niet meer trek. En dat vind ik heel debiel van mezelf.

Hele dikke virtuele knuffel. Mocht je even lekker wat willen kletsen of gewoon even alles eruit te gooien wat je dwars zit, mijn pb staat open :knuffel:

@Lau, dat is ook lekker :+ Hopelijk belt hij je snel terug. Vind dat altijd zo poedersuiker van docenten die lijken te denken dat zij zich niet aan regels ofzo moeten houden.

Ik word inmiddels gek van mijn neus en mijn hoofd. Alles zit vol en ondanks dat m'n neus zo goed als open is, wil de zooi in mijn holtes nog niet echt loskomen waardoor ik de hele tijd van die zeurende hoofdpijn heb. En de buikpijn van m'n menstruatie. Ik probeer zo min mogelijk pijnstilling hiervoor te nemen omdat ik al genoeg pijnstilling slik voor regelmatige migraine, maar die buikpijn moet toch ook een keer ophouden...

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:46

Lau schreef:
Ik zou een gesprek hebben met mijn mentor ik neem op. Hij drukt weg. Ik bel 6x terug hij reageert niet. Ik stuur hem een charme hij reageert niet. Nou dan niet toch eikel rot een end op.

Ah joh, mensen hebben ook een eigen leven hè. :) Er zal vast een logische verklaring zijn dat hij je nu even niet te woord kan staan. Kan me niet voorstellen dat hij je weg drukt omdat 'ie geen zin heeft.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:23

Castilja schreef:
Lau schreef:

Ah joh, mensen hebben ook een eigen leven hè. :) Er zal vast een logische verklaring zijn dat hij je nu even niet te woord kan staan. Kan me niet voorstellen dat hij je weg drukt omdat 'ie geen zin heeft.

Afspraak is afspraak dit was zijn voorstel voor die tijd en vandaag het is niet dat ik hem zomaar bel.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:24

Dat er twee keer zorgverzekering is afgeschreven door mijn nieuwe verzekeraar??? Ik weet niet of dit hoort? Ga maar bellen... ugh

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:25

Lestrange01 schreef:
Dat er twee keer zorgverzekering is afgeschreven door mijn nieuwe verzekeraar??? Ik weet niet of dit hoort? Ga maar bellen... ugh

Waarschijnlijk van de maand januari en februari alvast? Gebeurt wel vaker.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 12:28

Lestrange01 schreef:

Ja, helaas wel... Normaal betaal je in december voor januari. Met overstappen dus niet, dus wordt er in januari afgeschreven voor januari en februari. Als het goed is heb je in december niet betaalt of je krijgt dat terug van oude verzekeraar.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:07

Babykriebels door het oppassen op ons neefje :roll:
Maar er helemaal niet aan toe zijn, haha.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:52

MyWishMax schreef:
Lestrange01 schreef:

Ja, helaas wel... Normaal betaal je in december voor januari. Met overstappen dus niet, dus wordt er in januari afgeschreven voor januari en februari. Als het goed is heb je in december niet betaalt of je krijgt dat terug van oude verzekeraar.

Nou begin januari werd er afgeschreven door de oude verzekeraar, maar dit werd een week later weer teruggestort. In december heb ik ook betaald. Dus dan is er in december al afgeschreven en dat is niet teruggestort.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:55

Dan klopt het toch? In januari betaal je altijd 2 keer. Voor januari en februari. Daarna loop je dus een maand voor. In december wordt er niks afgeschreven.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:10

Huh, dus in december afgeschreven door oude, in januari ook en die is terug gestort. Nieuwe ook 2 keer in januari. Maar kan je zien wat er bij de betaling van december staat?

Kijk eens na of je vooraf of achteraf betaalde. Dat kan ook nog wisselen, dat oude verzekeraar achteraf inde en nieuwe vooraf

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 16:41

Lestrange01 schreef:
Nou begin januari werd er afgeschreven door de oude verzekeraar, maar dit werd een week later weer teruggestort. In december heb ik ook betaald. Dus dan is er in december al afgeschreven en dat is niet teruggestort.

Het leest alsof jouw oude verzekeraar aan het begin van de maand afschrijft. (Dus begin december voor december en begin januari voor januari)

Als je na een bepaalde datum in december over stapt (verschilt per verzekeraar) dan staat de opdracht al uit en kunnen ze dat niet meer tegen houden.
Het klinkt alsof je dat geld (januari) terug hebt gehad.

Mijn huidige verzekeraar int het bedrag vooraf. Dus deze maand begin januari de premie voor januari en deze week voor februari. Het klinkt alsof jouw nieuwe verzekeraar dat ook doet.

Het lijkt in ieder geval te kloppen gebaseerd op wat ik nu lees.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 17:37

Die #%@)&@#@*#$)* printer beneden. :x Duurt een kwartier voordat dat kreng een label op een sticker geprint heeft omdat hij het papier steeds laat vastlopen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 17:39

Afvalstoffenheffing :list: _-:(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 17:58

Verhuizen.. we hebben 95% van de spullen in ons nieuwe huid staan maar die overige 5% ophalen vinden we echt een marteling.. hopelijk morgen laatste ritje heen en weer. :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 17:58

Telpeva schreef:
Afvalstoffenheffing :list: _-:(

Ohja die wordt ook weer berekend.... verdorie

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 18:00

Iemand van stal met de vraag of ik met haar mee wil verhuizen naar elders, en of ik dan ook "even" €3500 mee kan betalen aan een loopband voor paarden ivm gebrek aan stapmolen >;)

Ik wil helemaal niet verhuizen, maar dat je klanten probeert weg te halen bij de stalhouder vind ik niet oke. :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 18:16

michelle___ schreef:
Iemand van stal met de vraag of ik met haar mee wil verhuizen naar elders, en of ik dan ook "even" €3500 mee kan betalen aan een loopband voor paarden ivm gebrek aan stapmolen >;)

Ik wil helemaal niet verhuizen, maar dat je klanten probeert weg te halen bij de stalhouder vind ik niet oke. :+

Wtf!

Bied anders aan dat je wel met haar paard wil gaan wandelen voor dat geld :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 18:29

DE POSTBEZORGER DIE MIJN PAKKETJE IN DE OPENBARE HAL BENEDEN ZET TERWIJL ER IEMAND THUIS IS..... _-:( _-:( _-:(

Ik woon in een complex met 200+ appartementen, wat denken ze nu wel niet.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 18:42

Als ik naar mijn vader ga kom ik langs een manege/pension stalling.En met dit weer staan de paarden daar altijd tot de enkels in de modder en zooi.