Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zonnetje81 schreef:Bouwmarkt is ivm dat je ooit nodige klussen hebt. Lekkages. Bedrijven die daar spullen halen.
michenou schreef:Mijn portemonnee is blij, ik iets minder, maar dat de Epplejeck en Divoza dicht zijn baal ik wel enorm van. Zó heerlijk om daar even rond te snuffelen. Zeker toen ik mijn pony net had (3 maanden geleden) kwam ik daar wekelijks.![]()
En ik zal het tuincentrum missen. Was altijd fijn om daar even over de dierenafdeling te snuffelen als ik weer hondenvoer nodig had. Bovendien hebben ze vorige week zo'n magneet label van het jasje van mijn hondje vergeten te verwijderen.. Nu zit ik dus met een magneet aan dat jasje en kan ik niet terug om deze te laten verwijderen.
Zonnetje81 schreef:EJ is open!

Sodera schreef:De lokale ondernemers waar mijn ouders wonen zijn allemaal lokaal gaan bezorgen, vaak door de ondernemer zelf.. Ik zou dat even in de gaten houden voor mensen die graag lokaal willen steunen/niet afhankelijk willen zijn van PostNL.
KimD schreef:Ik vind dit topic ook eigenlijk misplaatst. Als we een beetje kritisch kijken naar onszelf en ons land zijn we eigenlijk niet meer dan een verwende kleuter.
'Onze hele wereld staat op zijn kop.' Dat is natuurlijk grote onzin, de wereld vergaat niet omdat we niet a la minute naar een winkel kunnen hollen om op onze wenken bediend te worden.
Deze hele pandemie heeft mij leren omdenken, mij leren beseffen hoe weinig ik eigenlijk echt het huis uit moet. Hoe weinig zooi ik écht nodig heb.
Wel heb ik onze zorgmedewerkers leren waarderen en ook geleerd welke mensen in onze vrienden/kenissenkring wel normaal kunnen denken en welke we snel moesten lozen. Wat vrienden waard zijn!
En geleerd geduld te hebben, een pakketje dat wat later gebracht wordt. Who gives a flying f*ck. Onze vaste bezorgers krijgen allemaal een kerstpresentje zodra we ze weer zien.![]()
Dus nee, ik ga geen enkele winkel missen! Misschien leren we weer met zijn alle dat we niet 24/7 de deur uit hoeven. Misschien kunnen winkels weer dicht op zondag en met (tweede) feestdagen.
Wel vind ik het verschrikkelijk voor de ondernemers die zo vreselijk hard hebben geprobeerd om alles toe te passen en onder controle te houden. Maarja, wederom dat vreselijk egoïstisch en dom volk...
Er zijn (véél) ergere dingen in de wereld dan een winkel moeten missen.

Zonnetje81 schreef:michenou schreef:Mijn portemonnee is blij, ik iets minder, maar dat de Epplejeck en Divoza dicht zijn baal ik wel enorm van. Zó heerlijk om daar even rond te snuffelen. Zeker toen ik mijn pony net had (3 maanden geleden) kwam ik daar wekelijks.![]()
En ik zal het tuincentrum missen. Was altijd fijn om daar even over de dierenafdeling te snuffelen als ik weer hondenvoer nodig had. Bovendien hebben ze vorige week zo'n magneet label van het jasje van mijn hondje vergeten te verwijderen.. Nu zit ik dus met een magneet aan dat jasje en kan ik niet terug om deze te laten verwijderen.
EJ is open!
Zonnetje81 schreef:Geen idee wat ze wel/niet verkopen? Ik ga er toch niet heen, want ik ga al 9 maanden nergens heen dus dit overleef ik ook wel. Maar ze zijn wel open.
. Suzanne F. schreef:Ik las dat Wibra ook weer open wil. En Action denkt er ook over. Omdat zij ook goederen leveren die essentieel zijn. Tja, als je voor de ene toestaat moet je voor de andere ook.
Ik snap het wel dat ze het oneerlijk vinden dat Kruidvat open is. Dat kan je bijna geen drogist meer noemen natuurlijk.
_San87_ schreef:Suzanne F. schreef:Ik las dat Wibra ook weer open wil. En Action denkt er ook over. Omdat zij ook goederen leveren die essentieel zijn. Tja, als je voor de ene toestaat moet je voor de andere ook.
Ik snap het wel dat ze het oneerlijk vinden dat Kruidvat open is. Dat kan je bijna geen drogist meer noemen natuurlijk.
Juist. Dat is een speelgoedwinkel met wat paractamol en een verdwaalde zwangerschapstest.