Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luxorvalkje schreef:ApplePapple schreef:Doet fitbit ook aan de actie mee? Wil eigenlijk de nieuwste fitbit
Off topic
Je zou asr vitality kunnen checken.
Kost 3,50 per maand.
Je krijgt beweeg doelen per week en als je die haalt kun je cadeaubonnen (€5) krijgen (o.a. Voor bol)
Als je je maand doel haalt kun je cashback krijgen op je Fitbit/iWatch. (Via hun gekocht)
En per jaar korting op je verzekering (via hun afgesloten)
rozebadeend schreef:Cynthia82 schreef:EJ heeft nu 25% korting omdat de Sint in het land is.
Helaas weer niet op het geen wat ik op het oog heb.. is wintercollectie van dit jaar.
Ik hoop nog even op Black Friday
rozebadeend schreef:Cynthia82 schreef:EJ heeft nu 25% korting omdat de Sint in het land is.
Helaas weer niet op het geen wat ik op het oog heb.. is wintercollectie van dit jaar.
Ik hoop nog even op Black Friday
ZoeyDercks schreef:cursebreaker schreef:Hier nog aan't hopen dat dierenvilla een leuke korting geeft op de krabpaal die we op het oog hebben. Elk beetje korting is dan mooi meegenomen aangezien het best een bedrag is om in 1x uit te geven en wat we sowieso zouden gaan doen. Ze hadden al aangekondigd dat er kortingen kwamen met BF, maar nog niet op welke producten precies, dus even een kaarsje opsteken dat die 'van ons' er toevallig bij zit dan of er een algemene korting komt in de collectie.
Mochten ze goede korting hebben bezwijk ik ook waarschijnlijk
Ik heb nu 1 Ocicat van maar 3.5kg, maar krijg rond maart een kitten erbij misschien. Dat wil ik een stevigere voor die twee.
_Tamara schreef:Heeft iemand hier enig idee of de Decathlon wel eens korting heeft gegeven voor BF? Ik zie als ik Google berichten uit het verleden voorbij komen dat ze niet aan BF doen, maar op hun site zag ik afgelopen week wel een pagina waarin BF 2020 wordt aangekondigd..
cursebreaker schreef:ZoeyDercks schreef:
Mochten ze goede korting hebben bezwijk ik ook waarschijnlijk
Ik heb nu 1 Ocicat van maar 3.5kg, maar krijg rond maart een kitten erbij misschien. Dat wil ik een stevigere voor die twee.
Ohh ja dat snap ik dat je toe bent aan iets nieuws.
Hier hebben we nu eentje van Craenenbroek, maar onze Maine Coon is ondertussen de 5 kilo gepasseerd en zelfs als ze gewoon rustig de paal op gaat wiebelt ie al, en het deel waar ze onderaan d'r nagels in zit is nu ook echt helemaal gaar na iets meer dan een jaar gebruik. Hoog tijd voor een nieuwe dus - ook voor de toekomst als er nog een kat bij komt.
Dus we gingen sowieso binnen nu en 2 maanden een nieuwe kopen via dierenvilla, maar als ze toch BF kortingen aankondigen, gaan we daar nog even naar kijken. Als je dan korting kunt krijgen op zo'n grotere uitgave is dat altijd mooi meegenomen. Nu dus even dierenvilla in de gaten blijven houden haha.
---
verder ben ik nog wat kleine shops op instagram in de gaten aan't houden die honden halsbanden/lijnen en tags voor aan de halsbanden/tuigjes maken. Daar zal ik waarschijnlijk dan ook nog wel iets kopen komende week hihi.
Doubtless schreef:_Tamara schreef:Heeft iemand hier enig idee of de Decathlon wel eens korting heeft gegeven voor BF? Ik zie als ik Google berichten uit het verleden voorbij komen dat ze niet aan BF doen, maar op hun site zag ik afgelopen week wel een pagina waarin BF 2020 wordt aangekondigd..
Als ze het zelf aankondigen op hun website, dan zullen ze wel korting geven he