Black Friday 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthia82

Re: Black Friday 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:10

EJ heeft nu 25% korting omdat de Sint in het land is.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:15

rozebadeend schreef:
En weet iemand ook of de Epplejeck meedoet?

Vorige jaren deden ze altijd mee :j

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 09:40

Met meer dan 25%?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 10:50

Hoop zelf ook heel erg dat ze bij Heltiehorse Horse mee doen aan black friday. Ben erg fan van hun supplementen en beetje extra korting is altijd leuk.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 10:55

afkepieteke schreef:
AnoukWelsh schreef:
Weet iemand of de hunkemoller een black friday actie heeft? Kan het niet op de site vinden :D

Vorig jaar hadden ze 50% korting op alles!

Omg *\o/*

AnoukWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 11:12

Janine1990 schreef:
afkepieteke schreef:

Vorig jaar hadden ze 50% korting op alles!

Dat zou super goed uitkomen *\o/*

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 11:14

Wij zijn opzoek naar dyson v11 hopelijk komt die in de aanbieding

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:00

Cynthia82 schreef:
Met meer dan 25%?

Vorige jaren was er extra korting op geselecteerde artikelen. Dat waren dan spullen oude collecties die over zijn. Verder is het denk ik gewoon 25%

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:27

Luxorvalkje schreef:
ApplePapple schreef:
Doet fitbit ook aan de actie mee? Wil eigenlijk de nieuwste fitbit :D

Off topic

Je zou asr vitality kunnen checken.

Kost 3,50 per maand.
Je krijgt beweeg doelen per week en als je die haalt kun je cadeaubonnen (€5) krijgen (o.a. Voor bol)
Als je je maand doel haalt kun je cashback krijgen op je Fitbit/iWatch. (Via hun gekocht)
En per jaar korting op je verzekering (via hun afgesloten)

Bedankt voor de tip!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 12:47

Oh ja, Black Friday én Cyber Monday.

Ik wil een aantal spellen met kortingsssss kopen: Assassin's Creed Valhalla en Horizon Zero Dawn voor op de PC. Dus als iemand ze met korting voorbij ziet komen, tip mij alsjeblieft :))

Verder mag ik écht geen geld uitgeven :+

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 13:11

Cynthia82 schreef:

Helaas weer niet op het geen wat ik op het oog heb.. is wintercollectie van dit jaar.
Ik hoop nog even op Black Friday :+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 13:12

IK hoop dat Omoda met een goede korting komt.
en een goede ruitersportzaak wil graag een nieuw hoofdstel, en dan graag meer als altijd de standaard 25% korting die ze vaak hebben

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 13:29

rozebadeend schreef:
Cynthia82 schreef:

Helaas weer niet op het geen wat ik op het oog heb.. is wintercollectie van dit jaar.

Die 25% is op alles nu, niet alleen op de wintercollectie. Hoewel ‘alles’ vaak een vaag begrip is (muv voer, supplementen, zadels, etc etc :+)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:36

De bodyshop heeft nu al 25% korting op alles.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:40

rozebadeend schreef:
Cynthia82 schreef:

EJ sluit steeds meer uit van hun kortingsacties. Het begon met Ariat en zadels en nu is de lijst wel 10 keer zo lang en ook een hoop productgroepen vallen er buiten.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:51

ZoeyDercks schreef:
cursebreaker schreef:
Hier nog aan't hopen dat dierenvilla een leuke korting geeft op de krabpaal die we op het oog hebben. Elk beetje korting is dan mooi meegenomen aangezien het best een bedrag is om in 1x uit te geven en wat we sowieso zouden gaan doen. Ze hadden al aangekondigd dat er kortingen kwamen met BF, maar nog niet op welke producten precies, dus even een kaarsje opsteken dat die 'van ons' er toevallig bij zit dan of er een algemene korting komt in de collectie.

Mochten ze goede korting hebben bezwijk ik ook waarschijnlijk :+
Ik heb nu 1 Ocicat van maar 3.5kg, maar krijg rond maart een kitten erbij misschien. Dat wil ik een stevigere voor die twee.

Ohh ja dat snap ik dat je toe bent aan iets nieuws.

Hier hebben we nu eentje van Craenenbroek, maar onze Maine Coon is ondertussen de 5 kilo gepasseerd en zelfs als ze gewoon rustig de paal op gaat wiebelt ie al, en het deel waar ze onderaan d'r nagels in zit is nu ook echt helemaal gaar na iets meer dan een jaar gebruik. Hoog tijd voor een nieuwe dus - ook voor de toekomst als er nog een kat bij komt.

Dus we gingen sowieso binnen nu en 2 maanden een nieuwe kopen via dierenvilla, maar als ze toch BF kortingen aankondigen, gaan we daar nog even naar kijken. Als je dan korting kunt krijgen op zo'n grotere uitgave is dat altijd mooi meegenomen. Nu dus even dierenvilla in de gaten blijven houden haha.

---

verder ben ik nog wat kleine shops op instagram in de gaten aan't houden die honden halsbanden/lijnen en tags voor aan de halsbanden/tuigjes maken. Daar zal ik waarschijnlijk dan ook nog wel iets kopen komende week hihi.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:53

Heeft iemand hier enig idee of de Decathlon wel eens korting heeft gegeven voor BF? Ik zie als ik Google berichten uit het verleden voorbij komen dat ze niet aan BF doen, maar op hun site zag ik afgelopen week wel een pagina waarin BF 2020 wordt aangekondigd.. :9

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:59

_Tamara schreef:
Heeft iemand hier enig idee of de Decathlon wel eens korting heeft gegeven voor BF? Ik zie als ik Google berichten uit het verleden voorbij komen dat ze niet aan BF doen, maar op hun site zag ik afgelopen week wel een pagina waarin BF 2020 wordt aangekondigd.. :9

Als ze het zelf aankondigen op hun website, dan zullen ze wel korting geven he ;-)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 17:54

cursebreaker schreef:
ZoeyDercks schreef:

Mochten ze goede korting hebben bezwijk ik ook waarschijnlijk :+
Ik heb nu 1 Ocicat van maar 3.5kg, maar krijg rond maart een kitten erbij misschien. Dat wil ik een stevigere voor die twee.

Ohh ja dat snap ik dat je toe bent aan iets nieuws.

Hier hebben we nu eentje van Craenenbroek, maar onze Maine Coon is ondertussen de 5 kilo gepasseerd en zelfs als ze gewoon rustig de paal op gaat wiebelt ie al, en het deel waar ze onderaan d'r nagels in zit is nu ook echt helemaal gaar na iets meer dan een jaar gebruik. Hoog tijd voor een nieuwe dus - ook voor de toekomst als er nog een kat bij komt.

Dus we gingen sowieso binnen nu en 2 maanden een nieuwe kopen via dierenvilla, maar als ze toch BF kortingen aankondigen, gaan we daar nog even naar kijken. Als je dan korting kunt krijgen op zo'n grotere uitgave is dat altijd mooi meegenomen. Nu dus even dierenvilla in de gaten blijven houden haha.

---

verder ben ik nog wat kleine shops op instagram in de gaten aan't houden die honden halsbanden/lijnen en tags voor aan de halsbanden/tuigjes maken. Daar zal ik waarschijnlijk dan ook nog wel iets kopen komende week hihi.

Haha ja dat wiebelen herken ik! En die van mij weegt echt weinig.
Het voordeel aan die rhrquality palen van dieren villa is dat je losse onderdelen kunt bestellen.

Op de site van dieren villa staat wel al dat ze meedoen en nog volgt met welke modellen :D dus hopelijk zit er een model voor ons beiden tussen!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:00

Ik ben aan het azen op een aquarium en een bijzettafel. Dus als iemand al weet waar zulke spullen waarschijnlijk in de aanbieding zijn...

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:33

Ik wil een robot stofzuiger, dus hoop dat die ook met korting gaan. En misschien wat andere slimme apparatuur, chromecast en slimme stekker.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:45

gr_roos schreef:
EJ sluit steeds meer uit van hun kortingsacties. Het begon met Ariat en zadels en nu is de lijst wel 10 keer zo lang en ook een hoop productgroepen vallen er buiten.

Helaas ligt dat niet aan de winkel maar aan het merk.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:12

Doubtless schreef:
_Tamara schreef:

Als ze het zelf aankondigen op hun website, dan zullen ze wel korting geven he ;-)

Zo duidelijk waren ze dan helaas weer niet in die tekst en die pagina is nu verwijderd.... dus tja, ze houden het spannend :+ dan nog maar een week geduld hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:17

Mijn droger is overleden.. Is het interessant om op BF te wachten?

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:31

ik zou het wel doen. Want de kans is groot dat zo kort voor bf de reguliere prijzen hoger liggen dan normaal.