HorseTimeXL schreef:ik heb spontaan de christmas station van Sky radio aangezet
Waar zit die HorseTime?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:__Sannne schreef:Hier komt ook een nepperd. Ik wil graag half november al de boom opzetten en wil niet dat die tegen de tijd dat het Kerst is helemaal kaal wordt. Ook handiger met opruimen. Het liefst wil ik 1 met van die "echte" nepnaalden, maar die zijn wel erg prijzig. Moet maar even kijken welke het wordt.
Mijn echte boom stond begin november al en bleef mooi tot 6 januari. Ik had dan wel een boom met kluit.
katybug schreef:_San87_ schreef:
Mijn echte boom stond begin november al en bleef mooi tot 6 januari. Ik had dan wel een boom met kluit.
Zo dat is echt lang! Wij hadden vroeger altijd een boom met kluit maar in mijn herinnering bleef die niet zo lang mooi.
Wij hebben een nepboom met plastic ballen ivm de katten. De oudste kat heeft nooit wat met de kerstboom gedaan. Ook niet als kitten. De jongste twee katten zijn boefjes en spelen graag met alle ballen en ornamenten.
Gisteren heb ik snoerloze ledkaarsen besteld voor in de kerstboom. Ben benieuwd.
Qua muziek staat hier pentatonix op en dan al hun kerstnummers vanuit de apple playlist. Lekker mee blèren haha
. _San87_ schreef:Mijn echte boom stond begin november al en bleef mooi tot 6 januari. Ik had dan wel een boom met kluit.
.[/quote]
_San87_ schreef:__Sannne schreef:Hier komt ook een nepperd. Ik wil graag half november al de boom opzetten en wil niet dat die tegen de tijd dat het Kerst is helemaal kaal wordt. Ook handiger met opruimen. Het liefst wil ik 1 met van die "echte" nepnaalden, maar die zijn wel erg prijzig. Moet maar even kijken welke het wordt.

Suzanne F. schreef:Hier op het werk gisteren ook de hele dag de kerstzender van Sky aangehad. Kan nu geen kerstliedje meer horen, heb ze in de herhaling verschillende keren voorbij horen komen.
Ik heb twee kleine nepboompjes. Een normale en eentje is een bolletje op een stam met lichtjes er al in.
Ik begin echt pas half December met kertsmuziek en met kerst 1 kerstfilm als we er zin in hebben, zo zwaar heb ik het ook weer niet te pakken.
Jis_ schreef:Suzanne F. schreef:Hier op het werk gisteren ook de hele dag de kerstzender van Sky aangehad. Kan nu geen kerstliedje meer horen, heb ze in de herhaling verschillende keren voorbij horen komen.
Ik heb twee kleine nepboompjes. Een normale en eentje is een bolletje op een stam met lichtjes er al in.
Ik begin echt pas half December met kertsmuziek en met kerst 1 kerstfilm als we er zin in hebben, zo zwaar heb ik het ook weer niet te pakken.
![]()
Dat heb ik ook met oliebollen, als ik daar een week of wat eerder aan begin heb ik daar met oud en nieuw echt geen zin meer in.
Ceetje_bokt schreef:Wij wonen direct langs een polderweg en hebben toch echt lichtjes langs de dakgoot. Gaat prima.
[ [url=m/w7TNHB.jpg]Afbeelding[/url] ]

), of Harry Potter marathon, en dan nog wat losse andere films tussendoor (zoals Rare Exports). Maar zeker geen films als Home Alone, of andere kleffe kerstfilms. Dat is zo niet mijn smaak
Ceetje_bokt schreef:Siamsmeesje schreef:En buiten aan de voorkant hebben we niets, iets te dicht bij de straat. Ik vind het wel altijd leuk om al die lichtjes te zien als ik thuiskom 's avonds.
Wij wonen direct langs een polderweg en hebben toch echt lichtjes langs de dakgoot. Gaat prima.
[ [url=m/w7TNHB.jpg]Afbeelding[/url] ]
ElJinete schreef:Ik wil misschien dit jaar een nep boom kopen. Na jaren te hebben gezegd dat ik er niet aan ga beginnen, begin ik toch te twijfelen. Wie heeft er tips voor een mooie nep boom?