Grappig die katten.
Dit is maatje small, mag niets smaller zijn in breedte maar ik heb in de lengte nog wel wat ruimte over.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Ik heb mijn eerste mondkapjes ook gemaakt. Gelukkig had ik nog een paar van die clips waarmee zakken koekjes gesloten worden, perfect voor de neus. En de bril beslaat niet.
Warboel schreef:Ohhh leuk topic, zie echt leuke voorbij komen! Die van Redbubble zijn ook echt geniaal, superleuke hebben ze daar
Van de Hema, heb er nog een paar maar deze is mn favoriet![]()
[ [url=m/2AFoqh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van de Etos, gelijk bij de opticien lenzen geregeld want werd gek van die beslaande bril tijdens werk en met -7 is zonder bril werken niet echt een optieik weet van het trucje van de elastieken “omdraaien” maar dat gaat enorm irriteren aan mn oren dus voor een hele dag is dat ook geen optie.
[ [url=m/mJ7GbI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twilight schreef:Libelle patroonmaar wel na binnenstebuiten keren de randen weer langs gestikt voor stevigheid.
Merel schreef:heeft iemand een tip voor fijne wasbare mondkapjes die je moet strikken (dus niet met die elastiekjes achter je oren)?
MyWishMax schreef:[ [url=m/w0GctD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook 1 wasbare binnen, de rest wacht ik nog op. Vind die wegwerp dingen niks qua verbruik. Wassen doe ik toch al regelmatig 1 was op hoge temperatuur. Hij is alleen net wat groot haha. Niet zozeer dat die open staat, maar hij komt erg dicht op ogen
Echwel schreef:Echwel schreef:
Voor de brildragers