Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Ik kom dit topic net tegen. Heb afgelopen woensdag mijn riedeltje longfuctie test, rontgen en bloed prikken gehad.( Tergooi Hilversum) Hoefde helemaal niet te laten testen vooraf.
Oh en het ziekenhuis loopt 2 maanden achter dus zomaar even iemand in plannen is ook niet mogelijk..je moet gewoon netjes op je oproep wachten.
Popstra schreef:I
Oh en het ziekenhuis loopt 2 maanden achter dus zomaar even iemand in plannen is ook niet mogelijk..je moet gewoon netjes op je oproep wachten.
MarliesV schreef:ik wil er niks mee zeggen! Gewoon mijn ervaring delen. En ja dat zal per ziekenhuis verschillenPopstra schreef:Ik kom dit topic net tegen. Heb afgelopen woensdag mijn riedeltje longfuctie test, rontgen en bloed prikken gehad.( Tergooi Hilversum) Hoefde helemaal niet te laten testen vooraf.
En wat wil je nu eigenlijk hier mee zeggen? Of heb je graag dat we tussen de regels door lezen. Flauw.
TS, snapte de keuze voor uitstellen niet maar inmiddels is het wel duidelijk.
Hoop dat je van die rottige restverschijnselen af komt.