Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Myfairytale dat is naar.
Sterkte.
Zertab schreef:Ik wist het natuurlijk ergens al. Je blokkeert niet iemand als je diegene in je leven wil. Maar de bevestiging dat hij me niet gemist heeft... au... Alsof mijn hart opnieuw gebroken is.
Cayenne schreef:Myfairytale schreef:Dikke knuffel en sterkte voor iedereen!
Net de (dikke) rekening ontvangen voor de dierenartsbezoeken en de euthanasie van onze hond. Het doet nog steeds zóveel pijn.Heel veel sterkte! Zo herkenbaar!
pjer schreef:Vandaag de begravenis gehad van die vriendin. Blijkt dat ze inderdaad met bijna niemand meer contact had. Iedereen zat met vragen. Heel heel triest.
Robijntjah schreef:Vrijdag ga ik trouwen en vandaag gaat er zo ongeveer alles mis wat mis kan gaan.
Verkeerde jurk geleverd, stiefdochter verkouden, vriend van mijn getuige verkouden en gedoe met schoonfamilie.
Ik ben echt even klaar gewoon
candalisa schreef:Robijntjah wat sneu probeer van de kleine dingen te genieten en laat de rest los het is jou dag jij moet stralen!
Ik ben verdrietig om dat ik steeds mijn lichamelijke pijn moet verbijten om maar de dagelijks leven door gaat en niemand mij werk uit handen zal nemen. Met een schouder uit de kom gewoon alle thuis werkzaam taken moeten doen en eten op tafel moeten zetten. Dan mijn huilbuien van pijn en frustratie gewoon worden genegeerd. M’n emmer is nu opneem druppel na vol dus weet niet wat er dan gebeurt maar niks goeds iig...
wyoming schreef:Dat ik zo gewend ben om te doen wat andere willen (moeder en ex) dat ik nu niet weet wat ik zelf wil.
_Nynke schreef:Sterkte en een knuffel aan iedereen die het nodig heefthet is nogal een drempel om een onbekende een berichtje te sturen, maar ook mijn pb staat open.
Ik ben verdrietig omdat mijn paard afgelopen weekend verstoppingskoliek had en er nooit een einde lijkt te komen aan alle pech. In februari stond ze met dubbele einschuss meer dan een week in de kliniek omdat de dierenarts niet op tijd juist behandelde (weigerde AB te geven ondanks herhaaldelijk vragen omdat mijn stalgenoten zeiden dat ik er echt om moest vragen), ik wist niet beter want ik kende de aandoening alleen van naam..
Vervolgens zaten ze er in de kliniek ook naast want ze dachten dat ze mok + stalbenen had terwijl ze daar met koorts stond en alleen maar zieker werdook daar moeten smeken om AB en pijnstiller..
Pas bij de second opinion in een andere kliniek kwamen ze met de juiste behandeling.
Ik ben gewoon verdrietig omdat het relatief 'simpel' had kunnen zijn. Door heel veel geld en tijd te investeren in herstel zie je het nauwelijks aan de achterbenen als je het niet weet. Maar toch zit het mij nog steeds dwars dat we niet gewoon direct zijn geholpen en dat niemand echt mn verhaal aan wilde horen naar mijn idee..
Ik vraag me echt af wat mijn paard en ik verkeerd hebben gedaan dat het gewoon nooit eens afgelopen is. Het is net alsof het ook alleen maar erger wordt naarmate je meer je best doet. En dan zie ik sommige mensen dingen doen met hun paard waarvan ik denk: als ik dat doe dan ligt die van mij morgen te creperen of is stokkreupel of weet ik veel wat![]()
Verder loop ik nu al achter met mijn afstudeerscriptiewaar ik ook nogal moedeloos van word.
CalipsoLover schreef:Hier ook even een serieus baalmoment. Ik had een herexamen, enorm hard voor gewerkt. Goed geleerd, examen ging vlot dus dacht dat ik sowieso geslaagd ging zijn, meestal zit mijn gevoel ook altijd juist. Had er een vriendin van me die op de directie werkt van de hogeschool mijn punten al gezien en laten weten dat ik erdoor was en op beide oren kon slapen. Ze had het zelfs al tegen een andere vriendin verteld. Krijg ik gisteren mijn punten, en ben ik net niet geslaagd maar wordt gedelibereerd. Ik viel uiteraard helemaal uit de lucht, want het examen ging écht écht écht heel goed. En dan nog iemand die zogezegd je punten al gezien had zegt dat je erdoor bent. Ik heb even heel hard gehuild.
emilyslaluna schreef:CalipsoLover schreef:Hier ook even een serieus baalmoment. Ik had een herexamen, enorm hard voor gewerkt. Goed geleerd, examen ging vlot dus dacht dat ik sowieso geslaagd ging zijn, meestal zit mijn gevoel ook altijd juist. Had er een vriendin van me die op de directie werkt van de hogeschool mijn punten al gezien en laten weten dat ik erdoor was en op beide oren kon slapen. Ze had het zelfs al tegen een andere vriendin verteld. Krijg ik gisteren mijn punten, en ben ik net niet geslaagd maar wordt gedelibereerd. Ik viel uiteraard helemaal uit de lucht, want het examen ging écht écht écht heel goed. En dan nog iemand die zogezegd je punten al gezien had zegt dat je erdoor bent. Ik heb even heel hard gehuild.
Wat vervelend zeg! Hoe kan het dan dat je vriendin zei dat je geslaagd was? Verkeerd gelezen?