Zomerfrustraties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Zomerfrustraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 07:44

Gelderland is groot. Geen druppel ...

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 07:50

Hier, regio Nijmegen, ging het gisteren knetterhard te keer. Heerlijk. Tijdens de onweersbui was het zo 7 graden koeler, maar dat klom wel meteen weer op. Uiteindelijk kon ik rond 21.00 uur de deuren open gooien en die staan nu weer open. Van 28,5 binnen naar nu 26,5, lager wil ie niet, maar ik ben dr blij mee.

Het is nu buiten 24 graden en bewolkt. Deuren en ramen gaan bijna weer dicht. Wel benauwd en plakkerig trouwens, maar ik vind het toch even een verademing. En in plaats van de verwachte 35 voorspellen ze vandaag 32 graden.

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 07:51

Haha dat we al blij kunnen zijn met die paar graden verschil maar nog steeds heet :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 07:54

Fitzroy schreef:

Nou echt ik heb geen regen gezien hier

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 08:02

In den haag was het gisteravond ineens donker. Maar helaas niks gevallen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 08:07

Jaa, hier ook 'maar' 31 graden vandaag.
Is toch iets koeler dan 36 :+. Airco maar weer aangslingerd

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:20

Lau schreef:
Fitzroy schreef:

Nou echt ik heb geen regen gezien hier

Ik ook niet :n

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:30

Hier tot een half uur geleden bewolkt geweest, dat was wel fijn.
Nu wel zon maar het waait, nu nog wel uit te houden buiten. Kijken wat de rest van de dag brengt.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:48

djinnie schreef:
Hier, regio Nijmegen, ging het gisteren knetterhard te keer. Heerlijk. Tijdens de onweersbui was het zo 7 graden koeler, maar dat klom wel meteen weer op. Uiteindelijk kon ik rond 21.00 uur de deuren open gooien en die staan nu weer open. Van 28,5 binnen naar nu 26,5, lager wil ie niet, maar ik ben dr blij mee.

Het is nu buiten 24 graden en bewolkt. Deuren en ramen gaan bijna weer dicht. Wel benauwd en plakkerig trouwens, maar ik vind het toch even een verademing. En in plaats van de verwachte 35 voorspellen ze vandaag 32 graden.

Herveld, tussen Arnhem en Nijmegen ook super hard tekeer vannacht, veel regen, wind en harde knallen en dikke flitsen.... nu super benauwd

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:52

x_Jeanine_x schreef:
djinnie schreef:

Herveld, tussen Arnhem en Nijmegen ook super hard tekeer vannacht, veel regen, wind en harde knallen en dikke flitsen.... nu super benauwd

Ik had in Arnhem moeten blijven wonen :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:56

Hier in sud west fryslan niks. -O-
Weer een vieze plaknacht. Het was ook zo vies benauwd op de slaapkamer.
Volgende week gelukkig een stuk koeler en regen. :)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:11

Hier gisteravond ook veel onweer en regen en daarna 24 gr. kon eindelijk eens goed luchten allemaal. Vanmorgen ook nog bewolkt tot 10u en goed te luchten. Daarna begon de zon te schijnen en het is nu alweer vies warm en benauwd..binnen gelukkig wel afgekoeld naar 25 graden en ik heb eindelijk eens fatsoenlijk kunnen slapen. (wel echt zooo oververmoeid)

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:31

Gistermiddag zou het volgens de buienradar gaan regenen, zo'n 6mm, maar steeds werd het later en geen druppel gevallen.
Savonds ging het op eens flink waaien en de hagelkanonnen hier in de buurt gingen af, maar volgens mij is het daar ook bij gebleven.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens zo heel slecht slaap in mijn woonkamer op een luchtbed, op mijn slaapkamer is het echt veel te warm op het moment. Maar goed hoop dat het snel zal afkoelen, ben het zo spuugzat. Wil weer normaal iets kunnen doen zonder dat er bij elke beweging druppels over je lijf lopen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 10:31

Renske_W schreef:
Hier in sud west fryslan niks. -O-
Weer een vieze plaknacht. Het was ook zo vies benauwd op de slaapkamer.
Volgende week gelukkig een stuk koeler en regen. :)

Maar voordat de hitte uit huis is is het zo een paar weken verder

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 11:03

Lau schreef:
x_Jeanine_x schreef:

Ik had in Arnhem moeten blijven wonen :')

Troost je, hier in Arnhem ook helemaal niks gehad -O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 16:17

Afijn... lig ik net lekker op bedje... ventilatortjes aan... lig ik bijna te slapen omdat ik mij op een tropisch strand waande aan de zee... gaat mijn telefoon :( Daar ging mijn dutje

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-20 16:49

purny schreef:
Afijn... lig ik net lekker op bedje... ventilatortjes aan... lig ik bijna te slapen omdat ik mij op een tropisch strand waande aan de zee... gaat mijn telefoon :( Daar ging mijn dutje

Dan voel je zo de behoefte om je telefoon vliegles te geven!!!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:31

Haha, nou, ik droomde vanmiddag tijdens mijn dutje over vlees dat nog in de gft- container moest en waar de maden al in zaten := Ik was maar wat blij dat ik wakker werd en ik helemaal geen vlees heb om weg te gooien.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:43

Fitzroy schreef:
Haha, nou, ik droomde vanmiddag tijdens mijn dutje over vlees dat nog in de gft- container moest en waar de maden al in zaten := Ik was maar wat blij dat ik wakker werd en ik helemaal geen vlees heb om weg te gooien.

Getsie... ik heb laatst over Mark rutte gedroomd.... hoe ik erbij kom weet ik nog steeds niet

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:49

Fitzroy schreef:

:r Maden. Gets. Ik had vandaag vliegeneitjes in mijn vuilnisbak. Gelukkig ook een container, dus de vuilniszak ging mooi daarheen (hallo maden :wave: ) en de vuilnisbak is goed gewassen, maar ik krijg daar wel altijd psychisch de kriebels van.

Nog zo'n "voordeel" van de zomer... net als uitgedroogde planten in de tuin, zweet op ieder oppervlak en slechte nachten. Ik wil ieder ander seizoen liever dan de zomer.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 18:06

Ben gek op de zomer maar deze hitte is zelfs mij teveel van het goede.

Op mijn werk vries ik bijna dood om na mijn werk gecremeerd te worden.

Ik werk in een gekoelde ruimte 4+ tot 6° celcius. En dan is de overgang wel erg groot.

Weinig slaap, want plak plak plak en de honden onrustig vanwege de warmte. 4 ventilatoren aan. Echt bijna niet te doen. Voel mij ziek!

En blijkbaar heeft de halve stad ook last van korte lontjes door de warmte. Bijvoorbeeld bij geen ruimte geven in het verkeer en gaan serieus voor je neus met elkaar op de vuist.
Jongens? Het is al warm genoeg moet dit echt?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 18:57

Ik heb echt geen zin om straks naar mijn werk te gaan na 4 heerlijke vrije dagen -O- zeker niet omdat het 40+ is op mijn werk %)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-20 19:04

purny schreef:
Fitzroy schreef:

Getsie... ik heb laatst over Mark rutte gedroomd.... hoe ik erbij kom weet ik nog steeds niet

Was dat n droom of n nachtmerrie?!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-20 19:07

Seventje schreef:
Ben gek op de zomer maar deze hitte is zelfs mij teveel van het goede.

Op mijn werk vries ik bijna dood om na mijn werk gecremeerd te worden.

Ik werk in een gekoelde ruimte 4+ tot 6° celcius. En dan is de overgang wel erg groot.

Weinig slaap, want plak plak plak en de honden onrustig vanwege de warmte. 4 ventilatoren aan. Echt bijna niet te doen. Voel mij ziek!

En blijkbaar heeft de halve stad ook last van korte lontjes door de warmte. Bijvoorbeeld bij geen ruimte geven in het verkeer en gaan serieus voor je neus met elkaar op de vuist.
Jongens? Het is al warm genoeg moet dit echt?

Kun je niet op het werk slapen? :')

Sorry.

Ooh jaa! Vandaag ook in de Aldi.
Nieuwe caisière, en ze vind het spannend. Geeft niks. Neem je tijd, maar maak vooral van je bijbaan een beetje je hobby.
Hoofd caisière stond er naast en was het mee eens.

Hoor ik ineens in de rij, van wel... Ja ja, drie klanten! De tweede klant roepen. "Ja, heb niet de hele dag de tijd hoor?!"

En ik dacht. Als jij nu een zwembad hebt, had je er nooit uit moeten komen, kwallen horen namelijk niet op het vaste land.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 19:23

Citaat:
En ik dacht. Als jij nu een zwembad hebt, had je er nooit uit moeten komen, kwallen horen namelijk niet op het vaste land.

Oke, quote verkloot, maar deze is geniaal. _/-\o_ _O-