Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
djinnie schreef:Hier, regio Nijmegen, ging het gisteren knetterhard te keer. Heerlijk. Tijdens de onweersbui was het zo 7 graden koeler, maar dat klom wel meteen weer op. Uiteindelijk kon ik rond 21.00 uur de deuren open gooien en die staan nu weer open. Van 28,5 binnen naar nu 26,5, lager wil ie niet, maar ik ben dr blij mee.
Het is nu buiten 24 graden en bewolkt. Deuren en ramen gaan bijna weer dicht. Wel benauwd en plakkerig trouwens, maar ik vind het toch even een verademing. En in plaats van de verwachte 35 voorspellen ze vandaag 32 graden.
x_Jeanine_x schreef:djinnie schreef:Hier, regio Nijmegen, ging het gisteren knetterhard te keer. Heerlijk. Tijdens de onweersbui was het zo 7 graden koeler, maar dat klom wel meteen weer op. Uiteindelijk kon ik rond 21.00 uur de deuren open gooien en die staan nu weer open. Van 28,5 binnen naar nu 26,5, lager wil ie niet, maar ik ben dr blij mee.
Het is nu buiten 24 graden en bewolkt. Deuren en ramen gaan bijna weer dicht. Wel benauwd en plakkerig trouwens, maar ik vind het toch even een verademing. En in plaats van de verwachte 35 voorspellen ze vandaag 32 graden.
Herveld, tussen Arnhem en Nijmegen ook super hard tekeer vannacht, veel regen, wind en harde knallen en dikke flitsen.... nu super benauwd
Daar ging mijn dutje Fitzroy schreef:Haha, nou, ik droomde vanmiddag tijdens mijn dutje over vlees dat nog in de gft- container moest en waar de maden al in zatenIk was maar wat blij dat ik wakker werd en ik helemaal geen vlees heb om weg te gooien.
Fitzroy schreef:Haha, nou, ik droomde vanmiddag tijdens mijn dutje over vlees dat nog in de gft- container moest en waar de maden al in zatenIk was maar wat blij dat ik wakker werd en ik helemaal geen vlees heb om weg te gooien.
Maden. Gets. Ik had vandaag vliegeneitjes in mijn vuilnisbak. Gelukkig ook een container, dus de vuilniszak ging mooi daarheen (hallo maden
) en de vuilnisbak is goed gewassen, maar ik krijg daar wel altijd psychisch de kriebels van.
zeker niet omdat het 40+ is op mijn werk
purny schreef:Fitzroy schreef:Haha, nou, ik droomde vanmiddag tijdens mijn dutje over vlees dat nog in de gft- container moest en waar de maden al in zatenIk was maar wat blij dat ik wakker werd en ik helemaal geen vlees heb om weg te gooien.
Getsie... ik heb laatst over Mark rutte gedroomd.... hoe ik erbij kom weet ik nog steeds niet
Seventje schreef:Ben gek op de zomer maar deze hitte is zelfs mij teveel van het goede.
Op mijn werk vries ik bijna dood om na mijn werk gecremeerd te worden.
Ik werk in een gekoelde ruimte 4+ tot 6° celcius. En dan is de overgang wel erg groot.
Weinig slaap, want plak plak plak en de honden onrustig vanwege de warmte. 4 ventilatoren aan. Echt bijna niet te doen. Voel mij ziek!
En blijkbaar heeft de halve stad ook last van korte lontjes door de warmte. Bijvoorbeeld bij geen ruimte geven in het verkeer en gaan serieus voor je neus met elkaar op de vuist.
Jongens? Het is al warm genoeg moet dit echt?