Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Binkie_Eline

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:20

Dat ik op mijn werk gemeld heb dat ik op de maandag niet kan werken, zeker de maandagavond niet, en dat ze me op maandagavond inplannen :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 15:53

Dat nieuw gekochte ongeopende medicatie niet meer retour mag naar de dierenarts, en zeeeeeeeeker niet vanwege de Corona.

-O-
Dus ... als iemand nog novacam wilt ..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:08

cjb schreef:
Ik erger me eraan, dat er op steeds meer nieuws sites premium artikelen worden geplaatst.
Zet de getoonde reclame er dan ook geblurd achter. Of geef het gewoon vrij. De inkomsten van de getoonde reclame harken ze wel binnen.

Nou dit dus!
Grote nieuwskop en klein premium enzo, bah en ik weiger een abonnement te nemen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 16:40

Premium artiekelen gewoon even openen in een incognito/prive venster van je browser. Dit werkt prima bij de meeste (alle die ik tot nu toe ben tegen gekomen) kranten waarbij je een x aantal premium artiekelen mag lezen per week/maand. Door het incognito kunnen er geen cookies geplaatst en afgelezen worden waardoor de website geen teller kan bijhouden aan het aantal keer dat je een premium artiekel hebt gelezen.

Ik irriteer me aan alles. Ruk geslapen. Veel te warm. Weinig motivatie. Nergens zin in.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:04

Ergernis niet maar wel medelijden met onze hond.
Hij heeft vanochtend zijn entingen gehad en is nu timide en heeft pijn.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:06

Tuin onkruid vrij maken wat een ellende. Groeit zo hard. :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:29

Meeleesstenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:34

Ik erger me aan een dude die me half stalkt. Als ik niet reageer wil ik wss niet praten of kan dat niet. Doei.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 17:53

Dat de post nl bezorger ons hek eruit rijdt, en dat voor het gemak niet even meld maar gewoon weg gaat.

Voor de beeldvorming, wij hebben groot gietijzer sierhekwerk, waarvan nu 1 pilaar ontwricht is uit het beton en sluiten dus niet meer gaat. Niet iets dat je niet in de gaten hebt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 19:03

Sanniejtjuh schreef:
Dat de post nl bezorger ons hek eruit rijdt, en dat voor het gemak niet even meld maar gewoon weg gaat.

Voor de beeldvorming, wij hebben groot gietijzer sierhekwerk, waarvan nu 1 pilaar ontwricht is uit het beton en sluiten dus niet meer gaat. Niet iets dat je niet in de gaten hebt.

Contact opnemen met postnl? Denk dat zij wel kunnen achterhalen welke bezorger dat geweest is. Wel heel erg zuur dat hij doorrijdt

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 19:09

Zebrastreep schreef:
Sanniejtjuh schreef:

Contact opnemen met postnl? Denk dat zij wel kunnen achterhalen welke bezorger dat geweest is. Wel heel erg zuur dat hij doorrijdt

Dat is uiteraard gebeurd. Er word als het goed is met ons contact opgenomen door de desbetreffende leidinggevende van de bezorger. Het siert hem niet inderdaad.

Maar het lijkt wel een vloek soms, en heb dan gewoon helemaal geen zin in al dat gedoe geregel ect. Dat komt altijd in 10 voud ofzo.

Er komt morgen nog een pakje, wie weet }:)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 19:45

Dat ik niet weet wat ik nou wil. Eigenlijk krijg ik heel sterk de neiging om te stoppen met school om te gaan werken, dan kan ik ook veel meer leuke dingen doen qua geld. Nu kom ik net met mijn boodschappen en huur rond

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 19:47

Solliciteren, al die vervelende afwijzingen. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 19:56

Zebrastreep schreef:
Sanniejtjuh schreef:

Dat is uiteraard gebeurd. Er word als het goed is met ons contact opgenomen door de desbetreffende leidinggevende van de bezorger. Het siert hem niet inderdaad.

Maar het lijkt wel een vloek soms, en heb dan gewoon helemaal geen zin in al dat gedoe geregel ect. Dat komt altijd in 10 voud ofzo.

Er komt morgen nog een pakje, wie weet }:)[/quote]

Is altijd zo dat het lang duurt om dat soort dingen op te lossen -O- Vooral als de tegenpartij wat moet betalen proberen ze er altijd onderuit te komen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 20:00

Mijn mogelijke allergieën voor weet ik veel wat maar elke keer een droog pijnlijk gevoel in de keel , snotneus en kriebels op mijn huid en in mij mond / keel ben ik wel klaar mee!

Nu bleken er processie rupsen op stal aanwezig te zijn... Niet erg natuurlijk maar kan wel verklaren waarom mijn klachten altijd erger zijn als ik bij mijn paard ben geweest en in de bak heb gereden.

Ze zijn weggehaald dus ben benieuwd helaas staat het hele dorp vol met eiken bomen is geen ontkomen aan....

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 20:40

Dat ik te snel mijn teksten plaats zonder eerst ff na te lezen: vergeet weleens een woord en dan krijg je hele rare zinnen. Sowieso leest het gewoon niet fijn voor een ander..

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 20:59

Dat ik heel graag dingen wil maken met de naaimachine om te oefenen, maar ik heb geen lappen stof om te kunnen oefenen |(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 21:27

Dat ik gewoon geen paard kan vinden na mijn smaak. Al weet ik niet eens wat dat precies is en dat irriteert mij ook.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 21:37

[/quote="maylotje"]VickyS ik hoop dat de dealer dit snel oplost en je meg mooi weer op pad kunt met de wagen. [/quote]

Dat denk ik niet.Ik vond het al vreemd dat ik een papier moest tekenen met daarop vermeld dat ik de koets terug had meegenomen met de onderdelen maar dat ik niet mocht terug komen op de meegegeven onderdelen.
Nu weet ik dus waarom.

Edit:quoten ging niet helemaal goed.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 21:50

Dat ik te lui geworden ben om hele zinnen te appen naar mensen die mij ook met 5 woorden snappen.

Dus nu weer even mijn best doen fatsoenlijke zinnen ervan te maken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 22:09

Dat ik voorgaande jaren altijd vreselijke stress had voor een vakantie en al dagen vooraf in de weer was met lijstjes. Dit jaar ben ik opvallend kalm. Morgen gaan we weg en ik ga morgenochtend pas mijn koffer inpakken. Ik vind mezelf verdacht stressloos en hoop maar niet dat ik nu iets over het hoofd zie. :=

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 22:12

Vergeet je paspoort niet ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 22:18

zigranta schreef:
Vergeet je paspoort niet ;)

Thanks. :D
ID-kaart zit in de pashouder. :j

Ik kan me vooral vreselijk druk maken of ik wel de juiste kleding meeneem voor alle mogelijke weersomstandigheden. En we gaan uiteindelijk maar 3 nachten in een hotel.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 22:23

Dat ik mijn kleine teen tegen de tafelpoot stootte.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 22:25

Dat mijn vorig paard het zo ongelooflijk goed doet bij haar nieuwe baasjes en dat “triggert” me. Als in; schuldgevoel, onzekerheid, “wat als”,...