Friemel
Ik heb deze nog binnen gekregen:

Ben nu niet echt opzoek meer naar iets, wel een hoop in mn favorieten gezet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dimphyl schreef:Ik gebruik ook die van ambipur, en hang t (als het weer het toelaat) gewoon even hier in de zeelucht, maar teveel spuiten is misschien wel iets om op te letten![]()
Friemel![]()
![]()
Ik heb deze nog binnen gekregen:
[ [url=m/ZBGXgI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben nu niet echt opzoek meer naar iets, wel een hoop in mn favorieten gezet.
mijne heeft iets meer groene kleuren tho hij is leuk!!

super blij!
. Wil eigenlijk wat minder kleding kopen en uit duurzaamheidsoverwegingen toch ook vaker kijken voor tweedehands items van goede kwaliteit.
_Friemel schreef:ohhhh staan je allemaal geweldig!! die eerste tho![]()
Wat voor schoenen draag jij onder die laatste? heb daar nog wat moeite mee..

_Friemel schreef:Heb nu gele hakjes gezien bij de van Haren, twijfel tussen geel en donkerblauw maar misschien knal ik er toch een zwarte riem omheen + zwarte scfhoenen... stond bij de ander (de 2de) namelijk wel heel leuk ondanks dat er geen zwart in zat..
Noeps, allemaal bij dezelfde seller?
Ben benieuwd!
Arnon schreef:Vraagje, kun je bij vinted ook bieden? Of moet dat door een bericht te sturen?
Sunrise19 schreef:Arnon schreef:Vraagje, kun je bij vinted ook bieden? Of moet dat door een bericht te sturen?
Als je op bericht sturen klikt staat er doe een bod.
Ik heb 2 paar Fila's voor 15 euro samen gescoord. Ben benieuwd of het wat is. En zelf 2 broeken verkocht. Super gave jurkjes zie ik voorbij komen. Ik zie die nooit voor kleine prijsjes helaas.
Anja_Joost schreef:Anja_Joost schreef:Nu eerst weer verkopen voordat. er weer wat bij mag..
Failed.. 2 bloesjes gekocht..
vandaag nieuwe sneakers op de kop getikt welke wat lastig te combineren zijn.. Vinted bood uitkomst, haha
Ik wil meer kleuren van die jurken hierboven, ik weet dat ze er zijn dus ga die nog proberen te scoren 
_Friemel schreef:Anja_Joost schreef:
Failed.. 2 bloesjes gekocht..
vandaag nieuwe sneakers op de kop getikt welke wat lastig te combineren zijn.. Vinted bood uitkomst, haha
Ik ben ook aan het snuffelen alweerIk wil meer kleuren van die jurken hierboven, ik weet dat ze er zijn dus ga die nog proberen te scoren
edit: goede nieuws is dat ik er 4 of 5 heb gevonden allemaal rond de 5 euro, slechte nieuws is dat ik een andere jurk langs zag komen maar de prijs is 40 euro maar ik vind hem echt zó zó gaaf, mijn naam staat erop... heb gevraagd of er nog wat afkan maar ik denk dat mn eerste dure aankoop gaat gebeuren
gelijk een bod gedaan...