Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 10:17

Ik gebruik ook die van ambipur, en hang t (als het weer het toelaat) gewoon even hier in de zeelucht, maar teveel spuiten is misschien wel iets om op te letten :=

Friemel :+ :')

Ik heb deze nog binnen gekregen:

Afbeelding
Ben nu niet echt opzoek meer naar iets, wel een hoop in mn favorieten gezet.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 14:41

Dimphyl schreef:
Ik gebruik ook die van ambipur, en hang t (als het weer het toelaat) gewoon even hier in de zeelucht, maar teveel spuiten is misschien wel iets om op te letten :=

Friemel :+ :')

Ik heb deze nog binnen gekregen:

[ [url=m/ZBGXgI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben nu niet echt opzoek meer naar iets, wel een hoop in mn favorieten gezet.

Die heb ik gister in de winkel gekocht :)) mijne heeft iets meer groene kleuren tho hij is leuk!!

Afbeelding

Ik ben zo blij met mijn bestelling die net binnenkwam, vroeger kon ik ze niet aan want ze maken je wat breder maar ik ben zooooo verliefd!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Achterkant <3

Afbeelding

Alle 3 13 euro :D super blij!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 14:42

Oeps ik heb de smaak te pakken...
ondertussen 4 jurkjes rijker. Eentje voor 8 euro, eigenlijk te veel geld maar hij is zo leuk en zit heerlijk.
Eentje van H&M, Zara en onbekend voor 6 euro samen en heb juist nog een bundelbod geplaatst voor 2 bloesjes, 1 top en een leren jasje van freaky nation voor 10 euro. Ik hoop zoooo dat dat jasje gaat passen.. ik zit eigenlijk net tussen de maat in, hoop niet dat ie te klein gaat zijn.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 16:52

Jaaaa mexxx welkom bij de club *\o/* *\o/* *\o/*

Mijn kledingkast is weer van ouds gigantisch gevuld :D

Ik heb nog 2 orders onderweg en 1 op het punt liggen en dan ben ik klaar *\o/* ik zoek alleen nog een lange blazer/kimono, eindelijk geen gehuil meer in de ochtend voor mijn kledingkast :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 16:59

Goed, ik dacht ook: ik heb mezelf een koopstop opgelegd, laat ik eens een kijkje nemen op Vinted :7. Wil eigenlijk wat minder kleding kopen en uit duurzaamheidsoverwegingen toch ook vaker kijken voor tweedehands items van goede kwaliteit.

Uur later is de schade:
- T-shirt van Sissy Boy
- Rokje Maison Scotch
- Trui Maison Scotch
- Top van Fifth House

Ben wel heel benieuwd of het allemaal qua kwaliteit/nieuwstaat klopt met de omschrijving.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 17:58

Super leuke jurkjes Friemel! Die laatste heb ik ook! :D

Ik heb de sale bij de H&M ook ontdekt :D

Afbeelding
18 euro

Afbeelding
20 euro volgens mij

Afbeelding
Ik dacht iets van 10-15 euro

Afbeelding
20 euro

_Friemel

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 18:39

ohhhh staan je allemaal geweldig!! die eerste tho <3

Wat voor schoenen draag jij onder die laatste? heb daar nog wat moeite mee..

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 18:47

<3
_Friemel schreef:
ohhhh staan je allemaal geweldig!! die eerste tho <3

Wat voor schoenen draag jij onder die laatste? heb daar nog wat moeite mee..

Ja, daar had ik het ook zwaar mee!
Ik heb een paar groene ballerina's die ik er vaak onder draag. Verder vind ik hem ook heel moeilijk te combineren helaas...

Maar hij is zo leuk <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 19:02

Heb nu gele hakjes gezien bij de van Haren, twijfel tussen geel en donkerblauw maar misschien knal ik er toch een zwarte riem omheen + zwarte scfhoenen... stond bij de ander (de 2de) namelijk wel heel leuk ondanks dat er geen zwart in zat..

Noeps, allemaal bij dezelfde seller?
Ben benieuwd!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 19:16

_Friemel schreef:
Heb nu gele hakjes gezien bij de van Haren, twijfel tussen geel en donkerblauw maar misschien knal ik er toch een zwarte riem omheen + zwarte scfhoenen... stond bij de ander (de 2de) namelijk wel heel leuk ondanks dat er geen zwart in zat..

Noeps, allemaal bij dezelfde seller?
Ben benieuwd!

Gele hakjes klinkt ook goed! Denk dat ik dat leuker zou vinden dan zwart persoonlijk. Maar het kan allebei :D

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 20:11

Vraagje, kun je bij vinted ook bieden? Of moet dat door een bericht te sturen? :)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 20:15

Arnon schreef:
Vraagje, kun je bij vinted ook bieden? Of moet dat door een bericht te sturen? :)

Als je op bericht sturen klikt staat er doe een bod.

Ik heb 2 paar Fila's voor 15 euro samen gescoord. Ben benieuwd of het wat is. En zelf 2 broeken verkocht. Super gave jurkjes zie ik voorbij komen. Ik zie die nooit voor kleine prijsjes helaas.

Myka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 20:17

Sunrise19 schreef:
Arnon schreef:

Als je op bericht sturen klikt staat er doe een bod.

Ik heb 2 paar Fila's voor 15 euro samen gescoord. Ben benieuwd of het wat is. En zelf 2 broeken verkocht. Super gave jurkjes zie ik voorbij komen. Ik zie die nooit voor kleine prijsjes helaas.

Oh thanks, ik ga het gelijk even proberen. :))

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:18

hier heb ik een paar nieuwe adidas-sneakers gekocht voor 10 euro op vinted.... verwacht ze begin volgende week.

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:24

Wat een schatjes Friemel! En Martine_R, die jurken staan je geweldig!

T is best verslavend hè, koopjes jagen..
hier ook alweer twee pakketjes onderweg. Een flared broek, koop ik niet snel in de winkel, maar voor dit geld wil ik het wel proberen. En een jurkje en bloesje. Nu eerst weer verkopen voordat. er weer wat bij mag..

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:48

Anja_Joost schreef:
Nu eerst weer verkopen voordat. er weer wat bij mag..

Failed.. 2 bloesjes gekocht..
vandaag nieuwe sneakers op de kop getikt welke wat lastig te combineren zijn.. Vinted bood uitkomst, haha

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 08:29

Anja_Joost schreef:
Anja_Joost schreef:
Nu eerst weer verkopen voordat. er weer wat bij mag..

vandaag nieuwe sneakers op de kop getikt welke wat lastig te combineren zijn.. Vinted bood uitkomst, haha

Ik ben ook aan het snuffelen alweer := Ik wil meer kleuren van die jurken hierboven, ik weet dat ze er zijn dus ga die nog proberen te scoren :')
edit: goede nieuws is dat ik er 4 of 5 heb gevonden allemaal rond de 5 euro, slechte nieuws is dat ik een andere jurk langs zag komen maar de prijs is 40 euro maar ik vind hem echt zó zó gaaf, mijn naam staat erop... heb gevraagd of er nog wat afkan maar ik denk dat mn eerste dure aankoop gaat gebeuren :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 09:29

_Friemel schreef:
Anja_Joost schreef:

Ik ben ook aan het snuffelen alweer := Ik wil meer kleuren van die jurken hierboven, ik weet dat ze er zijn dus ga die nog proberen te scoren :')
edit: goede nieuws is dat ik er 4 of 5 heb gevonden allemaal rond de 5 euro, slechte nieuws is dat ik een andere jurk langs zag komen maar de prijs is 40 euro maar ik vind hem echt zó zó gaaf, mijn naam staat erop... heb gevraagd of er nog wat afkan maar ik denk dat mn eerste dure aankoop gaat gebeuren :')

edit: LOL hij staat op vinted voor 15 (!!) euro minder, dezelfde verkoper :)) gelijk een bod gedaan...

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 10:32

Whoehoe Friemel, dat voelt dat inderdaad als een gelukje *\o/*

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 11:39

Als stille meelezer even een vraag. Op de site van Vinted kom ik niet verder en aangezien hier veel Vinted voorbij komt, hoop ik dat iemand mij kan helpen.
Als verkoper krijg ik het niet voor elkaar om PostNL als verzendoptie toe te voegen. Ook niet na locatie invullen. Iemand die weet hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 11:52

Ik heb even bij mijn verzendopties gekeken.
Ik kan postNL ook niet toevoegen.
Maar ik heb al wel meerdere keren verzonden met postnl.
Daarmee kom ik tot de conclusie dat je gewoon altijd minimaal met postnl moet verzenden en dat alle andere opties zoals homerr, dpd, dhl en mondial optioneel zijn.
En dat je postnl dus niet uit kan zetten (en ook niet aan, want is minimale standaard)

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 11:58

Ah dankje.
Ik ben er alleen achter dat een printer noodzakelijk is voor de verzendlabels en die heb ik niet, dus dan wordt het alsnog niks, helaas.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:03

Voor postNL hoeft dat niet.

Moet je even de app downloaden, en dan kun je online een label kopen en de barcode bij het postpunt laten scannen.
Geldt ook voor Homerr

Voor dpd en dhl moet je wel printen.
Mondial weet ik niet

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:47

Ik kom hier als kleding koopverslaafde ook even joinen :D

Hebben jullie tips hoe je sneller die kleding verkoopt op Vinted of UW? Ik heb echt een halve kledingkast vol met nog bijna nieuwe, soms nog nieuwe kleding. Vind dat zonde om naar de kringloop oid te brengen maar tot nu toe wilt het nog niet helemaal lukken met verkopen via UW. Vinted heb ik nog niet geprobeerd.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 13:03

Ik volg ook al een tijdje, maar vind het lastig om wat te vinden. Ik ga in september een studie met stage volgen en wil me graag wat anders kleden dan mijn standaard spijkerbroek en slobbershirt. Gisteren kon ik helemaal niets vinden in mijn maat op UW en dan geef ik het snel op.

Ook wil ik oude kleding die ik niet meer pas graag verkopen, maar omdat ik het niet meer aankan is het goed laten zien wat lastig. Hebben jullie daar tips voor?